- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Księstwo
Gracze w ciągu trzech lat rozwijają swoje księstwa. W trakcie gry muszą odpowiedzieć sobie na pytania: Kiedy jest najlepszy czas na rozbudowywanie centrum miasta? Kiedy najlepiej zbierać zboże i jak bardzo potrzebna jest obrona własnego księstwa? Tylko ten, kto właściwie kontroluje czas, może odnieść sukces. Z ciągle zmieniającej się puli dostępnych kart gracze starają się wybrać te, które w danej chwili będą dla nich najbardziej użyteczne. Muszą jednak pamiętać, że wybierając nowe warianty, najczęściej znacznie ograniczają sobie możliwość inwestowania w dotychczasowe kierunki rozwoju swojego księstwa. To wszystko sprawia, że Księstwo jest grą pełną emocji, misternego planowania, zaskakujących zagrań i niespodziewanych zwrotów akcji!
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Wyprawa Darwina
Wyprawa Darwina to przełomowe odkrycia Darwina ujęte w zasady błyskotliwej gry euro z rozmieszczaniem robotników.
Pandemic: Czas Cthulhu
Starożytne istoty o wyjątkowej inteligencji, zwane Przedwiecznymi, wiją się u bram swoich kosmicznych cel. Wraz z ich przebudzeniem rozpęta się era szaleństwa, chaosu i zniszczenia tego, co postrzegamy jako rzeczywistość. Wszystko, co kochasz i znasz, zostanie unicestwione!
Właśnie Ty niesiesz brzemię wiedzy, z którym zwykły śmiertelnik nie byłby sobie w stanie poradzić. Zło istnieje i musi zostać powstrzymane za wszelką cenę.
Będziesz walczył z kultystami i przerażającymi potworami, rodem z najbardziej mrocznego koszmaru, aby znaleźć wskazówki niezbędne do zapięczętowania bram i powstrzymania Przedwiecznych od przebudzenia.
Twoje śledztwo pcha Cię w stronę chaosu i szaleństwa, a Twoja poczytalność zostanie wystawiona na poważną próbę.
Wodny szlak
Wodny szlak to pięknie zilustrowana gra rodzinna, która ma bardzo proste i intuicyjne zasady oraz oferuje możliwość rozgrywki jednoosobowej. Doskonale sprawdzi się w każdej grupie wiekowej i przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom gier kafelkowych!
Feudum (edycja polska)
Feudum (z łaciny lenna) to ekonomiczno-strategiczna gra z elementami przygodowymi dla 2-5 graczy. Jest ona osadzona w specyficznym świecie nawiązującym do średniowiecza. Jej mechanika to prawdziwy kolaż popularnych mechanizmów takich jak: "programowanie akcji", "kontrola obszarów", "zarządzanie ręką" i "ekonomiczny ekosystem". Dysponując wieloma strategiami, gracze optymalizują cztery akcje na turę, aby zdobyć jak najwięcej punktów zwycięstwa w pięciu epokach.
Praga Caput Regni (edycja...
W XIV wieku królem Czech, a zarazem cesarzem Świętego Cesarstwa Rzymskiego, był Karol IV Luksemburski. Będąc najpotężniejszym władcą na kontynencie, chciał uczynić stolicę swojego imperium najpiękniejszym ze wszystkich miast znanego świata.
Zaginiona wyspa Arnak
Na bezludnej wyspie wśród nieznanych wód badacze odkryli ślady wielkiej cywilizacji. Poprowadź wyprawę, by zbadać nieznane zakątki, odnaleźć zaginione artefakty, stawić czoła budzącym grozę strażnikom i poznać tajemnicę, którą skrywa wyspa.
Paladyni zachodniego królestwa
Akcja Paladynów zachodniego królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa zachodnio-frankijskiego, około 900 r. n.e. Pomimo ostatnich wysiłków nad rozwojem Waszego miasta, okolicznym siedliskom wciąż grozi atak ze strony agresywnych najeźdźców.
Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze. Jako przedstawiciele szlachetnych rodów będziecie musieli nakłonić mieszczan do obrony granic, zbudować fortyfikacje i dokończyć chrystianizację całego kraju.
Na szczęście nie jesteście sami. W swej wielkiej mądrości, Król wysłał swoich najlepszych rycerzy, by pomogli wam w waszych staraniach. Szykujcie zatem konie i ostrzcie miecze. Paladyni nadchodzą.