Messina 1347 (edycja polska)
Messina 1347 to średniej ciężkości gra euro, która przeniesie Was w czasy epidemii dżumy, kiedy arystokratyczne rody we włoskiej Messynie walczyły o przetrwanie, próbując jednocześnie zachować jak największe wpływy.
Dolina Królów to gra dla 2-4 graczy, która przenosi nas w czasy starożytnego Egiptu. Każdy z graczy wciela się w rolę wielkiego architekta i kieruje pracą ekipy robotników. Celem gry jest wybudowanie świątyni, królewskiego grobowca, czy w końcu monumentalnej piramidy. Bądź pierwszym który ukończy swe dzieło i zdobądź łaskę Faraona!
Gra jest sprzedawana z instrukcją obejmującą zmiany z errat i FAQ twóców gry.
Dodatkowo w grze znalazły się karty opcjonalne do rozgrywki dla dwóch graczy, zaproponowane przez fanów. Gra ma lekko wgnieciony róg.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Messina 1347 to średniej ciężkości gra euro, która przeniesie Was w czasy epidemii dżumy, kiedy arystokratyczne rody we włoskiej Messynie walczyły o przetrwanie, próbując jednocześnie zachować jak największe wpływy.
Historia nie musi być nudna, w tej grze gracze kontrolują cywilizację prowadząc je od zarania dziejów aż po dziejsze czasy. Poznaj zawiłości prowadzenia swojego ludu.
Dominant Species: Władcy Ziemi to gra dla 2 do 6 graczy, która w abstrakcyjny sposób odtwarza krótki fragment dziejów naszej planety: niespodziewane nadejście epoki lodowcowej i wiążące się z tym wyzwania dla żywych stworzeń.Gracze będą kierować jedną z sześciu głównych gromad zwierząt: ssaków, gadów, ptaków, płazów, pajęczaków oraz owadów. Każda z tych grup rozpoczyna rozgrywkę w stanie względnej równowagi z innymi. Jednak stan ten nie jest stabilny. Każde działanie, zmiana, nowe przystosowanie ewolucyjne napędzają bezwzględną walkę między gatunkami.
Wiele wysokogórskich ekspedycji nie miałoby szans powodzenia bez pomocy członków lokalnych społeczności. Są nie tylko tragarzami, ale także przewodnikami, którzy przecierają szlaki i budują obozy.
W mrocznych zaułkach Pragi zauważono coś dziwnego. Nienaturalnie długie cienie padają na murowane kamienice. Zza rogu wychyla się przerażająca istota. To nie może być nic żywego. Przynajmniej nic naturalnie żywego. Potężna, zbita masa gliny brnie w naszym kierunku…
Odkryj świat malarzy, palet używanych w przeszłości oraz artystów w tej unikalnej grze dla całej rodziny.Wraz z ustawianiem płytek by uzyskać paletę kolorów, gracze dowiadują się o różnicach kombinacji odcieni kolorów użytych przez artystę na palecie... wszystkie są zaznaczone na Karcie Gracza. Gracze uczą się również kojarzenia artystów i ich prac, by kończyć dane misje.
Maracaibo, które zaprojektował Alexander Pfister, przenosi graczy w okres XVII-wiecznej kolonizacji Karaibów, świat pełen przygód i możliwości, gdzie najważniejsze europejskie nacje walczą o dominację, starając się poszerzyć i umocnić swoją potęgę polityczną oraz gospodarczą. Bogata zawartość pudełka (w tym ponad 200 drewnianych elementów i ponad 260 kart) dostarczy wielu wrażeń i unikalnych rozgrywek.
1888 – Londyn, pochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka
W XIV wieku królem Czech, a zarazem cesarzem Świętego Cesarstwa Rzymskiego, był Karol IV Luksemburski. Będąc najpotężniejszym władcą na kontynencie, chciał uczynić stolicę swojego imperium najpiękniejszym ze wszystkich miast znanego świata.
Podczas ery Wikingów, przez dziesięciolecia znaczna część Anglii była okupowana przez ludy z dalekiej północy. Jedno z większych miast znajdujących się pod ich kontrolą stało się kwitnącym ośrodkiem handlu i kultury. Wikingowie nazwali to miasto, a także otaczające je królestwo - Jórvík - współcześnie znane jako miasto York.