Aby ułatwić klientom rozwianie ewentualnych wątpliwości dotyczących sposobów płatności, wysyłki czy też gwarancji satysfakcji prezentujemy tutaj pomoc zawierającą najważniejsze informacje.

Wysyłka

Koszty wysyłki uzależnione są od wybranego w trakcie składania zamówienia opcji płatności, opcji dostawy a także od sumy zamówienia .

Oferujemy różne warianty dostawy towaru:

  • Poczta Polska
  • Firma kurierska GLS/DPD/UPS/DHL/Inpost
  • Odbiór osobisty w Nowym Sączu
  • Paczkomaty

 

Poniżej prezentujemy tabelę kosztów dostawy zależnie od wybranej opcji płatności i wysokości zamówienia:

Odbiór osobisty - Nowy Sącz - GRATIS.

 

Poczta Polska

Kurier

Paczkomaty

Przedpłata - przelew bankowy lub płatność kartą.

Do 199zł – 18.00zł

Powyżej 200zł - GRATIS!

Do 199zł – 15.00zł

Powyżej 200zł - GRATIS!

Do 199zł – 15.00zł

Powyżej 200zł - GRATIS!

Pobranie - płatność u kuriera lub listonosza przy odbiorze paczki.

Do 199zł – 25.00zł

Powyżej 199zł - GRATIS

Do 199zł – 25.00zł

Powyżej 199zł - GRATIS

Do 199zł – 25.00zł

Powyżej 199zł - GRATIS

 

Poczta Polska - paczki priorytetowe

Paczki wysyłane Pocztą Polską generalnie dostarczane są w około 2 - 3 dni robocze. Paczki dostarczane są bezpośrednio na adres zdefiniowany przez klienta podany w procesie zamówienia bądź rejestracji. W przypadku gdy listonosz/doręczyciel nie zastanie nikogo pod danym adresem pozostawia tzw "awizo" czyli druk informujący w jakim urzędzie pocztowym i w jakich godzinach można paczkę odebrać. Paczka w urzędzie pocztowym będzie do odbioru przez 14 dni.

Firmy kurierskie

Paczki wysyłane kurierem dostarczane są w przeważnie 24 godziny. Paczki dostarczane są bezpośrednio na adres zdefiniowany przez klienta podany w procesie zamówienia bądź rejestracji. W przypadku gdy kurier nie zastanie nikogo pod danym adresem pozostawia tzw "awizo" czyli druk informujący o dacie następnej próby doręczenia paczki.

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty możliwy jest w naszej siedzibie w Nowym Sączu. Po skompletowaniu zamówienia informujemy, iz zamówienie jest gotowe do odbioru w naszym sklepie w Nowym Sączu. Odbiór osobisty nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Paczki zagraniczne

Paczki zagraniczne wysyłamy według cennika Poczty Polskiej i/lub firmy kurierskiej. Każdorazowo koszt paczki kalkulujemy indywidualnie zależnie od miejsca przeznaczenia i wagi paczki. Nie wysyłamy paczek zagranicznych pobraniowych.

Czas Realizacji

Czas realizacji zamówienia = czas kompletowania zamówienia + czas jego dostawy

Na czas, po którym zamówienie trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na skompletowanie zamówienia i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jego dostarczenie.

Czas kompletowania zamówienia

To czas, który upłynie od przyjęcia zamówienia do wysłania paczki.

Zamówienie płatne przy pomocy Dotpay.pl jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy otrzymamy potwierdzenie o otrzymaniu płatności, czyli maksymalnie na drugi dzień.

Zamówienia płatne przelewem zaczynamy realizować natychmiast, gdy tylko przelew zostanie zaksięgowany na naszym koncie.

Zamówienia płatne za pobraniem zaczynamy realizować natychmiast, po złożeniu zamówienia. W niektórych przypadkach przy zamówieniach powyżej 500zł potwierdzamy takie zamówienie telefonicznie dzwoniąc do klienta.

Ponieważ niektóre towary w naszym sklepie mają różny czas realizacji, czas kompletowania całego zamówienia kalkulowany jest na podstawie tego, jak długo może zająć nam przygotowanie produktu, na który trzeba czekać najdłużej.

Możesz także sam wybrać dogodny dla Ciebie termin wysłania zamówienia. Może to być dowolny termin, nieprzekraczający jednak 90 dni (3 miesięcy) od dnia złożenia zamówienia. Wyślemy je po skompletowaniu, nie wcześniej niż w wybranym przez Ciebie dniu.

Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy, licząc tylko dni robocze.

Szczegóły Czasu Realizacji

Czas realizacji: 24 godziny
Towar tak oznaczony mamy w naszym magazynie lub dostawy spodziewamy się w ciągu 2 dni roboczych, prawdopodobnie zdążymy wysłać go w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od chwili złożenia zamówienia.
Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę egzemplarzy tego samego produktu, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli część sprowadzić od dostawcy, wtedy czas kompletowania zamówienia może się wydłużyć, o czym zawsze informujemy osobnym e-mailem.

Czas realizacji: do 3 dni
Tego towaru nie mamy w magazynie - sprowadzamy go od stałego dostawcy lub dostawa jest w drodze do nas.

Czas realizacji: do 5 dni i więcej
Tego towaru nie mamy w naszym magazynie - dostawca potrzebuje czasu by go nam dostarczyć. Przewaznie dotyczy to produktów, ktore sprowadzamy z zagranicy.

Czas realizacji: Przedsprzedaż
Znamy termin, kiedy towar pojawi się w sprzedaży i przyjmujemy na niego zamówienia. Będzie gotów do wysłania w dniu podanym na karcie produktu, jeśli termin wydania produktu nie zmieni się z winy wydawcy lub producenta i jeśli nie zawiedzie dystrybutor lub kurier. Niestety daty premier mogą się zmieniać. Jak tylko otrzymujemy taką wiadomość, zmieniamy komunikat na stronie produktu a także informujemy klientów o tym fakcie mailowo.

Nakład wyczerpany
Towaru nie można w tej chwili zamówić. Nie mają go już nasi dostawcy. Nie mamy również żadnych informacji o jego wznowieniu, reedycji lub dodruku.

Informacje o dostępności towarów aktualizujemy na bieżąco. Niestety czasem dochodzi do sytuacji, kiedy mimo wcześniejszych zobowiązań dostawca, wydawca lub producent spóźnia się z realizacją naszego zamówienia. Powoduje to, że niestety i my wówczas nie możemy wywiązać się z naszych zobowiązań. W takich sytuacjach zawsze informujemy o tym klienta mailem, dając mu możliwość decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy mamy podzielić paczkę, wysyłając wcześniej już dostępne towary, czy też anulować całe zamówienie.

Sposoby Płatności

Aby maksymalnie uprościć sposób płacenia za zamawiane produkty oferujemy dwa warianty płatności. Klient zamawiając produkty wybiera jeden z nich przy potwierdzeniu zamówienia.

  • Dotpay.pl
  • Pobranie
  • Przelew Bankowy

 

Dotpay.pl

Dotpay.pl oferuje najszybszy sposób płatności za zamówienia w sklepie HOBBITY.pl. Jest to zarówno najbezpieczniejszy sposób płacenia przy pomocy kart płatniczych. Bezpieczeństwo każdej transakcji gwarantuje certyfikat PCI DSS.

Pobranie

Za zamawiane produkty w HOBBITY.pl można zapłacić odbierając paczkę od kuriera lub listonosza. Wybierając ten sposób płatności zyskuje się na czasie gdyż nie musimy czekać na potwierdzenie przelewu, ograniczeniem jest wartość pobrania do 1000 zł ale też niestety jest trochę droższy gdyż do każdej paczki doliczany jest koszt pobrania wynoszący 5 zł.

Przelew Bankowy

Za zamówienia w naszym sklepie można również zapłacić przelewem na konto. Jest to najtańszy sposób opłacenia zamówienia. Składając zamówienie z opcją przelewu bankowego jako sposobu płatności w mailu potwierdzającym otrzymacie dokładne dane niezbędne do wykonania przelewu. Zlecając przelew w tytule koniecznie prosimy o podanie numeru zamówienia.
Dane do przelewu bankowego:
Hobbity.pl
ul Jagiellońska 50a
33-300 Nowy Sącz
83 1140 2004 0000 3302 4758 9961

Przelewy Zagraniczne

Aby zlecić przelew zagraniczny nadawca koniecznie musi podać poniższe dane odbiorcy
Hobbity.pl
ul Jagiellońska 50a
33-300 Nowy Sącz
PL 83 1140 2004 0000 3302 4758 9961

nr SWIFT BRE Banku: BREXPLPWMUL
nazwa banku odbiorcy: BRE Bank S.A.
adres naszego banku (odbiorcy): al.Mickiewicza 10, 90-050 Łódz, Polska

Kwota przelewu będzie automatycznie przewalutowana po kursie kupna obowiązującym w dniu księgowania w BreBanku.
W razie jakichkolwiek pytani dotyczących przelewów zagranicznych i wysyłek za granicę prosimy dzwonić: +48 18 443 50 00 lub też kierować na adres e mail: sklep@hobbity.pl

Korzyść Rejestracji

Jakie są zalety posiadania własnego konta?
Mając własne konto w sklepie HOBBITY.pl można korzystać z wszystkich udogodnień, które oferujemy naszym stałym klientom:

* Zapamiętywanie wszystkich produktów z "Przechowalni" i "Koszyka".
* Możliwość sprawdzania stanu realizacji zamówienia w "Zamówieniach".
* Brak konieczności podawania swoich danych osobowych przy kolejnych zakupach (są zapisane w naszym systemie). Dzięki temu oszczędzisz czas przy składaniu kolejnych zamówień. Od chwili rejestracji Twoje dane osobowe i informacje o zakupach są u chronione.
* Możliwość otrzymywania informacji o nowościach i promocjach (newslettery).
* Możliwość recenzowania produktów, Twoje recenzje zostaną opublikowane pod recenzowanymi produktami.
* Uczestnictwo w konkursach i specjalnych promocjach (np. otrzymywanie kuponów rabatowych).
* Uczestnictwo w programach partnerskich.

Gwarancja Satysfakcji

Za wszelką cenę dążymy do tego aby każdy nasz klient był zadowolony z zakupów w sklepie HOBBITY.pl.
Ustawa z 2 marca 2002r. daje Polskim klientom robiącym zakupy w sklepach internetowych takie same prawa jak klient z Unii Europejskiej.
Chcemy, byś był w pełni poinformowany. Czy wiesz, że według prawa polskiego możesz zwrócić produkt zakupiony drogą elektroniczną w ciągu 14 dni?

Aby dokonać zwrotu należy wysłać przesyłkę na nasz adres:

HOBBITY.pl
ul. Jagiellońska 50a
33-300 Nowy Sącz

z dopiskiem: gwarancja satysfakcji.

Dokładne informacje na temat praw klienta, który nabył usługę bądź produkt drogą elektroniczną lub na odległość możesz uzyskać na stronie Federacji Konsumentów.

Kontakt

W każdym momencie można się z nami skontaktować korzystając z poniżej podanych sposobów:
Telefon stacjonarny: +48 18 443 50 00 - w godzinach 11.00 - 17.00 codziennie od poniedziałku do piątku
E mail: sklep@hobbity.pl