Quarto Classic
Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare „kółko i krzyżyk”. Wciągająca gra logiczna dla dwóch osób.
Winomino to bardzo prosta gra, przeznaczona dla jednego lub dwóch graczy w dowolnym wieku!
Winomino to doskonałe narzędzie edukacyjne, wprowadzające dzieci w świat geometrii przestrzennej.
W trybie dla dwóch graczy, zwycięzcą zostaje ten, który jako pierwszy wykona projekt przedstawiony na kartach.
Gdy gra się samemu, celem gry jest odnalezienie wśród setek tysięcy możliwych kombinacji tak wielu Pent, jak to tylko możliwe.
Gra została wydana na bardzo wysokim poziomie. Materiałem użytym do jej wykonania jest drewno. Wszystkie elementy gry wykonane są bardzo starannie, a całość zapakowana w solidne pudełko
z twardej tektury logo Gigamica zobowiązuje.
Gra posiada polską instrukcję!
PUDEŁKO ZAWIERA:
1 plansza gry
2 drewniane podziałki
16 drewnianych klocków
24 karty
instrukcja
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare „kółko i krzyżyk”. Wciągająca gra logiczna dla dwóch osób.
Zadaniem graczy będzie takie łączenie, dopasowywanie kafelków w ramach swojej kolejki, by tworzyły spójną całość. Jeśli gracz połączy dwa boki w tym samym kolorze dostaje 1 punkt.
Wypróbuj swoją wyobraźnię przestrzenną i sprawdź, jak dobrze radzisz sobie z rozwiązywaniem abstrakcyjnych łamigłówek!
Sudoku to łamigłówka pochodząca z Japonii. Gracze muszą wypełnić diagram w taki sposób, aby w każdym poziomym wierszu, w każdej pionowej kolumnie i w każdym dziewięciopolowym kwadracie znalazły się cyfry od 1 do 9. Cyfry w kwadracie oraz kolumnie i wierszu nie mogą się powtarzać
W tej przestrzennej grze strategicznej rywalizujesz o miano najlepszego budowniczego i objęcie władzy nad miastem. Proste reguły i szybka rozgrywka sprawią, że będziesz chciał grać w nią bez końca!
W grze Ubongo 3D, tak jak w pierwowzorze, gracze jak najszybciej starają rozwiązywać łamigłówki. Jednak tym razem zabawa wkracza w trzeci wymiar - dzięki przestrzennym klockom. Dzięki wariantowi przestrzennemu gra zapewnia jeszcze więcej główkowania i emocji!
Gra zawiera 14 elementów Penty, które różnią się kształtem i kolorem. Aby rozwiązać poszczególne zadania, gracz musi ułożyć właściwe elementy Penty w taki sposób, żeby zakrywały one odpowiadające im kolorem pola, a jednocześnie całkowicie zakrywały obszar gry.
Lata poszukiwań zaprowadziły Cię do legendarnych świątyń cieni! Za grubymi ścianami pomalowanymi w dziwne wzory starożytni ukrywali niegdyś swoje skarby. Najbardziej spektakularny ze wszystkich był posąg wysadzany czterdziestoma kamieniami szlachetnymi, które reprezentowały ducha ludzkiego życia. Złodzieje ogołocili go z klejnotów, ale dzięki jego magicznym właściwościom nie mogli wynieść ich poza obszar świątyni. Do dziś leżą porozrzucane wewnątrz jej murów. Przywróć kamienie na miejsce, aby oddać hołd starożytnemu ludowi.
Klasyczna Halma to gra wymyślona w 1883 lub 1884 roku przez Amerykanina George’a Howarda Monksa, rozgrywana na kwadratowej planszy 16x16 pól. W Polsce przyjęła się nazwa Halma dla wersji tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy. Pisał o niej Lech Pijanowski.
Obaj gracze budują wspólnie trzy wieże. Podczas budowy starają się zasłonić elementy należące do przeciwnika. Zwycięzcą zostaje gracz, który ma najwięcej widocznych elementów w zbudowanych wieżach.
Wygrywa ten, kto jest najbardziej spostrzegawczy, umie przewidzieć ruchy przeciwnika i mądrze podejmuje decyzje!
Dwie gry w jednym pudełku: Wrcaby i Backgammon. Klasyka w najlepszym wydaniu. Wysokiej jakości wykonanie, pionki drewniane.
Gobblet Kid to odmiana wersji Gobbleta z planszą pomniejszoną do 9 pól i 12 pionkami zamiast 24. Zasady gry zostały uproszczone tak, by bez przeszkód mogły cieszyć się nią już nawet pięciolatki nie naruszając jednak pierwotnej koncepcji klasycznego Gobbleta.
Wypróbuj swoją wyobraźnię przestrzenną i sprawdź, jak dobrze radzisz sobie z rozwiązywaniem abstrakcyjnych łamigłówek!
Niedługo otwarcie nowego muzeum pełnego wspaniałych i drogocennych eksponatów. Twoim zadaniem jest zaprojektowanie systemu alarmowego tak, aby zabezpieczyć laserami wszystkie cenne obiekty, zostawiając miejsce na patrole strażników. Każdą kolejną salę trudniej zabezpieczyć - czy podołasz zadaniu?