Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Kolejno w turach jeden gracz rzuca czterema kośćmi, tworzy z nich pewien układ, a następnie wszyscy gracze wpisują symbole z tego układu na swoje tablice. Gracze starają się utworzyć wiele obszarów z możliwie największą liczbą takich samych symboli, aby na koniec gry zdobyć jak najwięcej punktów.
Przygotowanie gry (2-4 graczy): Każdy gracz otrzymuje pisak oraz tablicę. Podczas gry należy używać kolorowej strony tablic. W dowolny sposób należy wybrać pierwszego gracza, który bierze kostki i rozpoczyna rozgrywkę.
Przebieg gry 1. Rzut kośćmi i ich ułożenie Podczas swojej tury gracz rzuca czterema kośćmi. Następnie układa je tak, aby wszystkie cztery kości były ze sobą połączone. Może przy tym dowolnie ustawić poszczególne symbole. Gracz może z kości utworzyć jedną z poniższych formacji (rysunek bez symboli):
2. Wpisanie symboli Następnie wszyscy gracze wpisują przedstawione symbole w układ na swojej tablicy. Muszą przy tym przestrzegać następujących zasad: - Formacja przedstawionych symboli musi pozostać taka sama - Gracze mogą wpisać symbole w dowolnym miejscu w układzie. Nie muszą być one połączone z innymi symbolami.
PUDEŁKO ZAWIERA:
4 tablice suchościeralne (napisy można z nich zetrzeć przy pomocy suchej ściereczki)
Każdy, kto po raz pierwszy zetknął się z Quixo ma nieodparte wrażenie, że to "kółko i krzyżyk" tyle, że większe, lepsze, uzależniające i wreszcie pozbawione podstawowej wady swego protoplasty - tu nie ma remisów!
Sputnik to nie tylko rakieta ale także wspaniała gra planszowa z kategorii gier logicznych. Każda rakieta w swojej turze startuje do odległej galaktyki. Ale niezamieszkałe galaktyki znikają jedna po drugiej: powstrzymaj rakietę swojego przeciwnika przed wykonaniem ruchu albo połknie cię czarna dziura
Tym razem wszyscy gracze będą starali się rywalizować, budując jak najszybciej ten sam wzór pokazany na karcie, używając do tego trójwymiarowych, prostokątnych klocków. Po 9 rudach gracze sumują punkty. Wygrywa ten, kto zdobędzie ich najwięcej. Cztery poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy.
Batik kid to klasyczny Batik w wersji dla dzieci, w której geometryczne kształty figur każdego z graczy zostały zastąpione kolorowymi przedstawicielami fauny morskiej (ryby, ślimaki, kraby, ośmiornice, rozgwiazdy).
Sudoku to łamigłówka pochodząca z Japonii. Gracze muszą wypełnić diagram w taki sposób, aby w każdym poziomym wierszu, w każdej pionowej kolumnie i w każdym dziewięciopolowym kwadracie znalazły się cyfry od 1 do 9. Cyfry w kwadracie oraz kolumnie i wierszu nie mogą się powtarzać
Gra zawiera 14 elementów Penty, które różnią się kształtem i kolorem. Aby rozwiązać poszczególne zadania, gracz musi ułożyć właściwe elementy Penty w taki sposób, żeby zakrywały one odpowiadające im kolorem pola, a jednocześnie całkowicie zakrywały obszar gry.
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem, do przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem - wygrywamy. Brzmi łatwo i przyjemnie - jak najbardziej, jednak to nie wszystko! Przeciwnik ustawia na planszy ogrodzenia, które mają za zadanie spowolnić Twój ruch! Nie martw się na zapas - zawsze można znaleźć wyjście. Ale czy uda Ci się odnaleźć najkrótszą drogę? Uwaga: rozgrywkę można prowadzić w dwie lub cztery osoby.
Zaletą Quads jest to, że prócz wciągającej gry logicznej dla dwóch osób, można przy niej bawić się również samemu. W tym drugim przypadku rozgrywka podobna jest do układania puzzli – gracz wygrywa, jeżeli uda mu się umieścić na planszy wszystkie płytki zgodnie z obowiązującymi regułami.
Na początku XVI wieku, Król Manuel I zlecił najlepszym portugalskim rzemieślnikom budowę majestatycznych budynków. Po ukończeniu pałaców w Évorze i Sintrze, król postanowił zbudować letni pawilon na cześć najdostojniejszych członków rodziny królewskiej. Konstrukcję pawilonu powierzono najbardziej utalentowanym rzemieślnikom, których umiejętności pomogą nadać pawilonowi splendor, na jaki zasługuje rodzina królewska.
Żaby skaczą z liścia na liść. Starają się jak najszybciej zająć miejsca na liściach-domkach swoich przeciwników. Po każdym skoku znika kładka łącząca liście, pomiędzy którymi wykonany był skok. To zdecydowanie utrudnia skoki pozostałym żabom
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj