Blokus duo
Blokus to gra z pełna napięcia. Reguły są niesamowicie proste, ale gra posiada ogromną ilość możliwości przeprowadzenia rozgrywki. Zarówno początkujący jak i doświadczeni gracze są ciągle zaskakiwani.
Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). | |
Graj i rozwijaj logiczne myślenie. Wciągająca zabawa dla całej rodziny. Inspiracją powstania gry Club 2% było zastosowanie tej samej logiki rozumowania, która jest podstawą zagadki Einsteina. Club 2% stawia przed graczami ekscytujące zagadki, które zachęcają do logicznego myślenia krok po kroku.
Bezpieczeństwo
Szybka dostawa
Bezproblemowy zwrot
Graj i rozwijaj logiczne myślenie. Wciągająca zabawa dla całej rodziny. Inspiracją powstania gry Club 2% było zastosowanie tej samej logiki rozumowania, która jest podstawą zagadki Einsteina. Club 2% stawia przed graczami ekscytujące zagadki, które zachęcają do logicznego myślenia krok po kroku.
Zawartość pudełka:
Blokus to gra z pełna napięcia. Reguły są niesamowicie proste, ale gra posiada ogromną ilość możliwości przeprowadzenia rozgrywki. Zarówno początkujący jak i doświadczeni gracze są ciągle zaskakiwani.
GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu.
Lata poszukiwań zaprowadziły Cię do legendarnych świątyń cieni! Za grubymi ścianami pomalowanymi w dziwne wzory starożytni ukrywali niegdyś swoje skarby. Najbardziej spektakularny ze wszystkich był posąg wysadzany czterdziestoma kamieniami szlachetnymi, które reprezentowały ducha ludzkiego życia. Złodzieje ogołocili go z klejnotów, ale dzięki jego magicznym właściwościom nie mogli wynieść ich poza obszar świątyni. Do dziś leżą porozrzucane wewnątrz jej murów. Przywróć kamienie na miejsce, aby oddać hołd starożytnemu ludowi.
ZÈRTZ jest trzecią grą w projekcie GIPF. Plansza gry utworzona jest z pierścieni, zaś trzy kolory kul tworzą wspólną dla obu graczy pulę. W każdej turze, gracz musi umieścić jedną kulę w wybranym przez siebie kolorze na planszy i usunąć jeden z pierścieni
Celem gry jest uszeregowanie czterech z własnych Gobbletów w jednym rzędzie. W każdej turze, musisz zagrać nowego Gobbleta albo przemieścić Gobbleta na planszy. Cała sztuka polega na tym, abyś zapobiegł wchłonięciu własnych pionków przez pionki przeciwnika..
Celem gry jest ustawienie 5 swoich kostek w linii poziomej, pionowej lub ukośnej - w końcu to "kółko i krzyżyk"! "Podróżna" wersja znakomitej gry logicznej.
Celem graczy jest budowanie rzędów, składających się z kości tego samego koloru lub zawierające ten sam symbol. Każdy gracz losuje 6 kości, wyrzucony układ kości stanowi tzw. pulę gracza. Podczas rozgrywki nie wolno zasłaniać swoich kości. Przedstawione na nich symbole, przez cały czas pozostają widoczne dla przeciwników.
Budowanie stosów, przejmowanie pierścieni przeciwnika, a przede wszystkim, pozostanie w połączeniu z czerwonymi pierścieniami DVONN – oto, o czym musza pamiętać grający
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem, to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na planszy ogrodzenia, które mają za zadanie spowolnić twój ruch! Nie martw się jednak - wyjście jest zawsze. Ale czy uda ci się znaleźć najkrótszą drogę?
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuj Więcej informacji Odrzuć