Szachy drewniane klasyczne
Klasyczne szachy w pięknym wydaniu, drewniane figurki, drewniana szachownica.
Gry podróżne: Szachy to kieszonkowa wersja klasycznej gry strategicznej dla dwóch osób. Przez wiele wieków potężni władcy ćwiczyli za pomocą szachów logiczne myślenie i umiejętność przewidywania ruchów. Gra po dziś dzień zachowała swoje wyjątkowe walory edukacyjne.
Gry podróżne: Szachy to kieszonkowa wersja klasycznej gry strategicznej dla dwóch osób. Przez wiele wieków potężni władcy ćwiczyli za pomocą szachów logiczne myślenie i umiejętność przewidywania ruchów. Gra po dziś dzień zachowała swoje wyjątkowe walory edukacyjne.
Zawartość pudełka:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Klasyczne szachy w pięknym wydaniu, drewniane figurki, drewniana szachownica.
ZÈRTZ jest trzecią grą w projekcie GIPF. Plansza gry utworzona jest z pierścieni, zaś trzy kolory kul tworzą wspólną dla obu graczy pulę. W każdej turze, gracz musi umieścić jedną kulę w wybranym przez siebie kolorze na planszy i usunąć jeden z pierścieni
Na początku XVI wieku, Król Manuel I zlecił najlepszym portugalskim rzemieślnikom budowę majestatycznych budynków. Po ukończeniu pałaców w Évorze i Sintrze, król postanowił zbudować letni pawilon na cześć najdostojniejszych członków rodziny królewskiej. Konstrukcję pawilonu powierzono najbardziej utalentowanym rzemieślnikom, których umiejętności pomogą nadać pawilonowi splendor, na jaki zasługuje rodzina królewska.
Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami.
Obaj gracze budują wspólnie trzy wieże. Podczas budowy starają się zasłonić elementy należące do przeciwnika. Zwycięzcą zostaje gracz, który ma najwięcej widocznych elementów w zbudowanych wieżach.
Celem gry jest ustawienie 5 swoich kostek w linii poziomej, pionowej lub ukośnej - w końcu to "kółko i krzyżyk"! "Podróżna" wersja znakomitej gry logicznej.
Wypróbuj swoją wyobraźnię przestrzenną i sprawdź, jak dobrze radzisz sobie z rozwiązywaniem abstrakcyjnych łamigłówek!
Każdy gracz otrzymuje kafelki o wielorakich, trójkątnych kształtach, które co rundę będzie musiał jak najszybciej układać na kartach zadań. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z kafelkami, aby zapełnić dwa pola na karcie. Kto najszybciej rozwiąże swoją łamigłówkę, zdobywa punkty zwycięstwa. Po ośmiu rundach wygrywa ten, który ma ich najwięcej.
Sudoku to łamigłówka pochodząca z Japonii. Gracze muszą wypełnić diagram w taki sposób, aby w każdym poziomym wierszu, w każdej pionowej kolumnie i w każdym dziewięciopolowym kwadracie znalazły się cyfry od 1 do 9. Cyfry w kwadracie oraz kolumnie i wierszu nie mogą się powtarzać