Quoridor Kid
Zasady gry są identyczne z klasyczną wersją Quoridora. Zmieniono jedynie wygląd planszy, pionki zastąpiono kolorowymi myszkami i dodano kolorowe kawałki serów. Wszystko po to, by dzieciom grało się przyjemniej.
W związku z remanentem (który potrwa do 8 stycznia) stany magazynowe nie odzwierciedlają rzeczywistej dostępności produktów. Zamówienia będą potwierdzane indywidualnie i realizowane po remanencie. |
Sudoku to łamigłówka pochodząca z Japonii. Gracze muszą wypełnić diagram w taki sposób, aby w każdym poziomym wierszu, w każdej pionowej kolumnie i w każdym dziewięciopolowym kwadracie znalazły się cyfry od 1 do 9. Cyfry w kwadracie oraz kolumnie i wierszu nie mogą się powtarzać
Bezpieczeństwo
Szybka dostawa
Bezproblemowy zwrot
Sudoku to łamigłówka pochodząca z Japonii. Gracze muszą wypełnić diagram w taki sposób, aby w każdym poziomym wierszu, w każdej pionowej kolumnie i w każdym dziewięciopolowym kwadracie znalazły się cyfry od 1 do 9. Cyfry w kwadracie oraz kolumnie i wierszu nie mogą się powtarzać. W przeciwieństwie do innych łamigłówek Sudoku nie wymaga od gracza wykonywania żadnych rachunków matematycznych, ale bez umiejętności logicznego myślenia, rozwiązanie diagramu nie jest możliwe.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Sudoku
Sudoku to łamigłówka pochodząca z Japonii. Gracze muszą wypełnić diagram w taki sposób, aby w każdym poziomym wierszu, w każdej pionowej kolumnie i w każdym dziewięciopolowym kwadracie znalazły się cyfry od 1 do 9. Cyfry w kwadracie oraz kolumnie i wierszu nie mogą się powtarzać
Zasady gry są identyczne z klasyczną wersją Quoridora. Zmieniono jedynie wygląd planszy, pionki zastąpiono kolorowymi myszkami i dodano kolorowe kawałki serów. Wszystko po to, by dzieciom grało się przyjemniej.
Zadaniem graczy będzie takie łączenie, dopasowywanie kafelków w ramach swojej kolejki, by tworzyły spójną całość. Jeśli gracz połączy dwa boki w tym samym kolorze dostaje 1 punkt.
Lord of the Rings: The Confrontation Deluxe Edition features gorgeous artwork, a beautiful game board with art by John Howe, large tarot-size playing cards, and 18 finely-crafted plastic "wall" pieces to hold the game characters.
W tej przestrzennej grze strategicznej rywalizujesz o miano najlepszego budowniczego i objęcie władzy nad miastem. Proste reguły i szybka rozgrywka sprawią, że będziesz chciał grać w nią bez końca!
Król Manuel I zlecił najlepszym portugalskim projektantom ogrodów budowę najbardziej niezwykłego ogrodu dla swojej żony, królowej Marii Aragońskiej. W Azul: Ogród Królowej Twoim zadaniem będzie zaaranżowanie wspaniałego ogrodu dla ukochanej żony króla, sadząc w nim piękne rośliny, drzewa i dodając dekoracje.
Celem graczy jest budowanie rzędów, składających się z kości tego samego koloru lub zawierające ten sam symbol. Każdy gracz losuje 6 kości, wyrzucony układ kości stanowi tzw. pulę gracza. Podczas rozgrywki nie wolno zasłaniać swoich kości. Przedstawione na nich symbole, przez cały czas pozostają widoczne dla przeciwników.
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem, to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na planszy ogrodzenia, które mają za zadanie spowolnić twój ruch! Nie martw się jednak - wyjście jest zawsze. Ale czy uda ci się znaleźć najkrótszą drogę?
Triominos gra logiczna, przypominająca klasyczne domino, niemniej gwarantująca znacznie ciekawszą rozgrywkę. Ta gra jest również idealna jako gra do nauki matematyki.
Celem gry jest ustawienie 5 swoich kostek w linii poziomej, pionowej lub ukośnej - w końcu to "kółko i krzyżyk"! "Podróżna" wersja znakomitej gry logicznej.
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch. Kiedy pion przeszedł całą planszę i dotarł do przeciwnej strony, od razu się odwraca (tak aby był skierowany w stronę swojej linii startowej) i...
Każdy gracz otrzymuje kafelki o wielorakich, trójkątnych kształtach, które co rundę będzie musiał jak najszybciej układać na kartach zadań. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z kafelkami, aby zapełnić dwa pola na karcie. Kto najszybciej rozwiąże swoją łamigłówkę, zdobywa punkty zwycięstwa. Po ośmiu rundach wygrywa ten, który ma ich najwięcej.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj