1944 Wyścig do Renu
Przygotowując się do bitwy, zawsze orientowałem się, że plany są bezużyteczne, ale planowanie jest nieodzowne
Generał Dwight D. Eisenhower, Naczelny Dowódca Alianckich Ekspedycyjnych Sił Zbrojnych
Masz za mało paliwa, za mało amunicji i za mało czasu. A przed Tobą olbrzymie wyzwanie: wygrać wyścig do Renu.

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Przygotowując się do bitwy, zawsze orientowałem się, że plany są bezużyteczne, ale planowanie jest nieodzowne
Generał Dwight D. Eisenhower, Naczelny Dowódca Alianckich Ekspedycyjnych Sił Zbrojnych
Masz za mało paliwa, za mało amunicji i za mało czasu. A przed Tobą olbrzymie wyzwanie: wygrać wyścig do Renu. Musisz przekroczyć rzekę, zanim wszystkie mosty zostaną obsadzone przez przeciwnika. I musisz to zrobić jako pierwszy. Bo tylko pierwszy zbierze laury zwycięstwa.
1944 Wyścig do Renu to niespotykane połączenie gry wojennej i logistycznej. Nie wygrasz jej bez właściwego planowania. Aby zajmować teren, twoje czołgi potrzebują paliwa; by zdusić opór przeciwnika – amunicji. A szeregowi żołnierze? Domagają się konserw i czekolady! Jak zatem wykorzystasz swoje kolumny transportowe? Którym dostawom nadasz priorytet?
Może jak generał Patton, ruszysz do przodu nie oglądając się na flanki? Albo tak jak marszałek Montgomery, zaryzykujesz swój prestiż, by zrealizować Market-Garden – największą operację powietrzno-desantową w historii? A może, dzięki wytężonej pracy i odrobinie szczęścia przekroczysz Ren szybciej, niż zrobił to generał Bradley?
W jaki więc sposób zaplanujesz swoje Zwycięstwo?
Zawartość pudełka:
- instrukcja
- plansza
- 110 kart
- 10 drewnianych bloczków z naklejkami
- 122 drewniane pionki
- 174 żetony
- 3 kostki do gry
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj