- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Legions Imperialis
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Warhammer: The Old World
- Sláine
- Victory at the Sea
- Legions Imperialis
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Smocza wyspa (Die Dracheninsel)
Gracze wcielają się w poszukiwaczy skarbów, którzy przybyli swymi łodziami na Smoczą Wyspę. Pokonując różnorodne tereny starają się przedrzeć do środka wyspy, gdzie znajduje się legendarny skarb.
Kiedy w końcu dwóch poszukiwaczy dotrze do pola, na którym znajduje się skarb, muszą połączyć swoje siły, aby wspólnie zanieść skarb na łódź. Skarb (smocze monety) może być przeniesiony tylko wtedy, gdy dwaj gracze robią to wspólnie. Jednakże jak tylko gracze dotrą ze znaleziskiem na jedną ze swoich łodzi, dochodzi do podziału zdobyczy. Właściciel łodzi podejmuje decyzję czy dzieli skarb pół na pół czy zachowuje wszystko dla siebie.
Zwycięzcą gry zostaje osoba, która po zakończeniu rozgrywki posiada największą sumę wartości smoczych monet.
Szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja.
PUDEŁKO ZAWIERA:
1 plansza
6 poszukiwaczy skarbów
60 żetonów terenu
3 smoki
14 smoczych monet
54 karty terenu
45 kart akcji
instrukcja
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
El grande
Hiszpania. XV wiek. Od niemal 700 lat pomiędzy chrześcijańskimi i muzułmańskimi władcami trwa wojna o władzę nad półwyspem. Jako grand, członek najwyższej arystokracji, chcesz rozszerzyć swoje wpływy w Hiszpanii. Wysyłasz swoich dzielnych rycerzy - caballero, by przejmowali nowe regiony i zdobywali władzę. Czy uda Ci się zwyciężyć bitwę o Hiszpanię i zostać El Grande?
Mythic Battles: Pantheon -...
Dołącz do walecznego Heraklesa i niezłomnego Achillesa, którzy stoczą rogi w epickich bitwach, które rozbrzmiewają echem historii. W wyniku tych starć ożywają najsłynniejsi bohaterowie i potworni wrogowie, od wieków kojarzeni z boginią Herą.
Pięć Klanów
Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy.
Narcos
"Słyszałem, że oddali 20 strzałów. Nafaszerowali go ołowiem. Spalili jego ciało, a popioły rozrzucili po Medellin. Mówią, że powstał z popiołów, poszedł do domów tych, którzy do niego strzelali i zabił ich we śnie".
Die Macher (edycja polska)
W Die Macher walczysz o władzę na niemieckiej scenie politycznej. Jako szef partii organizujesz kampanie wyborcze jednej z pięciu partii w wyborach w różnych landach. By wygrać, musisz dostosować swój program do oczekiwań wyborców, organizować wiece partyjne, wpływać na media i z powodzeniem używać gabinetu cieni.
Tu i tam
Witaj w Arzium, starożytnym świecie pełnym przedziwnych stworzeń, niewyobrażalnych cudów i barwnych postaci. Przez jego krainy przetoczyła się tajemnicza choroba, a cierpiące na nią stworzenia rozpoczęły bezcelową i chaotyczną wędrówkę przez świat. Twoim zadaniem jest odnalezienie ich i wybudzenie z transu, aby pomogły Ci odszukać inne zagubione dusze!
Baronia
Na najdalszych rubieżach Imperium ambitni baronowie walczą o władzę. Stojąc na czele potężnych armii, zdobywają nowe terytoria, budują wioski, miasta i twierdze. Na końcu tego wyścigu o supremację tylko jeden z nich zostanie królem!
Minerały
Pod twoimi stopami znajdują się wspaniałe bogactwa. Zamknięte w skalnych skorupach minerały zalśnią tysiącem barw, gdy tylko uda ci się je wydobyć na powierzchnię. To twoje zadanie. Wyrusz w głąb ziemi, aby odnaleźć mlecznobiałe wollastonity, czarne niczym bezksiężycowa noc antracyty czy błękitne jak morska toń kianity. Rozważnie używaj narzędzi, by sięgnąć po turmaliny arbuzowe i stąpaj ostrożnie, a złote aurypigmenty staną się częścią twojej kolekcji. Świat minerałów jest na wyciągnięcie ręki.
Tapestry
Opowieść intrygująca i pełna rozmachu, jak świat, w którym się rozgrywa - wschodząca cywilizacja wchodząca na krętą ścieżkę rozwoju, aby zapisać się na kartach historii jako najpotężniejsze imperium w dziejach planety, a nawet kosmosu.
Kulturowo-technologiczna rywalizacja między poszczególnymi graczami, długofalowe następstwa niezwykle trafnych bądź całkowicie chybionych posunięć, a także wiele współzależności między zagospodarowaniem przestrzennym waszego państwa i jego stolicy a surowcami, profitami i bonusami, które w zamian otrzymacie. Nie zapomnijmy o zawieraniu mniej lub bardziej formalnych paktów o nieagresji z przeciwnikami - oto, co was czeka, gdy zasiądziecie do Tapestry.