- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Dobre i Złe Duchy
Gra strategiczna dla potrafiących blefować z poczuciem humoru.
Każdy gracz ma cztery dobre i cztery złe duchy. Aby wygrać, należy zdobyć dobre duchy przeciwnika lub pozbyć się swoich złych duchów.
Zawartość pudełka:
- dwustronna plansza,
- 16 duchów,
- 8 niebieskich znaczników,
- 8 czerwonych znaczników,
- instrukcja
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Eleven (edycja polska)
Eleven to strategiczna gra osadzona w świecie piłki nożnej. Staniesz przed zadaniem zarządzania i rozwijania własnego klubu piłkarskiego, by pod koniec sezonu zdominować ligę i pokonać swych przeciwników.
Jorvik
Podczas ery Wikingów, przez dziesięciolecia znaczna część Anglii była okupowana przez ludy z dalekiej północy. Jedno z większych miast znajdujących się pod ich kontrolą stało się kwitnącym ośrodkiem handlu i kultury. Wikingowie nazwali to miasto, a także otaczające je królestwo - Jórvík - współcześnie znane jako miasto York.
Syndykat zbrodni
Spróbuj przejąć kontrolę nad kluczowymi dzielnicami miasta. Obserwuj co robi rywal - będzie próbować umocnić się w innych dzielnicach, co może Cię dużo kosztować. W pudełku znajduje się również dodatek Los Angeles, który zmienia zasady gry, dodaje nową planszę oraz nowy gang.
Przez Pustynię
W grze planszowej PRZEZ PUSTYNIĘ gracze obejmują kontrolę nad plemionami nomadów walczącymi o władzę nad rozległą pustynią i skrytymi pośród piasków oazami. Wysyłając karawany i zajmując cenne źródła wody, gracze starają się zwiększyć wpływy i terytorium własnego plemienia.
Londyn (druga edycja)
Druga edycja kultowej gry Martina Wallace’a. Odbuduj Londyn po wielkim pożarze z 1666 roku. Czy zdecydujesz się wznosić wielkie budowle i niesamowite pałace? Czy poradzisz sobie z rosnącym ubóstwem?
Myśl strategicznie, działaj mądrze i wygraj realizując swoją wizję miasta! W grze Londyn musisz odpowiednio zarządzać kartami, spłacić pobrane pożyczki na czas oraz dostosowywać się do bieżących potrzeb, aby wygrać.
Gugong (edycja polska)
Chiny, 1570 rok, państwo pod panowaniem Cesarza Longquinga z dynastii Ming.
Władca stara się wyplenić z cesarstwa plagę korupcji, jednak sprytni urzędnicy pracujący za murami Zakazanego Miasta (zwanego teraz Gugong), znaleźli sposób na ominięcie antykorupcyjnych zakazów: symboliczną wymianę prezentów.
Black Angel (edycja polska)
Zachowując się skrajnie nieodpowiedzialnie, ludzkość doprowadziła do wyczerpania naturalnych zasobów Ziemi, czyniąc ją planetą niemalże niezdatną do życia. W obliczu zbliżającej się zagłady, społeczności stanęły przed koniecznością zjednoczenia. Nadszedł czas, by zapomnieć o uprzedzeniach i różnicach; wymiana wiedzy i doświadczeń jest znacznie ważniejsza, zwłaszcza, gdy brak nam czasu.
Drako: Smok i Krasnoludy
Słońce paliło niemiłosiernie. Niewielka, cicha dolinka, wypełniona bzyczeniem much zlatujących się do leżącej na środku padliny, zdawała się zupełnie opuszczona. Młody smok nie zastanawiał się skąd wzięła się w takim miejscu martwa owca. Bestia zniżyła lot.
W cieniu rzadkich drzew porastających granice dolinki niemożliwością było dojrzeć stojącego nieruchomo masywnego krasnoluda. Pomimo potu ściekającego mu spod wysłużonej, ale nadal niewiarygodnie mocnej kolczugi, pomimo irytującego swędzenia pod gęstą brodą i marzeń o kuflu zimnego piwa Morin nie opuścił napiętej kuszy nawet na chwilę. Czekał.