Neuroshima: Aurora:...
Szalony wyścig do odpływającego lodołamacza trwa. Moloch jednak czuwa i nie pozwoli Ci się wymknąć z pułapki. Rozszerzenie "Przebudzenie Molocha" uatrakcyjnia rozgrywki wprowadzając nowe karty oraz mechaniki.
Inspired by the conquest of the West, Dakota is a game with linear mechanics but with a great attention to the thematic element. Players take the control of a group of settlers or a tribe of natives. Each player cooperates and competes with all other players to increase the status of his own faction, competing for natural resources which have different values for settlers and natives.
The settlers try to exploit the territory in order to make it productive for industry and agriculture, while the natives must make all efforts to keep the territory virgin as long as possible, while at the same time using its resources for the prosperity of their own tribe.
An innovative mechanic allows playing in a balanced way even with a different number of settlers and native players.
Dakota is the first game published by NG International using the "Tenki Games" brand.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Szalony wyścig do odpływającego lodołamacza trwa. Moloch jednak czuwa i nie pozwoli Ci się wymknąć z pułapki. Rozszerzenie "Przebudzenie Molocha" uatrakcyjnia rozgrywki wprowadzając nowe karty oraz mechaniki.
Kiedy Mantykora została prawie zapomniana, bramy Tartaru otworzyły się szeroko i pośród chaosu niewielu zauważyło kolejny cień na ziemi...
Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem królestw szykuje się do nadciągającej wojny. Ród Lannisterów, którego córka, Cersei, była żoną Roberta, zagarnia tron dla jej młodego syna, Joffreya. Ze swojej siedziby na wyspie Smoczej Skały Stannis Baratheon, młodszy brat Roberta, słusznie domaga się tronu dla siebie. Na Żelaznych Wyspach Ród Greyjoyów zamierza wzniecić drugą rebelię, tym razem ma jednak znacznie ambitniejsze cele. Na północy Ród Starków zbiera siły, by bronić tego, co słuszne. Na południu Ród Tyrellów z dawna żywi ambicje zagarnięcia Żelaznego Tronu, musi jednak mieć się na baczności, bowiem starożytny Ród Martellów wciąż krzewi dziedzictwo zemsty. Przez cały ten czas na dalekiej północy, hen za Murem, Dzicy stale rosną w siłę.
Sid Meier’s Civilization: Nowy początek to gra planszowa, w której od 2 do 4 graczy prowadzi swoje wielkie cywilizacje poprzez dzieje, podbijając nowe tereny, wytyczając szlaki handlowe i wznosząc imponujące miasta i cuda świata.
W grze Grube ryby gracze kontrolują gangi rywalizujące ze sobą o to, kto zrobi najlepszą karierę jako główny dostawca alkoholu w Chicago w czasach prohibicji. W każdej turze kierują, handlują, rozmawiają i walczą, aby upewnić się, że to właśnie ich gang kontroluje miejsca kupna i sprzedaży alkoholu, pomaga politykom zostać wybranymi na kluczowe stanowiska i w zamian może liczyć na pomoc albo miesza szyki wrogim gangom.
Pierwszy, który pochłonie wystarczającą ilość tej energii, zostanie nowym władcą Bogów i będzie mógł stworzyć Panteon na swój własny obraz. Wybierz swojego Boga, dobierz swoją bandę i walcz ze swoimi wrogami, mając na swoim rozkazie potęgę najpotężniejszych istot z mitologii greckiej.
Od niepamiętnych lat kopalnie Runedar zasilały złotem potężną machinę krasnoludzkiego imperium. Czas jednak przynosi kres wszystkiemu - główne złoża złota uległy wyczerpaniu, a i samo imperium jest obecnie zaledwie cieniem swej chwalebnej przeszłości. Jako niewielka grupa krasnoludzkich awanturników zapuściliście się do ruin Runedar z nadzieją, że natraficie na jakieś przeoczone pomniejsze złoże złota. Jednak niespodziewanie uśmiechnęło się do Was szczęście. Znaleziona złotonośna żyła okazała się całkiem bogata i szybko udało Wam się zdobyć pokaźny majątek.