Zaginiona wyspa Arnak:...
Szukasz urozmaicenia swoich ekspedycji na Arnak? Ten zestaw jest dla Ciebie! Zaginiona wyspa Arnak: Karty promocyjne to pakiet zawierający nowe elementy, które rozbudują Arnak.
Niemal tysiąc lat temu czarodziej Timmoran stworzył potężny artefakt, zwany Kulą Niebios. Nie chcąc, by dostała się w ręce zła, czarodziej roztrzaskał Kulę, a okruchy kazał rozproszyć po najdalszych zakątkach Mennary. Fragmenty ukryte w Terrinoth trafiły potem w łapy smoków, które wyryły na nich potężne runy. Dziś nieumarłe legiony Waiqara Zdrajcy, Elfy Latari, krwiożercze hordy Uthuk Y’llan oraz rycerze Namiestników Daqana gotują się do walki na śmierć i życie. Nadszedł czas Wojen Runów – straszliwego konfliktu o naznaczone przez smoki okruchy Kuli Niebios. Albowiem tylko moc smoczych runów zapewnić może potęgę konieczną do podbicia krainy Terrinoth, a potem – całej Mennary.
W grze planszowej Runewars każdy z dwóch do czterech graczy staje na czele potężnego imperium jednej z fantastycznych ras i zmaga się z przeciwnikami o zwierzchność nad krainą.Jednakże podbój Terrinoth nie jest prosty. Każda frakcja musi zgromadzić armie, pozyskać dla swojej sprawy dzielnych bohaterów, poszukujących potężnych artefaktów i ułożyć się z innymi mieszkańcami krainy, umiejętnie łącząc dyplomację i talenty bojowe. Rasa, która do perfekcji opanuje sztukę podboju, wypełni bohaterskie misje i zdobędzie cenne surowce, zdoła zgromadzić święte smocze runy i z ich pomocą zjednoczyć całą krainę Terrinoth pod własnym sztandarem. Ponad 190 szczegółowo wykonanych, plastikowych figurek, setki kart i żetonów, modułowa plansza oraz otwarta konstrukcja sprawiają, że Runewars to idealna gra dla każdego miłośnika fantastycznych imperiów
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Szukasz urozmaicenia swoich ekspedycji na Arnak? Ten zestaw jest dla Ciebie! Zaginiona wyspa Arnak: Karty promocyjne to pakiet zawierający nowe elementy, które rozbudują Arnak.
W Małych Epickich Wikingach poprowadzisz klan wikingów przez 3 epoki, w nadziei na podbicie skutych lodem Wysp Runicznych! Zagrywaj karty wikingów, reprezentujące przywódców twojego klanu, wybierając najlepszych budowniczych, zbieraczy, odkrywców i wojowników. Wysyłaj osadników na podbój wysp, buduj łodzie i świątynie, aby uzyskać wpływy, i tocz bitwy o łaskę bogów!
Od samego początku waszego pobytu w dolinie pojawiały się poszlaki wskazujące na to, że już wcześniej ktoś tu mieszkał. Natrafialiście na nie niemal codziennie. Fundamenty starych budynków. Strzępy szmat w lesie. Zardzewiałe narzędzia, nadgryzione zębem czasu. Kto tu był przed wami?
W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co czyha za zamkniętymi drzwiami Arkham, i stawi czoła kryjącemu się tam szaleństwu…
Minęły niezliczone stulecia, odkąd wielki Kataklizm pozostawił królestwo Magii i Miecza na krawędzi zagłady. W końcu nadszedł czas, kiedy cywilizacja odradza się z popiołów.
Rozszerzenie Kataklizm wprowadza zupełnie nową planszę główną, która zastępuje planszę z gry podstawowej. Przemierzaj zniszczone krainy, spotkaj się z ich nowymi mieszkańcami i poznaj ponad 150 nowych kart oraz pięciu zupełnie nowych Poszukiwaczy. Pokonaj swoich przeciwników, zdobądź koronę i pokieruj swoim przeznaczeniem!
Equestria: Puść Wodze Fantazji to gra w opowiadanie historii, w której główną rolę pełni Twoja wyobraźnia! Zostań podróżnikiem, jak Dzielna Do, czy ikoną stylu, jak Rarirty. Equestria: Puść Wodze Fantazji pozwali stworzyć, nazywać i odgrywać Wasze własne kucyki! Będziecie mogli rozwiązywać zagadki i wędrować po jaskiniach, w którym mogą nawet być smoki!
Zestaw figurek do dodatku do gry planszowej The Thing - Norwska Baza
24 lutego 1895 roku o świcie cały Londyn obudził olbrzymi huk. Słup dymu zwiastował katastrofę – w Pałacu Westminsterskim wybuchła bomba. Służby bezpieczeństwa zareagowały błyskawicznie, aresztując wałęsającego się w pobliżu miejsca zamachu Michaela Chapmana, młodego robotnika powiązanego z ruchami anarchistycznymi.
W epoce kamienia rozpoczyna się właśnie nowy dzień. Dla członków Twojego plemienia oznacza to kolejne godziny wypełnione walką o przetrwanie, ale i nieustannym rozwojem. Zewsząd jednak czyhają niebezpieczeństwa: dzikie bestie, burze, wrogie plemiona. Co jeszcze czai się w dziczy? Czy przetrwacie kolejną noc?
Przygodowa gra planszowa Stworze, przeniesie Was w świat słowiańskiej mitologii, pełnej niezwykłych magicznych postaci, żyjących w świecie ludzi i będących częścią ich codzienności. Potrafią one okazać łaskę, ale lekceważone, karzą ludzi swoim gniewem. W grze Stworze gracze wcielają się w jednego z dziesięciu bohaterów - Stworzy - i realizując kolejne misje, zwiększają swoje wpływy w Krainie.
Ta historia rozpoczyna się w mroczniejszym odpowiedniku średniowiecznej Europy. Za kulisami planów śmiertelnych władców, prawdziwe potwory sprawują władzę z cieni, naginając bieg historii do własnych, nieznanych celów. To wy wcielicie się w te potwory. Stańcie na czele wampirycznych spisków, twórzcie swoje linie krwi i organizujcie koterie, aby zdominować teatry wojny nocnych istot. Czy uda wam się przetrwać wieki ciągłych zmagań? Czy też na koniec tysiąclecia wasi rywale wyszarpią zwycięstwo z waszych szponów?
Jest rok 2400. Nazywasz się Kalia Lavel. Jako świetnie wyszkolona cyberagentka chciałaś zajmować się zwalczaniem przestępczości, jednak szybko zrozumiałaś, że twoim przełożonym zależy wyłącznie na własnych korzyściach. Odeszłaś ze służby i nie należysz już do elitarnej jednostki BelCor. Nie masz teraz odznaki ani cybernetycznych implantów. Szukając sprawców zbrodni, możesz liczyć jedynie na siebie…
- 998, w czym mogę pomóc? - po drugiej stronie słychać paniczną odpowiedź: OGIEŃ
Kilka chwil później jesteście już ubrani w stroje ochronne, łapiecie swój sprzęt i pędzicie na spotkanie ognistego piekła. Drużyna ma tylko kilka chwil, aby ocenić sytuację i przygotować plan ataku, po czym żwawo rusza do akcji, tak jak jest to oczekiwane od profesjonalistów tej klasy.
Jako poważany przywódca zdobywaj poparcie trolli z klanów Błota, Ognia, Lodu i Księżyca. Kop tunele bogate w kamień, żelazo i klejnoty. Drąż rozległe pomieszczenia i zmieniaj je w wielkie groty. Wydobywaj posągi starożytnych i z pomocą klanów przywracaj im dawną świetność, stawiając jak najbliżej serca góry. Wzbierająca lawina trolli powracających do domu będzie potężnieć wraz z postępem odbudowy naszego królestwa. Przemoże i porwie wszystko na swej drodze, aż jeden przywódca wybije się nad pozostałych i zasłuży na tytuł Króla Gór!