Zaginiona wyspa Arnak:...
Szukasz urozmaicenia swoich ekspedycji na Arnak? Ten zestaw jest dla Ciebie! Zaginiona wyspa Arnak: Karty promocyjne to pakiet zawierający nowe elementy, które rozbudują Arnak.
Jako drużynie Oświecicieli przyjdzie Wam zmierzyć się z anielskimi zastępami, dowodzonymi przez archaniołów Rafaela i Uriela. Heavenfall wprowadza do rozgrywki w Massive Darkness wyczekiwany Tryb Kampanii, który pozwoli rozwinąć Waszych bohaterów bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
Massive Darkness 2: Heavenfall to dodatek do Massive Darkness 2: Hellscape, kooperacyjnej gry planszowej utrzymanej w klimatach Dungeons and Dragons.
Z otchłani Piekielnego Planu Istnienia na wyżyny Niebios - tak w skrócie prezentuje się fabuła tego ogromnego rozszerzenia.
Jako drużynie Oświecicieli przyjdzie Wam zmierzyć się z anielskimi zastępami, dowodzonymi przez archaniołów Rafaela i Uriela. Heavenfall wprowadza do rozgrywki w Massive Darkness wyczekiwany Tryb Kampanii, który pozwoli rozwinąć Waszych bohaterów bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
Rozgrywając Kampanię, za każdym razem przejdziecie przez 8 z 14 dostępnych Misji, sami decydując o własnym losie i dążąc ku jednemu z 3 możliwych zakończeń. Pomiędzy kolejnymi wyprawami nie zapomnijcie wpaść do Miasta, gdzie kupicie legendarne przedmioty, zaopatrzycie się w potężne eliksiry, a nawet zakosztujecie odrobiny hazardu!
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Szukasz urozmaicenia swoich ekspedycji na Arnak? Ten zestaw jest dla Ciebie! Zaginiona wyspa Arnak: Karty promocyjne to pakiet zawierający nowe elementy, które rozbudują Arnak.
Wiedźmin: Stary Świat to przygodowa gra planszowa, która zabiera graczy w podróż po fantastycznym świecie pełnym niebezpieczeństw, tajemnej magii, mrocznych sekretów i niezwykłych miejsc, które tylko czekają na odkrycie. Akcja gry toczy się w uwielbianym przez fanów uniwersum Wiedźmina, wiele lat przed wydarzeniami z sagi o Geralcie z Rivii, w czasach, gdy plaga potworów trawiła Kontynent. Przeciwdziałać jej byli zdolni tylko wiedźmini — profesjonalni zabójcy szkoleni do walki z istotami wrogimi ludziom.
Skandynawia, rok 998. Jesteś Leifem Eriksonem, synem słynnego wikinga Eryka Rudego. Właśnie wybierasz się do Althing, wielkiego zgromadzenia klanów. Tam musisz udowodnić niewinność swojego ojca, wygnanego z Islandii za morderstwo, którego nie popełnił. Być może, gdy tego dokonasz los pokieruje Cię w kierunku zachodnich ziem, o których wspominał Ci ojciec...
W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem. Legendarna gra planszowa w nowej odsłonie.
W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co czyha za zamkniętymi drzwiami Arkham, i stawi czoła kryjącemu się tam szaleństwu…
Dzieci Żmijowego lasu to mroczna, pełna niespodziewanych zwrotów akcji historia młodzieńca, którego losem igrają tajemnicze siły i zła wola ludzi. Gilbert od zawsze mieszka w miasteczku ukrytym gdzieś w mrocznym zakątku świata i otoczonym przez złowrogą, mroczną puszczę. Puszczę, którą zamieszkują Wężopnącza, dziwaczne hybrydy roślin i zwierząt, ożywione mocą dawno zapomnianej, bluźnierczej magii.
Parowiec Atlantica płynie do Bostonu, ale za statkiem podąża mroczny cień, skrywający się pod falami. Twoi współpracownicy wydają się dziwnie zagubieni i wpatrują się w morze z cichą, rozpaczliwą tęsknotą. Gdy zasypiasz, nękają Cię niepokojące koszmary o mrocznych głębinach. Budzi Cię krzyk - na statku ktoś został zamordowany!
Minęły niezliczone stulecia, odkąd wielki Kataklizm pozostawił królestwo Magii i Miecza na krawędzi zagłady. W końcu nadszedł czas, kiedy cywilizacja odradza się z popiołów.
Rozszerzenie Kataklizm wprowadza zupełnie nową planszę główną, która zastępuje planszę z gry podstawowej. Przemierzaj zniszczone krainy, spotkaj się z ich nowymi mieszkańcami i poznaj ponad 150 nowych kart oraz pięciu zupełnie nowych Poszukiwaczy. Pokonaj swoich przeciwników, zdobądź koronę i pokieruj swoim przeznaczeniem!
1888 – Londyn, pochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka
Witaj w domu, Tropicielu. Krew Yharnam cię wzywa. Możesz sądzić, że to jedynie zły sen, ale jej klątwa wielce ciąży nam wszystkim...
Wiele lat temu w przeklętym mieście Yharnam dokonano smutnego odkrycia. Oto za pomocą posługi krwi można uleczyć każdą przypadłość.. jednak ceną za tą leczniczą moc okazuje się inna straszna choroba, przekształcająca mieszkańców w potworne monstra. Teraz, w noc Łowów, do miasta przybywasz ty. Wspomagany mocą Kielicha, wraz z innymi Tropicielami, zstąpisz w czeluście Lochu Kielicha, w którym staniecie oko w oko z jego przerażającymi bossami. Lecz ostatecznie jeden z was zgromadzi dość krwi, ny wyrwać się na wolność.
Nie wiadomo, skąd się wzięła ani czym jest. Plaga. Zaczęło się niewinnie. Jednemu chłopcu na czole wyrósł róg. Koledzy się z niego śmiali. Do dnia, aż chłopcu wyrosły kły, dzięki którym tych kolegów zjadł, i skrzydła, na których odleciał. Minęło pół roku, a w Yharnam, przeklętym mieście, zanotowano od tamtego czasu pięćdziesiąt podobnych przypadków. Ktoś wreszcie musi coś z tym zrobić. W ślad za potworami wysłano czterech tropicieli. Mają wyplenić zło i poznać jego przyczynę. Załapałeś się do tej grupy.
X-Men: Bunt mutantów to oparta na współpracy gra przygodowa, w której będziecie mieli okazję wcielić się słynnych bohaterów takich jak Gambit, Rogue, Storm, Cyclops czy Wolverine. Po wybraniu jednej z 8 dostępnych intryg wspólnie wsiądziecie na pokład Blackbirda i wyruszycie, by wykonywać misje w najróżniejszych zakątkach świata. Będziecie musieli zrobić wszystko, by pokrzyżować szyki potężnym złoczyńcom i doprowadzić do ostatecznej konfrontacji!
Zostań bohaterem Terrinoth i stań w obronie krainy!
Witaj w Terrinoth! To miejsce pełne wspaniałych miast, potężnej magii oraz niebezpiecznych wrogów. Od zawrotnych stromizn Przełęczy Szaleńca po ukryte polany Lasu Spadających Gwiazd: w tej czarownej krainie przygoda czeka na Ciebie za każdym zakrętem traktu.
Przygodowa gra planszowa Stworze, przeniesie Was w świat słowiańskiej mitologii, pełnej niezwykłych magicznych postaci, żyjących w świecie ludzi i będących częścią ich codzienności. Potrafią one okazać łaskę, ale lekceważone, karzą ludzi swoim gniewem. W grze Stworze gracze wcielają się w jednego z dziesięciu bohaterów - Stworzy - i realizując kolejne misje, zwiększają swoje wpływy w Krainie.
Anglia, rok 1193. Nottingham cierpi pod jarzmem złego księcia Jana i jego popleczników. Wcielacie się w role Robin Hooda i jego towarzyszy: Małego Johna, Lady Marion i Willa Szkarłatnego, by walczyć z niesprawiedliwością i odkrywać mroczne sekrety.