Pierwsza gra: Miau! Hau! Kwa!
Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.
Wyścig królików rozpoczęty! Wszystkie króliczki wspinają się, aby zdobyć marchewkę. Niestety po drodze czeka je wiele niebezpieczeństw. Komu uda się nie spaść i kto jako pierwszy osiągnie cel? Gra grarantuje mnóstwo zabawy wszystkim uczestnikom. Dołączmy do ekscytującego i szalonego wyścigu zajączków! Wygrywa ten, kto pierwszy zdobędzie soczystą marchewkę na szczycie wzgórza. Po drodze czeka jednak wiele niespodzianek. Pojawiają się nagle dołki i ... OJEJ! jeden z zajączków wpada do środka i znika. Zaczynamy, obracamy marchewkę, niech każdy dobrze się bawi!
Zawartość pudełka:
1 zielone wzgórze z obracającą się marchewką, 16 zajączków w 4 kolorach, 24 karty.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.
Z drogi śledzie, pociąg jedzie! to szybka gra rodzinna, która każdego świeżo upieczonego maszynistę pochłonie bez reszty!
Rozpoczyna się pierwszy w historii wyścig dżdżownic w ogrodzie sąsiadów. Niech Wasze robaczki dają nura do ziemi, a wy weźcie się do kibicowania. Dżdżownica, która jako pierwsza wystawi głowę przy kompostowniku, wygrywa!
Zły król wyrwał wszystkie strony z Wielkiej Księgi Baśni i rozrzucił je po zamkowym ogrodzie. Gracze wspólnie starają się odnaleźć połówki stron, przesuwając na planszy drewniane kafelki. Muszą zdążyć złożyć księgę w całość, zanim król wróci do zamku!