Ekran Mistrza Gry
Ekran Mistrza Gry WFRP to niezbędny element arsenału każdego MG. Nieważne, jak długo gracie w Warhammera i co w nim najbardziej lubicie, znajdziecie tu multum przydatnych materiałów, narzędzi i zasad.
Śmierć na Rzece Reik jest drugim tomem unowocześnionej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najwyżej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek powstały. Akcja Śmierci na Rzece Reik rozpoczyna się w momencie, w którym zakończył się Wróg w Cieniach, i zabiera bohaterów na niesamowitą przygodę w górę i w dół niezwykłego Reiku, największej rzeki w Starym Świecie i głównego szlaku handlowego Imperium.
I w wyznaczonym czasie wyjdziemy z lasów, by mordować i palić. Nasi bracia wyjdą ze swych miejsc ukrycia i wyburzą miasta Imperium. Chaos okryje ziemię, a my, uniżeni słudzy, zostaniemy wyniesieni w Jego oczach. Niech będzie pochwalony Tzeentch, Ten Który Zmienia Drogi! Njawrr’thakh ‘Lzimbarr Tzeentch!
Śmierć na Rzece Reik jest drugim tomem unowocześnionej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najwyżej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek powstały. Akcja Śmierci na Rzece Reik rozpoczyna się w momencie, w którym zakończył się Wróg w Cieniach, i zabiera bohaterów na niesamowitą przygodę w górę i w dół niezwykłego Reiku, największej rzeki w Starym Świecie i głównego szlaku handlowego Imperium.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ekran Mistrza Gry WFRP to niezbędny element arsenału każdego MG. Nieważne, jak długo gracie w Warhammera i co w nim najbardziej lubicie, znajdziecie tu multum przydatnych materiałów, narzędzi i zasad.
Na ściętym ciosem pięści Ulryka szczycie skały Fauschlag stoi niezdobyte miasto. Middenheim budzi podziw każdego, kto zbliży się do tej wyniosłej twierdzy. Ta forteca wykuta w niebosiężnej skale dzięki niezrównanym umiejętnościom krasnoludów, jest domeną Ulryka, Boga Wojny, Wilków i Zimy. Jego święty wieczny ogień płonie jasny blaskiem w sercu słynącej na cały Stary Świat metropolii. Nawet tu znajdą się jednak mroczne kulty, chciwi kupcy i snujący intrygi buntownicy. W Middenheim nie ma wiele miejsca dla bohaterów, a jeszcze mniej dla nierobów. Za to może sprytni oportuniści mający silną wolę i twardą skórę mogą wywalczyć sobie tutaj lepszą przyszłość? Cóż, tacy przynajmniej mają jakąś szansę.
Śmierć na Rzece Reik jest drugim tomem unowocześnionej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najwyżej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek powstały. Akcja Śmierci na Rzece Reik rozpoczyna się w momencie, w którym zakończył się Wróg w Cieniach, i zabiera bohaterów na niesamowitą przygodę w górę i w dół niezwykłego Reiku, największej rzeki w Starym Świecie i głównego szlaku handlowego Imperium.
Rogaty Szczur to czwarty tom udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Opierając się na dramatycznych wydarzeniach z Szarej Eminencji, zwerbuj swoich dzielnych bohaterów do służby w mieście Middenheim, aby wprowadzić jeszcze więcej dramatyzmu i intryg.
Niezbędnik Rogatego Szczura to niezastąpiony przewodnik po czwartej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg. Jest on wypełniony dodatkowymi materiałami, które nie tylko rozszerzają Rogatego Szczura, ale także wspierają wszystkie przygody WFRP, w których wrogiem są podstępne skaveny.
Ciężkie Dnie i Niespokojne Noce to pięć świetnych przygód napisanych przez weterana Warhammer Fantasy Roleplay, Graeme’a Davisa. Te porywające scenariusze można rozegrać samodzielnie albo jako kampanię w pięciu aktach. Nasi dzielni poszukiwacze przygód zostaną wplątani w spór między dwoma skłóconymi arystokratycznymi rodzinami, które ścierać się będą w rozmaitych ciekawych miejscach rozsianych po Reiklandzie.
Przygody w Ubersreiku to sześć scenariuszy do Warhammer Fantasy Roleplay toczących się w Księstwie Ubersreiku. Możecie każdą z nich rozegrać oddzielnie, włączyć do rozgrywanej już opowieści lub połączyć je w kampanię, podczas której zwiedzicie Ubersreik i okolice
Rogaty Szczur to czwarty tom udoskonalonej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najlepiej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek napisano. Opierając się na dramatycznych wydarzeniach z Szarej Eminencji, zwerbuj swoich dzielnych bohaterów do służby w mieście Middenheim, aby wprowadzić jeszcze więcej dramatyzmu i intryg.
Witamy w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, sekwencji przygód Warhammer Fantasy Roleplay, która zainspirowała całe pokolenie graczy. Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los Imperium.
Szara Eminencja jest trzecim tomem unowocześnionej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najwyżej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek powstały. Akcja Szarej Eminencji rozpoczyna się w momencie, w którym zakończyła się Śmierć na Rzece Reik, i zabiera bohaterów na salony władzy Middenheim, miasta wybranego przez Ulryka. Podczas radosnych obchodów karnawału w mieście niektórzy zdecydowali, że “wyznaczony czas” wreszcie nadszedł.
Niezbędnik Wroga w Cieniach to niezastąpiony przewodnik do pierwszej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, przełomowej przygody Warhammera Fantasy która zainspirowała pokolenia graczy. Wypełniona dodatkowymi zasadami, opcjonalnymi Bohaterami Niezależnymi, kuszącymi pomysłami na przygody i dobrymi poradami zarówno dla nowych jak i doświadczonych MG – jest to idealny dodatek, który wzbogaci wasze doświadczenia podczas Wroga w Cieniach czy każdej innej przygody WFRP.
Przedstawiamy pierwszy tom Archiwów Imperium. Znajdziesz w nich fascynujące, różnorodne i niebywale pomocne materiały opisujące Stary Świat wzdłuż i wszerz. Pierwszy tom zawiera informacje o elfach, krasnoludach i niziołkach, których obecność ubogaca (lub doprowadza do szewskiej pasji) świat Warhammer Fantasy Roleplay. Ponadto suplement zawiera informacje o nowych lokalizacjach, profesjach i postaciach niezależnych. Archiwa Imperium – Tom I to zbiór wiedzy, który znajdzie zastosowanie w niemal każdej przygodzie Warhammer Fantasy Roleplay.
Szara Eminencja jest trzecim tomem unowocześnionej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najwyżej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek powstały. Akcja Szarej Eminencji rozpoczyna się w momencie, w którym zakończyła się Śmierć na Rzece Reik, i zabiera bohaterów na salony władzy Middenheim, miasta wybranego przez Ulryka. Podczas radosnych obchodów karnawału w mieście niektórzy zdecydowali, że “wyznaczony czas” wreszcie nadszedł.
Warhammer Fantasy Roleplay zabiera Was do Starego Świata. Załóżcie własną drużynę śmiałków lub bandę rzezimieszków i wyruszcie z nimi w podróż. Zmierzycie się w jej trakcie z podłością, zepsuciem, intrygami i straszliwymi bestiami pałającymi żądzą zniszczenia. Ten podręcznik zawiera wszystko, czego potrzebujcie, by rozpocząć przygodę w ponurym świecie niebezpiecznych przygód!
Śmierć na Rzece Reik jest drugim tomem unowocześnionej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej Wewnętrznego Wroga, jednej z najwyżej ocenianych kampanii RPG, które kiedykolwiek powstały. Akcja Śmierci na Rzece Reik rozpoczyna się w momencie, w którym zakończył się Wróg w Cieniach, i zabiera bohaterów na niesamowitą przygodę w górę i w dół niezwykłego Reiku, największej rzeki w Starym Świecie i głównego szlaku handlowego Imperium.
Altdorf to stolica Imperium, miejsce narodzin Sigmara Młotodzierżcy. Jest to najbardziej zaludnione miasto w Starym Świecie i miejsce, w którym znajduje się kilka słynnych i majestatycznych zabytków. W tętniących życiem dzielnicach Wschodniego Krańca i w gwarnych Dokach na północy strach przed gangami i rewolucyjny zapał mają większy wpływ na codzienne życie niż słowa kapłanów Sigmara czy prawa Imperatora.