- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Legions Imperialis
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Warhammer: The Old World
- Sláine
- Victory at the Sea
- Legions Imperialis
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Quo Vadis
W historii Imperium Rzymskiego wpływowe urzędy przez długi czas pozostawały w rękach starych rodzin patrycjuszy. Zmienne sojusze i animozje kształtowały życie w tamtych czasach. I chociaż wszystkie drogi prowadziły do Rzymu, jedynie nieliczne wiodły do chwały i wpływów.
Plansza przedstawia najwyższe gremia starożytnego Rzymu. Są to urzędy składające się z jednego, trzech lub pięciu pól. Każdy gracz reprezentuje jeden z rodów patrycjuszy i usiłuje umieścić na wysokich stanowiskach ośmiu członków swojej rodziny. Aby to osiągnąć, w czasie gry będzie obsadzał nimi niższe gremia, aby później wyciągnąć ich coraz wyżej. Jeśli podczas tej wspinaczki, jeden z graczy zechce opuścić urząd trój lub pięcioosobowy, będzie potrzebował zgody członków pozostałych rodzin, składając im w zamian rozliczne obietnice. Jednak, jak to często bywa, awanse psują charakter. Podczas gry zdarzy się, że niektóre z tych obietnic będą „zapominane”. Również Cezar ma wpływ na przebieg rozgrywki.
Na wielu drogach pomiędzy urzędami znajdują się nagrody. Celem każdej rodziny jest uzbieranie jak największej ilości laurów.
Gra kończy się, kiedy senat – najwyższy urząd Rzymu – zostanie obsadzony pięcioma senatorami. Wygrywa gracz, który posiada najwięcej laurów, a jednocześnie umieścił w senacie przynajmniej jednego członka swojej rodziny.
Świetna gra Reinera Knizi, w przystępnej cenie!
Do gry dołączamy polską instrukcję.
Liczba Graczy 3-5
Zawartość Pudełka:
- 40 pionków senatorów (po 8, w 5 kolorach)
- 1 plansza
- 62 żetony laurów
- 2 sakiewki
- instrukcja
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Virtu (edycja polska)
Virtu przedstawia sztukę rządzenia, używając oryginalnego mechanizmu, z pomocą Twojej unikatowej planszy gracza. Twoje taktyczne możliwości są przedstawione w formie koła kart, które możesz rozwijać zgodnie ze swoimi celami. Wysyłaj wojska lub knuj intrygi, by kolejne miasta trafiły w odpowiednie ręce.. Nie zapomnij jednak o innych kierunkach rozwoju: artyści, kupcy i dyplomaci również mogą pracować na Twój prestiż... Decyduj i działaj z odpowiednia dozą pomysłowości i śmiałości, a zostaniesz mistrzem Włoch!
Terakotowa Armia
W grze Terakotowa Armia wcielicie się w najbardziej utalentowanych rzemieślników i artystów, tworzących niezwykłe oddziały cesarza. Podczas rozgrywki będziecie gromadzić zasoby, szkolić robotników i zabiegać o przychylność cesarskich doradców. Każdy z graczy będzie dążył do tego, by odegrać kluczową rolę w budowie terakotowej armii. Choć teoretycznie będziecie działać razem dla dobra wspólnego celu, tylko jedna osoba zostanie zwycięzcą. Miarą sukcesu będą punkty gromadzone podczas gry.
Baronia
Na najdalszych rubieżach Imperium ambitni baronowie walczą o władzę. Stojąc na czele potężnych armii, zdobywają nowe terytoria, budują wioski, miasta i twierdze. Na końcu tego wyścigu o supremację tylko jeden z nich zostanie królem!
Wioska
Wioska to średniozaawansowana rywalizacyjna gra o budowaniu osady, w której gracze przekształcą swoją skromną wioskę w tętniące życiem miasteczko. Kto z was otrzyma zaszczyt nadania mu nazwy, kiedy zostanie ukończona budowa kościoła?
BattleLore
BattleLore to gra, która łączy kilka gatunków, jednoczy różnorodne elementy i aspekty kart, figurek, RPG i gier planszowych; nie można jej łatwo przypisać do żadnej kategorii.
Narcos
"Słyszałem, że oddali 20 strzałów. Nafaszerowali go ołowiem. Spalili jego ciało, a popioły rozrzucili po Medellin. Mówią, że powstał z popiołów, poszedł do domów tych, którzy do niego strzelali i zabił ich we śnie".
Wielki mur (wersja z...
Wielki mur to gra planszowa inspirowana historią chińskiego Wielkiego Muru, Dynastia Song i podbojami Czyngis Chana, wzbogacona o elementy fantasy. Choć większość postaci, wydarzeń i odkryć militarnych pokrywają się z historią, to część z nich została przedstawiona w nieco inny sposób, by lepiej wpasować się w założenia gry.
Point Salad
Point Salad to szybka i zabawna gra familijna polegająca na dobieraniu kart! Istnieje ponad 100 możliwości zdobywania punktów. Gracze mogą stosować szeroki wachlarz strategii, dzięki czemu każda rozgrywka jest wyjątkowa!
Twierdza: Oblężenie Runedar
Od niepamiętnych lat kopalnie Runedar zasilały złotem potężną machinę krasnoludzkiego imperium. Czas jednak przynosi kres wszystkiemu - główne złoża złota uległy wyczerpaniu, a i samo imperium jest obecnie zaledwie cieniem swej chwalebnej przeszłości. Jako niewielka grupa krasnoludzkich awanturników zapuściliście się do ruin Runedar z nadzieją, że natraficie na jakieś przeoczone pomniejsze złoże złota. Jednak niespodziewanie uśmiechnęło się do Was szczęście. Znaleziona złotonośna żyła okazała się całkiem bogata i szybko udało Wam się zdobyć pokaźny majątek.
Tuareg
W grze Tuareg gracze wcielają się w przywódców tuareskich plemion, którzy handlują daktylami, solą oraz pieprzem, zdobywając za to złote monety oraz ulepszenia dla swych rodzin. Gdzie wyślą swoich Tuaregów, aby najlepiej skorzystać z nadarzającej się okazji? Jeśli nie odwiedzą kupca, nie będą mogli handlować, a co gorsza, zapewne wówczas przeciwnik złoży mu wizytę. Jednak może tym razem uda się zdobyć niezbędne towary dzięki karawanie? Tak wiele opcji, ale którą wybrać? Czekając zbyt długo, łatwo można przegapić wspaniałą okazję. Wszystko przez to, że oferty dostępne w grze zmieniają się z rundy na rundę. Wygrać tu mogą jedynie ci, którzy potrafią zręcznie planować i zawsze mają odrobinę złota w kieszeni.
Mythic Battles: Ragnarök -...
Wąż Midgardu wije się nieubłaganie w stronę pola bitwy, jako ucieleśnienie pierwotnego chaosu i zwiastun nieszczęścia. Przygotujcie się, bo został on uwolniony, a jego obecność wstrząśnie podstawami świata!
Dylematy Króla
Dylematy króla to interaktywna gra narracyjna z elementami legacy w której występuje kilka gałęzi wyboru historii z wieloma możliwymi zakończeniami, oraz talią kart przygód która zwiększa się wraz z Waszymi wyborami.
Wyprawa do Newdale
Szereg scenariuszy tworzących pełną grę przeniesie was w klimat świata O mój zboże! i przeprowadzi przez historię pełną przygód. Każda rozgrywka to jeden rozdział tej historii. Możecie rozegrać rozdziały zgodnie z ich narastającą kolejnością (jako kampanię) albo po prostu grać w dowolnie wybrane rozdziały.