Historia
Historia nie musi być nudna, w tej grze gracze kontrolują cywilizację prowadząc je od zarania dziejów aż po dziejsze czasy. Poznaj zawiłości prowadzenia swojego ludu.
Players take control of the civilizations of ancient Greece. Through auctions in each of the 8 rounds, the players develop their civilizations, adding territory through Land Tiles and prestigious buildings through the Building Tiles. These increase the civilizations' inhabitants, luxury, wealth and power. Luxury goods allow flexibility in providing for a player's population, while some tiles also offer protection against the many disasters that happen during the game. Only through a balance of inhabitants, land and buildings can a player claim victory and join the heroes of Peloponnesian history.
Expansion to Peloponnes. The Expansion includes the material for the sixth player along with new buildings and also the Sea-Expansion for more tactical options.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Historia nie musi być nudna, w tej grze gracze kontrolują cywilizację prowadząc je od zarania dziejów aż po dziejsze czasy. Poznaj zawiłości prowadzenia swojego ludu.
W XIV wieku królem Czech, a zarazem cesarzem Świętego Cesarstwa Rzymskiego, był Karol IV Luksemburski. Będąc najpotężniejszym władcą na kontynencie, chciał uczynić stolicę swojego imperium najpiękniejszym ze wszystkich miast znanego świata.
Niegdyś w Egipcie panowało wielu bogów. Ale te czasy minęły. Chwały nie może starczyć dla wszystkich. Postacie tych, których imiona są wypowiadane rzadko, karleją i popadają w zapomnienie. W egipskim panteonie pozostali już tylko nieliczni. To oni staną do walki o władzę nad rzeszami dusz.
Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem królestw szykuje się do nadciągającej wojny. Ród Lannisterów, którego córka, Cersei, była żoną Roberta, zagarnia tron dla jej młodego syna, Joffreya. Ze swojej siedziby na wyspie Smoczej Skały Stannis Baratheon, młodszy brat Roberta, słusznie domaga się tronu dla siebie. Na Żelaznych Wyspach Ród Greyjoyów zamierza wzniecić drugą rebelię, tym razem ma jednak znacznie ambitniejsze cele. Na północy Ród Starków zbiera siły, by bronić tego, co słuszne. Na południu Ród Tyrellów z dawna żywi ambicje zagarnięcia Żelaznego Tronu, musi jednak mieć się na baczności, bowiem starożytny Ród Martellów wciąż krzewi dziedzictwo zemsty. Przez cały ten czas na dalekiej północy, hen za Murem, Dzicy stale rosną w siłę.
Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy.
Oto nadchodzi zmierzch ery dinozaurów, epoki niepodzielnego władania i dominacji. Nadchodzi Nowy Porządek, Porządek Ekspansji i Rywalizacji, Porządek Adaptacji i Przetrwania, Porządek Ewolucji. Z głębin wynurzą się gromady, a we wszystkich wodach rozplenią się nowe gatunki. Rozplenią się dzieląc i rządząc, aby na końcu zdominować przestwór oceanu.
Rozkaz został wydany. W Moskwie ma powstać monumentalna katedra, przyćmiewająca wspaniałością cały świat. Rzesze robotników ruszają do pracy, chcąc zaimponować swojemu władcy. Tylko nieliczna grupa zostanie doceniona przez cara. Pozostali robotnicy... cóż, niech Bóg ma ich w swojej opiece.