- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Legions Imperialis
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Warhammer: The Old World
- Sláine
- Victory at the Sea
- Legions Imperialis
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Mykerinos
Polskie zasady
Kim naprawdę był Mykerinos?
Mykerinos to legendarny władca Egiptu z okresu IV dynastii. Żył w latach 2490-2472 p.n.e, syn Chefrena. Jego grobowiec jest jedną z trzech wielkich piramid w Gizie.
Opis Gry
Jest rok 1899. Od ponad wieku, Europa odkrywa nową wiedzę zwaną Egiptologią i pasjonuje się odkryciami archeologicznymi Denon' a, Champollion' a, Petrie...
Zespoły archeologów, kuszone przez przygodę i chwałę, wyruszają na poszukiwania archeologicznych skarbów ukrytych w piaskach Egiptu.
Gracze wcielają się w archeologów, którzy prowadzą wykopaliska w poszukiwaniu bezcennych znalezisk, które zajmą najbardziej prestiżowe miejsca w salach Muzeum Egiptologii.
Liczba Graczy: 2-4
Zawartość Pudełka:
1 Plansza do Gry
36 płytek
24 znaczniki
100 drewnianych, kolorowych sześcianów
1 książka zasad
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Bestia
Bestia to gra typu jeden przeciw wielu, w której jeden z graczy wcieli się w rolę Bestii: potężnej, mistycznej istoty, która chce wypędzić ludzi ze swojego terytorium. Pozostali gracze wcielają się w Łowców, którzy muszą współpracować, aby wytropić i zabić Bestię.
Ankh: Bogowie Egiptu - Panteon
Rozszerzenie Ankh: Bogowie Egiptu - Panteon wprowadza aż 5 majestatycznych figurek bogów - Horusa, Hathor, Bastet, Thotha i Seta - wraz z 30 figurkami wojowników. Nowi bogowie dają wiele możliwości nie tylko dla sterujących nimi graczy, ale też zupełnie zmieniają sytuację na stole. W zależności od tego jakie bóstwa staną przeciwko sobie, będziemy mieli do czynienia z zupełnie inną rozgrywką.
Pomiędzy dwoma zamkami...
Pomiędzy dwoma zamkami szalonego króla Ludwika to owoc współpracy dwóch wydawnictw, Stonemaier Games oraz Bezier Games, łączący najlepsze mechaniki dwóch bestsellerowych gier: Between Two Cities oraz Castles of Mad King Ludwig (wydanej w Polsce jako Zamki Szalonego Króla Ludwika).
Nowy wspaniały świat
Zostań władcą międzynarodowego imperium. Produkuj surowce, wznoś majestatyczne konstrukcje i rozwijaj nowoczesne technologie.
Neuroshima HEX (edycja 3.0
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
Vampire: Prince of the City
Mroczny świat nieumarłych stoi przed Toba otworem. Czy masz odwagę wcielić się w wampira? Stań na czele rodu i pokaż że masz siłę stac się nowym Księceim Wampirów.
Feudum (edycja polska)
Feudum (z łaciny lenna) to ekonomiczno-strategiczna gra z elementami przygodowymi dla 2-5 graczy. Jest ona osadzona w specyficznym świecie nawiązującym do średniowiecza. Jej mechanika to prawdziwy kolaż popularnych mechanizmów takich jak: "programowanie akcji", "kontrola obszarów", "zarządzanie ręką" i "ekonomiczny ekosystem". Dysponując wieloma strategiami, gracze optymalizują cztery akcje na turę, aby zdobyć jak najwięcej punktów zwycięstwa w pięciu epokach.
Paladyni zachodniego królestwa
Akcja Paladynów zachodniego królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa zachodnio-frankijskiego, około 900 r. n.e. Pomimo ostatnich wysiłków nad rozwojem Waszego miasta, okolicznym siedliskom wciąż grozi atak ze strony agresywnych najeźdźców.
Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze. Jako przedstawiciele szlachetnych rodów będziecie musieli nakłonić mieszczan do obrony granic, zbudować fortyfikacje i dokończyć chrystianizację całego kraju.
Na szczęście nie jesteście sami. W swej wielkiej mądrości, Król wysłał swoich najlepszych rycerzy, by pomogli wam w waszych staraniach. Szykujcie zatem konie i ostrzcie miecze. Paladyni nadchodzą.