- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Pokolenia Port
Dzięki rozszerzeniu: Pokolenia Port, nareszcie możesz załadować swój okręt i przepłynąć siedem mórz. Zatrudniaj kapitanów, sprzedawaj własne towary i sprowadzaj zamorskie specjały. Wysyłaj członków rodziny jako misjonarzy na dalekie wyspy i próbuj odnaleźć skrzynie ze skarbami.
Ponadto rozszerzenie: Pokolenia Port zawiera karty celów życiowych, które pozwolą Ci zrealizować swoją własną ścieżkę kariery, jako pisarza, historyka, lub nawet rycerza.
To rozszerzenie składa się z dwóch dodatków: Pokolenia Port (główny, duży dodatek) i Życiowe Cele (mały dodatek). Oba mogą być łączone w dowolnej kombinacji z gra podstawową i pierwszym dodatkiem: Pokolenia Gospoda.
Uwaga: Wszystkie kombinacje mogą być również grane przez 5 graczy (z dodatkiem: Pokolenia Gospoda).
Elementy gry
- 1 plansza podróży morskich
- 5 drewnianych okrętów
- 6 żetonów koszy kakao
- 6 żetonów beli herbaty
- 5 żetonów okrętów
- 6 żetonów skrzyni ze skarbami
- 15 kart kapitanów
- 4 karty przygotowania (dla 2,3,4,5 graczy)
- 12 kostek wpływu (dodaj je do kostek z gry podstawowej)
- 4 nowe karty mieszkańców (użyj ich jeśli gracz z dodatkami: Pokolenia Port i Pokolenia Gospoda)
- 17 kart życiowych celów
- 9 kart złotych celów.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Res Arcana: Lux et Tenebrae...
W ciemnej krypcie katedry mag zastanawia się, jak wykorzystać moc demonów dla wzmocnienia swoich zaklęć. Wróżbita zaszył się w swoim laboratorium i zapisuje zwój zniszczenia. Tymczasem pozostali magowie poszukują legendarnych stworów, które pozwolą im powstrzymać te mroczne siły.
Czyhający w mroku
Władca Pierścieni - Podróże przez Śródziemie: Czyhający w Mroku to zestaw 3 szczegółowo wykonanych, niepomalowanych plastikowych figurek nazwanych wrogów pojawiających się w kampanii Cieniste Ścieżki oraz w kampanii Groza w Dale. Dodatkowo w pudełku znajdziesz 6 nowych przedmiotów i 3 nieznane dotąd, ekscytujące tytuły.
Wtedy Kiedy dodatek...
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry.
Robinson Crusoe: Wyprawa...
Kiedy pewnego mroźnego, deszczowego poranka kapitan Robert FitzRoy wkraczał na pokład HMS Beagle, nie spodziewał się, że właśnie rozpoczyna się jedna z najsłynniejszych wypraw morskich w historii ludzkości. Był 27 grudnia 1831 roku. Pierwszy dzień zaplanowanej na dwa lata wyprawy badawczej. Na pokład, prócz 73 członków załogi, zamustrował się – na prywatne zaproszenie kapitana – młody, 22 letni badacz, Karol Darwin. Człowiek, który miał zadziwić cały naukowy świat i na zawsze odmienić nasze życie. Wszystko zaczęło się tu, chłodnego ranka, kiedy HMS Beagle wychodził z portu Plymouth…
This War of Mine: Opowieści...
Zadawaliśmy sobie pytanie, gdzie jest wojna – co w niej nikczemnego. I wiadomo, gdzie ona jest, mamy ją w sobie.
- Albert Camus
Wojna nie ma końca. Jej ofiary są liczone w tysiącach i każdego dnia tracimy więcej nadziei. Coraz trudniej znaleźć żywność, a nasze schronienie się rozpada. Lecz nie poddajemy się.
Aeon's End: Niezbadany Mrok
Bezimienni zebrali swoje najpotężniejsze legiony. Zagłada Gravehold jeszcze nigdy nie była tak realna. Nawet marzenia tych, którzy przetrwali, nie są już schronieniem. Jaka groza czai się w sercu wielkiej nicości nazywanej Niezbadanym Mrokiem?
Na skrzydłach: Ptaki Azji
Dodatek Ptaki Azji to 90 zupełnie nowych kart ptaków i 14 kart bonusowych, które możesz wykorzystać w dowolnej rozgrywce. Oprócz nich, w pudełku znajdziesz też 2 inne, niezależne od siebie rozszerzenia, które pozwolą na nowo odkryć świat ptasich rezerwatów. Tryb duetu zapewni specjalne zasady dla rozgrywek dwuosobowych, mechanizm Automy umożliwi rozgrywki solo, a tryb stada pozwoli zaprosić do stołu 6. i 7. gracza.
Batman Ninja: DC Deck...
Zadawaj szybkie ciosy dzięki Ninjutsu i walcz z przerażającymi wersjami klasycznych Superłotrów z Gotham. Ostatecznym wyzwaniem będzie megazamek stworzony przez połączenie pięciu Superłotrów!
Sword & Sorcery - Hero...
Świat Sword & Sorcery® zawsze potrzebuje nowych bohaterów! Dzięki temu zestawowi bohatera masz teraz możliwość wprowadzenia nowej, potężnej postaci do swojej kampanii.
Brzdęk! Minidodatek 2
Brzdęk! Minidodatek 2 to zestaw 4 kart oraz figurka morksiego smoka. Karty w tym minidodatku pozwalają urozmaicić grę z dodatkami jak i z podstawową grą Brzdęk!
Odjechane Jednorożce: Smoki
Przenieś swoje rozgrywki na wyższy poziom i rozpocznij walkę w powietrzu! Dzięki walecznym smokom oraz ich potężnej magii wypróbujesz zupełnie nowe strategie atakowania przeciwników. Tylko pamiętaj: karty nie powinny zionąć prawdziwym ogniem! Jeśli widzisz płomienie, coś poszło bardzo nie tak!
Dominion: Przystań
Wszystko, czego pragniesz, to okręt o strzelistym maszcie i gwiazda, która cię poprowadzi. Przydałby się też ktoś, kto zna podstawy nawigacji. W końcu udało ci się zdobyć kilka upragnionych rzek i zorientowałeś się, że wszystkie prowadzą do morza do tych niebezpiecznych wód, na których roi się od piratów. Z najwyższą ostrożnością wysyłasz w podróż zamieszkane przez szczury okręty, aby nawiązać lukratywne kontakty z odległymi, zamieszkanymi przez handlarzy portami.