- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Legions Imperialis
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Warhammer: The Old World
- Sláine
- Victory at the Sea
- Legions Imperialis
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Prawo Dżungli
Na środku stołu stawiamy berło, dookoła którego (na krzesłach, nie stole) zasiadają gracze. Karty rozdajemy pomiędzy zebranych graczy rewersem do góry. Karty różnią się kształtami i kolorami obrazków. Wiele z nich jest jednak podobnych do siebie. Gracze na zmianę odkrywają karty odkładając je na kupkę przed siebie. W ten sposób każdy z graczy dysponuje jednym stosem kart odkrytych i jednym zakrytych. Gdy gracze wyłożą karty o takich samych kształtach dochodzi do pojedynku, który wygrywa gracz, który złapie drewniane berło jako pierwszy. Przegrany zabiera wszystkie odkryte karty przeciwnika.
Ten, kto jako pierwszy pozbędzie się wszystkich kart – wygrywa! (…i zostaje Małpim Królem!).
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Tajniacy Disney
Bestsellerowa gra imprezowa teraz również w wersji dla najmłodszych! Tajniacy Disney to zupełnie nowa odsłona popularnej karcianki bazującej na skojarzeniach, w której dwie drużyny rywalizują o to, która jako pierwsza odgadnie przypisany do niej zestaw haseł. Wyzwanie polega na tym, że wspomniane słowa ukryte są na planszy pod postacią obrazków lub wieloznacznych wyrazów. Tylko kapitanowie wiedzą, które z nich przypisane są do poszczególnych drużyn. Ich zadaniem jest przygotowywanie zwięzłych podpowiedzi, które mają naprowadzić grupę na odpowiednie karty.
iGranie z Gruzem
Złośliwa gra oparta na komiksie Chata Wuja Freda. Spróbuj podbić świat wcielając się w rolę Ilony, Stefka, Fifiurki, Marcina lub Leny. Zdradzaj, oszukuj, obiecuj a może wygrasz
Wtedy kiedy
Ponadczasowa gra imprezowa! Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie.
Zuuupa
Gracze wcielają się w kucharzy, którzy ratują wczorajszy rosół. Zagrywają karty ze składnikami, przewidują zamiary innych i starają się, żeby to zupa według ich pomysłu została ugotowana i zdobyła najwięcej punktów.
Alias: Kamera, akcja!
Wkraczamy w świat rozrywki! Od słynnych aktorów po gatunki filmowe - ta gra przetestuje Wasze słownictwo w fantastyczny sposób!
Rzuć kostką, sprawdź słowo na karcie i spróbuj je opisać, używając synonimów, przeciwieństw czy dowolnych innych słów a pozostali będą musieli je odgadnąć...
The Resistance
Mafia w świecie oporu, czyli nowa gra imprezowa wydawnictwa Portal. Agenci, bojownicy, ruch oporu.
Karty Dżentelmenów: Epizod...
Pocałuj prababcię w czoło i wyłącz aparaturę podtrzymującą życie! :)
Karty Dżentelmenów: Epizod Pierwszy to towarzyska gra karciana przeznaczona dla osób lubiących czarny humor bez cenzury!
Megawojownicy
Arena gotowa do starcia tytanów. Potężni megawojownicy szykują się do gry na śmierć i życie. Poprowadź swojego wojownika do wygranej.
Obrazki
Obrazki to dynamiczna gra rodzinna z niezwykle prostymi zasadami. Każdy z uczestników będzie starał się odwzorować grafikę z sekretnej karty za pomocą jednego z dołączonych zestawów elementów. A gdy wszyscy skończą swoje prace, przyjdzie czas na odgadywanie, o które obrazki chodziło.
Czarne historie 13
Gdy Czarne historie trafiły na pechową liczbę trzynaście, nie mogło to oznaczać niczego dobrego... Mordercze, kruczoczarne zagadki, w których może wydarzyć się wszystko - oprócz szczęśliwego zakończenia. Nietypowe wypadki, makabryczne zgony, zapierające dech w piersiach opowieści zmrożą Wam krew w żyłach.
Ligretto w niebieskim pudełku
Ligretto to gra karciana, idealna dla wszystkich, którzy poszukują czegoś ekscytującego. Szybkość jest tu kluczem do sukcesu.