- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Party Alias Wielki Zakład
Party Alias Wielki zakład kontynuuje sukces gry Party Alias.
W Wielkim zakładzie można zakładać się z drużyną przeciwników o to, że nie dadzą rady wykonać zadania, które dla nich wybierzecie. Zadania słowne przetestują wasz zasób słów oraz pamięć, twórcze: pozwolą pochwalić się artystyczną duszą.
Dzięki zadaniom ruchowym rozruszacie całe ciało (oraz mózgi współgraczy).
W tej grze będziecie często triumfować i równie często ponosić porażki, przede wszystkim jednak będziecie się doskonale bawić!
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Czarne historie -...
Pomiędzy "super" a "super głupi" leży często bardzo cienka granica! Szczególną cechą tej edycji Czarnych historii jest to, że wszystkie zagadki pochodzą ze świata superbohaterów i superbohaterek, i tylko tam mogły się wydarzyć.
Polska Luxtorpeda: Odjazd
Polska Luxtorpeda: Odjazd to druga część imprezowego hitu! W pudełku znajduje się 13 nowych kategorii oraz zestaw kart z Luxtorpedą, który urozmaica zasady znane z pierwowzoru.
Białe historie
Białe historie zabiorą was na spotkanie z duchami! Przeniesiecie się do starych zamczysk
i budzących dreszczyk emocji okolic!
Stella: Dixit Universe...
Poszukiwacze gwiazd! Wyruszcie w podróż po nieboskłonie i sprowadźcie do swojego świata nieco światła. Stella to gra rywalizacyjna osadzona w Uniwersum Dixita, w której gracze interpretują ilustracje pod kątem wspólnie wylosowanego hasła. Wybieraj te same grafiki, co inni, aby zwyciężyć! Podejmuj skalkulowane ryzyko, ale uważaj, bo zachłanność może się skończyć Twoim upadkiem w odmęty ciemności!
Mistakos: Wyższy szczebel
Nowa odsłona kultowej gry zręcznościowej Mistakos, tym razem z drabinami w roli głównej! Zdobądź jak najmniejszą liczbę punktów karnych lub jak najszybciej pozbądź się drabin w danym kolorze w trakcie ustawiania z nich wspólnej, imponującej konstrukcji.
Dobra zabawa gwarantowana - teraz także w większym gronie!
Dixit: Odyssey
Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich
lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w
pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do
12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.
Zapraszamy do Podziemi
Zapraszamy do podziemi powita nas chłodem lochów i ziejącym ogniem potworem. To świetna gra w której musimy wystawić do wiatru naszych współtowarzyszy. Sprawić, by zaginęli w lochu...Ryzyko, blef, strategia. Jest tu wszystko co każdy gracz lubi najbardziej.
Tajniacy: Bez Cenzury
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...