Villa Paletti
W 2002 roku Villa Paletti została uznana za Grę Roku w Niemczech. Rok później GAMES Magazine uznał ją za Najlepszą Manualną Grę Zręcznościową.
Każda gra w Ligretto to wyzwanie – wszyscy gracze jednocześnie próbują pozbyd się swoich kart, wykładając je na stosy na środku stołu. Jednak w Ligretto Crazy to zadanie jest utrudnione. Na kartach znajdują się wartości przedstawione nie tylko za pomocą cyfr, ale również kostek, linii, słów, a nawet palców u rąk.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
W 2002 roku Villa Paletti została uznana za Grę Roku w Niemczech. Rok później GAMES Magazine uznał ją za Najlepszą Manualną Grę Zręcznościową.
Stwórz armię jednorożców. Zdradź przyjaciół. Od dziś jednorożce są Twoimi przyjaciółmi. Odjechane Jednorożce to strategiczna gra karciana pełna śmiechu, destrukcji, interakcji i… jednorożców!
Na samym początku otrzymujesz kartę jednorożka. Uroczo, prawda? Ale nie przywiązuj się do niego zbytnio, bo nie o jednorożki chodzi w tej grze. Twoim zadaniem jest zbudowanie unikalnej armii dorosłych jednorożców.
WHOT! Domówka to gra karciana, którą pokochają wszyscy imprezowicze? Say WHOT?! Wybierz karty WHOT! Domówka, aby rozkręcić każdą imprezę. Dzięki intuicyjnym zasadom gry, żadne ilości...ekhm…herbaty, nie wpłyną na jakość rozgrywki. Talię kart dzięki niewielkim rozmiarom zmieścisz w każdej torebce, a nawet w dużej kieszeni.
The Dawnriders charge the foe in tight formation, thundering into the enemy ranks and punching their lances through the chests of their foremost adversaries before leaping over their corpses so that their noble steeds might trample those behind.
Nietoperze w amoku przelatują pod stropem szpitala. Krwiożercze monstra rzucają się po korytarzach, budząc grozę wśród personelu i pacjentów. Ta noc z pewnością będzie niezapomniana…
Sny mogą być tak żywe, jakby działy się naprawdę, ale kiedy się kończą, bardzo ciężko jest je zapamiętać. A co, gdyby kilka osób śniło o tym samym? Przy odrobinie szczęścia i skutecznej komunikacji być może uda się zapamiętać tę niezwykłą historię...
Dla niektórych z nas wieś stała się zbyt niebezpiecznym miejscem, więc znaleźliśmy schronienie w bardziej przytulnej okolicy, gdzie nadaliśmy ostateczny szlif tej historii. Ryzykując życiem, naszą kryjówkę odnaleźli tajni posłańcy, którzy przynieśli złe wieści – wataha wilkołaków znacznie się powiększyła. Niech was nie zmartwią te słowa! W Czarnym Lesie utworzono grupy partyzanckie, do których przyłączyły się nowe postacie z przydatnymi zdolnościami. Razem stawimy czoła tym krwiożerczym stworzeniom!
Walka o wpływy, pieniądze i władzę!
Akcja gry toczy się w jednym z państw leżących na granicy dwóch stref wpływów: rosyjskiej i zachodniej. Gracze wcielają się w rolę lokalnych polityków starającymi się sięgnąć po władzę. Aby im się to udało, będą musieli skutecznie wykorzystać swoje wpływy w kraju i za granicą. Będą również zmuszeni pozyskiwać fundusze na swoją działalność. Bez pieniędzy nie sięga się po władzę!
Rozwiąż zagadki, rekonstruując kolejność wydarzeń kawałek po kawałku, czarne historie to kultowa seria gier.
Czteroosobowa gra zręcznościowa Mistakos w zupełnie nowej odsłonie, z drabinami w roli głównej! Zdobądź jak najmniejszą liczbę punktów karnych lub jak najszybciej pozbądź się drabin w danym kolorze w trakcie ustawiania z nich wspólnej, imponującej konstrukcji.
Dobra zabawa gwarantowana - teraz także w większym gronie!
Gracze wcielają się w kucharzy, którzy ratują wczorajszy rosół. Zagrywają karty ze składnikami, przewidują zamiary innych i starają się, żeby to zupa według ich pomysłu została ugotowana i zdobyła najwięcej punktów.
Koleja odsłona kultowej gry Czarne Historie. Straszne opowieści, morderstwa - dla odważnych.
Dixit od lat zaprasza graczy do niezwykłego świata kreatywnej zabawy. Współcześni artyści tworzą niezwykłe, wieloznaczne obrazy, które doskonale pobudzają wyobraźnię i pozwalają na snucie rozmaitych skojarzeń i odkrywanie ich wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. Jednak klasyczna sztuka może okazać się równie inspirująca!
Obrazki to dynamiczna gra rodzinna z niezwykle prostymi zasadami. Każdy z uczestników będzie starał się odwzorować grafikę z sekretnej karty za pomocą jednego z dołączonych zestawów elementów. A gdy wszyscy skończą swoje prace, przyjdzie czas na odgadywanie, o które obrazki chodziło.