- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Zestawy startowe
- Zestawy bitewne
- US Army I Piechota
- US Army I Pojazdy
- US Army I Jednostki wsparcia
- British Army I Piechota
- British Army I Pojazdy
- British Army I Jednostki wsparcia
- Soviet Army I Piechota
- Soviet Army I Pojazdy
- Soviet Army I Jednostki wsparcia
- French Army
- Belgian Army
- Polish Army
- German Army I Piechota
- German Army I Pojazdy
- German Army I Jednostki wsparcia
- Imperial Japanese
- Italian Army
- Hungarian Army
- Finnish Army
- Akcesoria
- Kości Rozkazów i torby
- Elementy terenu
- Podręczniki
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Szczęść Boże
Śląsk, schyłek XIX wieku. Pojęcia typu „energia słoneczna” czy „ekologia” jeszcze nie istnieją. Istnieją za to „niekończące się zasoby węgla”.
Jesteście właścicielami kopalni. Waszymi zadaniami są m.in.: produkcja wagoników w warsztatach, zarządzanie pracą górników oraz wydobywanie urobku.

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Śląsk, schyłek XIX wieku. Pojęcia typu „energia słoneczna” czy „ekologia” jeszcze nie istnieją. Istnieją za to „niekończące się zasoby węgla”.
Jesteście właścicielami kopalni. Waszymi zadaniami są m.in.: produkcja wagoników w warsztatach, zarządzanie pracą górników oraz wydobywanie urobku. Aby zdobyć punkty zwycięstwa musicie pozyskiwać i realizować zamówienia na dostawę węgla. Zamawiane są specyficzne gatunki węgla.
Każdy gatunek wydobywa się z innego poziomu, więc należy kopać na różnych głębokościach - co podraża koszt wydobycia.
Przed wami mnóstwo pracy i podstawowy problem: im później wyślecie górników do wykonania konkretnego zadania, tym większe prawdopodobieństwo, że będzie ich musiało pracować więcej, aby je zakończyć. Każdy z was posiada jednak ograniczoną liczbę górników. A więc: do roboty! Szczęść Boże!
Zawartość pudełka:
- 1 plansza
- 4 szyby górnicze
- 4 windy
- 4 szole (kopalniane klatki windowe)
- 48 żetonów chodników węglowych
- 44 karty zamówień
- 64 znaczniki węgla
- 72 górników
- 4 znaczniki punktów zwycięstwa
- 40 banknotów
- 7 żetonów kłódek
- 1 znacznik punktacji
- 1 żeton gracza rozpoczynającego (przedstawiający Św. Barbarę, patronkę górników)
- 1 wskazówka
- 1 instrukcja
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Napisz swoją opinię
Szczęść Boże
Śląsk, schyłek XIX wieku. Pojęcia typu „energia słoneczna” czy „ekologia” jeszcze nie istnieją. Istnieją za to „niekończące się zasoby węgla”.
Jesteście właścicielami kopalni. Waszymi zadaniami są m.in.: produkcja wagoników w warsztatach, zarządzanie pracą górników oraz wydobywanie urobku.
Polecamy również:
Terra Mystica
W grze Terra Mystica każdy z graczy obejmuje dowodzenie nad jedną z 14 ras i stara się rozwijać szybciej i bardziej efektywnie niż przeciwnicy. Terra Mystica to świat pełen magii, jego mieszkańcy są w stanie przekształcać teren, na którym żyją. Każda rasa ma swój ulubiony rodzaj terenu i tylko na tym terenie może budować.
Kawerna: Rolnicy z Jaskiń
Agricola to jedna z najbardziej rozpoznawalnych gier na świecie. Okupuje najwyższe miejsca rankingu BoardGameGeek od wielu lat. Jeżeli należysz do wielbicieli gier ekonomicznych, mechaniki worker-placement, oraz gier Uwe Rosenberga, to przy grze Kawerna nie przeklikasz obojętnie.
Grand Austria Hotel
Na początku XX wieku Wiedeń był jednym z najważniejszych miast Europy. Jego ulice zapełniali artyści, politycy, szlachcice, zwykli obywatele oraz turyści, a nad wszystkim pieczę trzymał cesarz.
Caylus 1303
1303 rok. Wojna z Anglią dobiegła końca, ale prowincja Gujenna nadal pozostaje pod jej panowaniem. Położony tuż przy granicy zamek Caylus wymaga umocnień i modernizacji. Ty, jako mistrz budowniczy, odpowiadasz za dostarczanie materiałów, żywności i siły roboczej, tak, aby budowa przyniosła jak najlepsze efekty w jak najkrótszym czasie. Aby osiągnąć cel, będziesz konstruować budynki i rekrutować wykwalifikowanych pracowników, a także zarządzać nimi, by byli jak najefektywniejsi. Ich praca może zapewnić Ci chwałę i prestiż!
Hacienda
Argentyna na początku XIX wieku. Masz wystarczająco dużo pieniędzy aby kupić kawałek ziemi i małe stado. Podczas gry gracze rozwijają swoją hacjendę: zwiększają swoje stado i posiadane ziemie, otwierają nowe rynki zbytu a zarazem marwtią się o wodę i żniwa. Również każdy z graczy musi obserwować poczynania przeciwników. Zwycięscą gry staje się posiadacz największej i najważniejszej hacjendy.
Dziedzictwo: Testament...
Jest rok 1729, Francja przed rewolucją, arystokracja wciąż trzyma w ręku władzę i potęgę. Jesteś zamożnym, wykształconym człowiekiem, dużo podróżujesz i widzisz, że nadchodzą zmiany, że szykuje się nowy czas, czas, na który twój ród musi się dobrze przygotować. Znajdź nowych sojuszników.
Przepowiednia
Od wielu lat krainę tę omijali wędrowcy, a po traktach opowiadano, że nawet ptaki nie przelatują nad tamtymi dolinami. Odkąd na starożytne świątynie rzucono klątwę, ich magiczna moc zapewniająca mieszkańcom spokój i dobrobyt, ledwo się tliła.
Przepowiednia głosi jednak, że ten kto zdoła odnaleźć magiczne runy i rozwikłać ich zagadkę, ten zdejmie klątwę na wieki. Używaj mocy teleportu, by skrócić drogę między świątyniami. Zbieraj kryształy i umieszczaj je w konfiguracji, jak nakazują stare księgi. Wykorzystaj kryształową moc, by zostać tym, który zdejmie klątwę.
Inis
Przenieś się do świata celtyckich mitów! Klany opuściły Irlandię i udały się na poszukiwanie nowych ziem. Po długiej wędrówce trafiły na nowy ląd. Teraz muszą zadecydować, kto zostanie władcą wszystkich plemion. Każdy z graczy jest pretendentem do tytułu Wielkiego Króla, a wygraną można osiągnąć na trzy różne sposoby.
Wyspa szamana
Żegluj, gromadź surowce, buduj kopalnie i świątynie. Za każdy wybudowany obiekt zdobędziesz punkty. Korzystaj z pomocy miejscowego szamana - ułatwi ci dostęp do surowców!
Century: Cuda wschodu
Wieki temu, korzyści płynące z handlu przyprawami napędziły poszukiwania nowych szlaków handlowych. Podejmowano kolejne wyprawy, by przemierzać morza w nadziei na odnalezienie egzotycznych krain, bogatych w drogocenne, aromatyczne dobra.
Niektóre z nich rosły wyłącznie na tych indonezyjskich wyspach, a wartość najcenniejszych korzeni była wyższa niż ich waga w złocie.
Great Western Trail: Argentyna
Przemieszczaj swojego estanciero wzdłuż szlaku prowadzącego z dolnego lewego rogu planszy głównej, ku znajdującemu się w górnym prawym rogu Buenos Aires. Po drodze wykonuj akcje oferujące różne sposoby na zdobycie punktów zwycięstwa, na przykład: stawiaj budynki, kupuj krowy na targu bydła, ulepszaj swoje stacje kolejowe i pomagaj spotkanym po drodze rolnikom.
Lorenzo il Magnifico
Lorenzo Medyceusz zwany Wspaniałym jest jedną z najbardziej znaczących postaci w historii. Zasłynął nie tylko jako nadzwyczaj zręczny dyplomata i polityk w burzliwych czasach włoskiego renesansu, ale też namiętny mecenas i patron artystów i poetów, którzy wynieśli włoską kulturę na same szczyty.
Rokoko (polska edycja)
Witamy w epoce Rokoko. We Francji rządzi król Ludwik XV, a organizowanie wystawnych balów jest w dobrym tonie. Ważne osobistości ubierają się we wspaniałe suknie i płaszcze, chcąc przyćmic innych swoim strojem. W związku ze zbliżającym się za kilka tygodni największym balem, wszyscy zwracają się do Ciebie z prośba o elegancki surdut, zniewalającą suknie lub ufundowanie fajerwerków.
Catan: Junior
Żegluj swą piracką łajbą po morzach, odkrywaj wyspy i buduj na nich obozy piratów! Potrzebne ci będzie przy tym „to i owo“ np. drewno, szable i złoto. Kto wykaże się sprytem i zbuduje swój obóz w strategicznym miejscu, aby przy odrobinie szczęścia szybko zgromadzić surowce potrzebne do budowy kolejnego obozu?
Gdyby tylko nie ten złośliwy Czarnodzioby, który ciągle wchodzi wam w drogę…
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj