- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Paragrafowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Czarodziejski las
Na farmie czeka mnóstwo gier i zabaw, ale tym razem zwierzątka bawią się w chowanego. Karty informują, które dwa zwierzaki trzeba znaleźć, a gracze, którzy pierwsi je znajdą zostaną nagrodzeni. Plansza składa się z dużych puzzli, które za każdym razem można ułożyć inaczej. Można też wybrać łatwiejszą albo bardziej wymagającą wersję gry.
Magiczna rozgrywka w Twoim domu!
Czarodziejski las to tajemnicze miejsce pełne pradawnej magii wróżek. Jednak pewne złośliwe trolle ukradły klejnoty, w których drzemie magia tego miejsca i porozrzucały je po całym lesie!
Teraz to wy musicie pozbierać klejnoty i odłożyć na właściwe miejsce, unikając trolli. By wygrać, musisz jako pierwszy z graczy dostarczyć wszystkie klejnoty w swoim kolorze do domu i do niego wrócić!
Zawartość:
- plansza
- 50 kart ruchu
- 4 pionki postaci
- 1 trójwymiarowe drzewo
- 12 klejnotów
- 3 żetony trolli
- 1 kostka
- instrukcja
Opis
- Wiek:
- od 5 lat
- Czas gry:
- 45 minut
- Liczba graczy:
- 2-4 graczy
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Ale cyrk!
Przed Państwem najsłynniejsza grupa cyrkowa świata! Zapraszamy na zapierające dech w piersiach akrobatyczne show! Poznajcie grupę śmiałków, która potrafi zaprzeczyć prawom grawitacji!
Rummikub junior
Wyjątkowa gra edukacyjna, oparta o zasady oryginalnej wersji Rummikub. Gra rozwija umiejętności poznawcze, takie jak rozpoznawanie cyfr, kolorów i kształtów oraz formowanie z nich grup w określonym porządku. Uczy logicznego myślenia w trakcie pasjonującej rozgrywki.
Gnaj, robaczku!
Rozpoczyna się pierwszy w historii wyścig dżdżownic w ogrodzie sąsiadów. Niech Wasze robaczki dają nura do ziemi, a wy weźcie się do kibicowania. Dżdżownica, która jako pierwsza wystawi głowę przy kompostowniku, wygrywa!
ABC Malucha: Przeciwieństwa
ABC Malucha: Przeciwieństwa to wesoła gra, w której dziecko ma za zadanie odnaleźć pary przeciwieństw. Dzieci obserwują i porównują elementy, wyszukując podobieństwa i różnice.
Pierwsza gra: Przyjaciele
Seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.
Iniemamocni 2: Piotruś i memo
Iniemamocni 2: Piotruś i Memo to 25 kart pozwalających grać w dwie gry rozwijające spostrzegawczość i zapewniające dużo dobrej zabawy ich uczestnikom.
Piotruś - karty dobiera się w pary. Wszystkie karty mają parę, poza jedną - Piotrusiem. Osoba, która na końcu rozgrywki zostanie z Piotrusiem w ręku, przegrywa.
Pamięć - karty rozkłada się na stole zakryte. Gracze odkrywają po kolei po dwie karty. Jeśli tworzą parę - gracz zyskuje punkt. Jeśli karty nie tworzą pary - po pokazaniu wszystkim graczom wracają na stół w te same miejsca.