Na łące
Żółte kaczuszki rozbiegły się po łące – spróbuj je odnaleźć. Za spotkane biedronki, motyle i mrówki dostaniesz dodatkowe punkty. Aby wygrać, przyda się dobra pamięć oraz umiejętność blefowania.
Zygzak McQueen musi się jeszcze dużo nauczyć, bo wciąż jest szybką i zarozumiałą wyścigówką. W Chłodnicy Górskiej założył swoją bazę treningową. Jednak, aby po raz drugi zwyciężyć w wyścigu o Złoty Tłok, zdecydował się pobierać lekcje jazdy u samego Hudsona Horneta, jedynego zdobywcy trzech Złotych Tłoków pod rząd.
Razem z Zygzakiem w przygotowaniach bierze udział Złomek. Na trasie spotykają ich różne przygody, a oprócz znajomości przepisów ruchu drogowego, szybkości i refleksu, przyda im się także spostrzegawczość i uważność na drodze. Dołącz do uczniów wójta Hudsona i weź udział w próbnym wyścigu!
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Żółte kaczuszki rozbiegły się po łące – spróbuj je odnaleźć. Za spotkane biedronki, motyle i mrówki dostaniesz dodatkowe punkty. Aby wygrać, przyda się dobra pamięć oraz umiejętność blefowania.
Przewozisz 4 rodzaje towarów. Zdobędziesz punkty, jeśli uda ci się dostarczyć je do portu.
Unikaj piratów i innych niebezpieczeństw. W razie zagrożenia skorzystaj z pomocy wilka morskiego!
ABC Malucha: Pojazdy to układanka edukacyjna stworzona z myślą o najmłodszych. Podczas radosnej zabawy dzieci uczą się nazw różnych środków transportu, ich właściwości oraz nazw osób, które je prowadzą.
Pudełko jest wypełnione rozbrykanymi cudakami, które uwielbiają bawić się w chowanego. Pierwszy gracz, który złapie 5 z nich, wygrywa! Celem gry jest układanie pasujących do siebie kart w taki sposób, aby tworzyć sekwencje kolorów lub wzorów.
Gra edukacyjna "Kot w worku" uczy rozpoznawania i nazywania kształtów. Pozwala ćwiczyć sprawność rąk i paluszków oraz rozwija wyobraźnię przestrzenną. W instrukcji znajdują się opisy trzech zabaw dla dzieci. Do zabawy zaproś koniecznie kolegów i koleżanki albo najbliższych.
Karty leżą w stosiku, ilustracjami do dołu. Każdy gracz otrzymuje po jednej planszy ze smokiem. Prowadząca grę osobę dorosła lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko zgadnie, dostaje kolorowy żeton i kładzie go na swojej planszy w kółeczku, w kolorze żetonu.
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy zapełni swoją planszę sześcioma żetonami. Gra edukacyjna "Zagadki Smoka Obiboka" poszerza wiedzę o świecie i wzbogaca słownictwo. Rozwija wyobraźnię i zdolność logicznego myślenia.
Zbliża się doroczny bal kostiumowy u biedronek. Jaki wybrać strój? Oczywiście, w kolorowe kropki! Ale ponieważ każda biedronka ma kropki w jednym kolorze, muszą wymienić się między sobą! Niektóre są jednak dość wybredne i nie każdy oferowany kolor im odpowiada. Na dodatek mrówki też dowiedziały się o balu i już są w drodze! Czy biedronki dotrą na bal pierwsze?