- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Paragrafowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Risk 2210 A. D.
In the Year 2210, the World is at War
As the leader of a warring faction, you control the destiny of your people. On the Earth, in the great underwater domed cities beneath the oceans, in orbit, and even on the Moon, you must marshal your forces, send forth your troops, and hire the right commanders to crush your enemies. Build alliances if you dare, but be wary of whom you trust. Energy is the currency of the 23rd century; spend wisely and you just might conquer the world -- and beyond.
RISK 2210 A.D. also includes everything needed to play the classic game of Risk.
Risk 2210 A.D. contains:
- Earth Game Board (20" x 30")
- Moon Game Board
- 5 Sets of Army Playing Pieces
- 5 Sets of Commanders (Diplomat, Land, Naval, Nuclear, Space)
- 20 Plastic Space Stations
- 71 Risk Cards (Land, Water, and Lunar)
- 109 Command Cards
- 4 Devastation Markers
- 1 Year Marker
- 80 Cardboard Energy Markers
- Score Chart
- 5 Turn Order Markers
- 10 Dice
- Instructions
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Virtu (edycja polska)
Virtu przedstawia sztukę rządzenia, używając oryginalnego mechanizmu, z pomocą Twojej unikatowej planszy gracza. Twoje taktyczne możliwości są przedstawione w formie koła kart, które możesz rozwijać zgodnie ze swoimi celami. Wysyłaj wojska lub knuj intrygi, by kolejne miasta trafiły w odpowiednie ręce.. Nie zapomnij jednak o innych kierunkach rozwoju: artyści, kupcy i dyplomaci również mogą pracować na Twój prestiż... Decyduj i działaj z odpowiednia dozą pomysłowości i śmiałości, a zostaniesz mistrzem Włoch!
Small World of Warcraft...
Nad Azeroth nastał nowy dzień: podobny to wszystkich minionych i do tych, które dopiero nadejdą. Kolejny dzień bezwzględnej walki o wpływy. Ta niewielka planeta jest zbyt ciasna, by pomieścić wszystkie chętne rasy, co stanowi źródło odwiecznego konfliktu między frakcjami Przymierza i Hordy. Świt to sygnał do zajęcia miejsc na linii frontu.
Coatl
Nadszedł czas! Trzeba wybrać nowego arcykapłana Azteków! Już wiesz, że i Ty też będziesz ubiegał się o to stanowisko. Przed Tobą trudne zadanie: musisz stworzyć najpiękniejsze, najbardziej dostojne i najlepiej upierzone podobizny Coatla, boga-węża, opiekuna nieba i ziemi. Twoje dzieło musi być niesamowite i wspaniałe - a przynajmniej wspanialsze od marnych wypocin Twoich przeciwników...
Diuna: Planeta intryg i...
Diuna - już sama nazwa przywodzi na myśl pustkę. Na planecie dominuje pustynny krajobraz poprzecinany jedynie tu i ówdzie potężnymi pasmami górskimi. Ludzie żyją wyłącznie w paru rozsianych po globie miejscach, w których mają dostęp do drogocennej wody pitnej, lecz nawet tam gnębią ich przerażające kurzawy. Planeta ta odgrywa jednak kluczową rolę w przeznaczeniu galaktycznego Imperium…
Blood Rage
Odyn, Ojciec Wszystkiego w swej nieocenionej mądrości wiedział o nadchodzącym Ragnaröku! Niestety nigdy nie odkrył sposobu na przezwyciężenie niszczycielskiej siły zbliżającej się do Midgardu. Pozostało już tylko kulić się ze strachu i czekać na nadciągający koniec. Ale nie tyczy się to ciebie! Jesteś Wikingiem, Jarlem dumnego i pradawnego klanu.
Architekci zachodniego...
Akcja Architektów zachodniego królestwa toczy się u schyłku Imperium Karolińskiego, około 850 r. n.e. Jako królewscy architekci, będziecie rywalizować, by zaimponować królowi i zachować swój szlachetny status, budując różne konstrukcje na jego nowych włościach.
Gracze muszą zbierać surowce, zatrudniać pomocników i mieć oko na robotników. Nastały zdradzieckie czasy. Rywalizujący architekci uczynią wszystko, by spowolnić Twój postęp. Pozostaniesz wzorem cnót, czy też wpadniesz w złe towarzystwo złodziei i szemranych handlarzy?
Paladyni zachodniego królestwa
Akcja Paladynów zachodniego królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa zachodnio-frankijskiego, około 900 r. n.e. Pomimo ostatnich wysiłków nad rozwojem Waszego miasta, okolicznym siedliskom wciąż grozi atak ze strony agresywnych najeźdźców.
Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze. Jako przedstawiciele szlachetnych rodów będziecie musieli nakłonić mieszczan do obrony granic, zbudować fortyfikacje i dokończyć chrystianizację całego kraju.
Na szczęście nie jesteście sami. W swej wielkiej mądrości, Król wysłał swoich najlepszych rycerzy, by pomogli wam w waszych staraniach. Szykujcie zatem konie i ostrzcie miecze. Paladyni nadchodzą.
Nanga Parbat
Wiele wysokogórskich ekspedycji nie miałoby szans powodzenia bez pomocy członków lokalnych społeczności. Są nie tylko tragarzami, ale także przewodnikami, którzy przecierają szlaki i budują obozy.
Beyond the Sun (edycja polska)
Witaj w XXIII wieku! W wyniku pogarszających się warunków życia na Ziemi ludzie wspólnie podjęli ogromny wysiłek, aby stworzyć nową technologię umożliwiającą podróże poza Układ Słoneczny. Różne frakcje, które kontrolowały planetę, zapomniały o dzielących je różnicach, miały bowiem wspólny cel: znalezienie dla ludzi nowego domu.