Nanga Parbat
Wiele wysokogórskich ekspedycji nie miałoby szans powodzenia bez pomocy członków lokalnych społeczności. Są nie tylko tragarzami, ale także przewodnikami, którzy przecierają szlaki i budują obozy.
W związku z remanentem (który potrwa do 8 stycznia) stany magazynowe nie odzwierciedlają rzeczywistej dostępności produktów. Zamówienia będą potwierdzane indywidualnie i realizowane po remanencie. |
WYJĄTKOWA GRA O HARCERSKIEJ POCZCIE POLOWEJ!
Gra jest próbą przeniesienia na planszę funkcjonowania Harcerskiej Poczty Polowej, która działała w czasie Powstania Warszawskiego. Młodzi harcerze przenosili pocztę i rozkazy pomiędzy oddziałami powstańczymi, pomagając w ten sposób w walce z okupantem.
Gracze wcielają się w rolę zastępowych mających do dyspozycji po trzech harcerzy. Celem gry jest takie wydawanie rozkazów swoim harcerzom, aby dostarczyli jak największą liczbę rozkazów pomiędzy dzielnicami Warszawy.
Harcerze z różnych zastępów rywalizują ze sobą o to, kto najszybciej doręczy rozkaz na miejsce. Bardzo często gracze będą jednak zmuszeni również współpracować ze sobą! Jeśli bowiem rozkaz nie zostanie doręczony na czas, pojawia się blokada poszczególnych dróg, a nawet całych dzielnic. Jeśli zbyt wiele dzielnic zostanie zajętych przez oddziały wroga, gra kończy się porażką wszystkich graczy!
BROSZURA O HARCERSKIEJ POCZCIE POLOWEJ DOŁĄCZONA DO GRY!
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Mali Powstańcy: Warszawa 1944
Wiele wysokogórskich ekspedycji nie miałoby szans powodzenia bez pomocy członków lokalnych społeczności. Są nie tylko tragarzami, ale także przewodnikami, którzy przecierają szlaki i budują obozy.
Wyjątkowa edycja jubileuszowa to nasz sposób, by świętować dwudziestolecie serii Carcassonne wraz z Tobą. Święto to ma miejsce również na płytkach gry!
Rising Sun to gra planszowa dla 3-5 graczy, której akcja rozgrywa się w legendarnej feudalnej Japonii. Każdy z rywalizujących graczy prowadzi swój Klan do wygranej poprzez zdobywanie Punktów Zwycięstwa na przestrzeni kilku Pór Roku. Gracze będą tworzyć i zrywać sojusze, podejmować działania polityczne, wielbić bóstwa, przystosowywać swoje klany do zmieniającej się sytuacji i rozmieszczać swoje figurki na mapie Japonii. Punkty Zwycięstwa zdobyć można na kilka sposobów – od wygrywania bitew, poprzez utrzymywanie się w kluczowych Prowincjach, aż do wykorzystywania Cnót zgromadzonych przez twój Klan. Gdy nastanie zima, gracz z największą liczbą Punktów Zwycięstwa obejmie rządy nad Krajem Wschodzącego Słońca!
Podczas tej pasjonującej rozgrywki Catan będzie zasiedlany wraz z każdym kolejnym rzutem kośćmi. Za wybudowane drogi i budynki, gracze otrzymują punkty.
Królestwo Kingsburg jest zagrożone! U bram czekają armie potwornych najeźdźców, dążące do podboju i zniszczenia wszystkiego. Powierzono ci rolę gubernatora granicznej prowincji – musisz poradzić sobie zarówno z jej obroną jak i zarządzaniem. Zdobywając przychylność rodziny królewskiej oraz rady, pozyskaj złoto, drewno, kamień i wojska niezbędne do rozbudowy i wznoszenia umocnień. Nie jesteś jednak sam – inni gubernatorzy również będą starali się pozyskać to co najlepsze dla swoich prowincji, dlatego musisz się wykazać nie lada sprytem i przebiegłością!
Obrzydliwie zły Lord Eradikatus opanował niemal całą galaktykę. W tej chwili wizytuje jej podbite sektory na pokładzie Eradykatora - swego flagowego statku. Jak przystało na tyrana, pyszni się przy tym niesamowicie. Najwyższa pora utrzeć mu nieco nosa. Wraz z innymi złodziejaszkami postanawiasz odciążyć dyktatora ze zbędnych bogactw. Prosta sprawa, wystarczy przedostać się do modułu dowodzenia, zgarnąć, co się da i znikać, ile sił w nogach.
Jeżeli Ci się poszczęści, na swej drodze napotkasz wartościowych sprzymierzeńców i znajdziesz użyteczny sprzęt... Jest tylko jeden problem. Jeden fałszywy ruch i... Brzdęk! Czujne ucho Eradikatusa od razu wychwyci dźwięk wydawany przez intruza.
Przenieście się w czasie do najwspanialszego miasta Mezoameryki i stańcie się częścią historii. Bądźcie świadkami potęgi i zmierzchu potężnej cywilizacji prekolumbijskiej. Wzbogacajcie się i zbierajcie zasoby, kierujcie swoimi robotnikami, zapewnijcie sobie łaski bogów i zostańcie budowniczymi cudownej Piramidy Słońca!
Wojenna zawierucha nigdy nie ustaje, gdy pięć potężnych imperiów walczy o dominację nad światem. Zastępy ich wojsk przemierzają niezliczone, przesiąknięte krwią pobojowiska w nieustającym marszu ku chwale. Postrzępione sztandary łopoczą na wietrze w niemym manifeście potęgi każdego z mocarstw. Zaciekłość Niedźwiedzia. Duma Lwa. Wytrzymałość Konia. Dalekowzroczność Orła. Siła Słonia. Gdy nadejdzie świt, świat zmieni się na zawsze i tylko jedno imperium będzie władać wszystkimi pozostałymi… Ale to pośród cieni kryją się prawdziwe siły… Wąż, Pająk, Kruk i Szczur. To nie konflikt wielkich mocarstw, o którego wyniku zadecyduje potęga na polach bitew. To rozstrzygana w dworskich zakamarkach wojna, w której placem boju jest zawiła sieć intryg, a orężem są kłamstwa i spryt.
Witamy na arenie starć robotów!
Dzisiejszego wieczoru będziemy świadkami starcia najwspanialszych stalowych gladiatorów obecnego sezonu Ligi Walk Robotów (RFL).
Roboty bojowe już wyjeżdżają na arenę. Publiczność głośno domaga się akcji rozświetlonej wiązkami laserów. Na pewno to finałowe starcie będzie od nich wręcz błyszczeć! Operatorzy już przyszykowali swoje aparatury. Przygotujcie się na zupełnie nowy poziom cybernetycznego zniszczenia. W końcu tylko jeden operator może sięgnąć po tytuł mistrza.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj