- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Paragrafowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Władca Pierścieni
-" Ja pójdę z Pierścieniem, chociaż nie znam drogi. Elrond podniósł oczy na niego i to spojrzenie, nieoczekiwanie przenikliwe, przeszyło mu serce...
- Wybiła wasza godzina, hobbici z cichych pól Shire budzą się, żeby wstrząsnąć
twierdzami i radami możnych. Kto spośród Mędrców mógł to przewidzieć?"
Władca Pierścieni - "Drużyna Pierścienia"
Władca Pierścieni to epicka gra dla 2 -5 graczy w wieku 13 lat i więcej. Gra pozwoli ci podjąć próbę zniszczenia Jedynego Pierścienia. Wciel się w jednego z hobbitów i wraz z kompanami przeżyj niezwykłą podróż przez kopalnie Morii, cytadelę w Helmowym Jarze, poskręcane scieżki leża Szeloby, aby w końcu dotrzeć do epickiego zakończenia na ogarniętych mrokiem ziemiach Mordoru. W drodze napotkasz słynne postacie, odnajdziesz legendarne przedmioty i wezwiesz na pomoc Gandalfa.
Czy masz siłę, aby oprzeć się woli Jedynego Pierścienia? Przekonaj się grając we Władcę Pierścieni!
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA
•1 plansza główna
•2 dwustronne plansze konfliktów
•60 kart wyprawy
•35 kart legendarnych
•5 kart Gandalfa
•23 płytki opowieści
•5 kart hobbitów
•5 znaczników hobbitów
•1 znacznik Saurona
•6 podstawek
•5 znaczników aktywności
•1 znacznik wydarzenia
•11 żetonów życia
•26 srebrnych run
•6 złotych run
•1 znacznik Pierścienia
•1 kostka zagrożenia
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Bloodborne: Gra planszowa
Nie wiadomo, skąd się wzięła ani czym jest. Plaga. Zaczęło się niewinnie. Jednemu chłopcu na czole wyrósł róg. Koledzy się z niego śmiali. Do dnia, aż chłopcu wyrosły kły, dzięki którym tych kolegów zjadł, i skrzydła, na których odleciał. Minęło pół roku, a w Yharnam, przeklętym mieście, zanotowano od tamtego czasu pięćdziesiąt podobnych przypadków. Ktoś wreszcie musi coś z tym zrobić. W ślad za potworami wysłano czterech tropicieli. Mają wyplenić zło i poznać jego przyczynę. Załapałeś się do tej grupy.
EXIT: Gra tajemnic - Śmierć...
Jedno morderstwo, ośmiu podejrzanych. Tak się przypadkiem składa, że na pokładzie pociągu znajduje się także światowej sławy detektyw Achilles Pussot. Jednak z niewiadomego powodu, on także zniknął! Czy przy pomocy jego notatek uda się Wam rozwikłać zagadkę zabójstwa w Orient Expresie zanim pociąg dotrze do Konstantynopola?
Tajemnice Puszczy
Tajemnice puszczy to kooperacyjna gra o przemierzaniu leśnej krainy dla 1–4 graczy. Łączy w sobie to, co najlepsze w rozmieszczaniu kafelków, eksploracji, rzucaniu kośćmi i tłuczeniu potworów! Dodatkowo oprócz szybkiego trybu podstawowego, znajdziecie w niej kampanię złożoną z 5 scenariuszy!
Yokai
Duchy są niespokojne – poukrywały się pośród kart i potrzebują pomocy. Gracze mają tylko kilkanaście ruchów, aby połączyć wszystkie Yokai w grupy. Jedyną formą komunikacji między graczami są karty podpowiedzi, których użycie przybliża do końca partii.
EXIT: Gra Tajemnic -...
Rozpoczęty idyllicznie rejs zakończony został przez koszmarną burzę. Wasza łódź obraca się do góry dnem, a Wy zostajecie wyrzuceni na piaszczyste wybrzeże tajemniczej wyspy. Znajdujecie tam tajemniczy dysk wykonany z czystego złota… a obok niego czeka na Was bardzo niepokojąca wiadomość.
Tajemnica w 5 minut
Muzeum Wszystkiego potrzebuje Waszej pomocy! Ktoś ukradł kuratorowi niezwykle ważny Wihajster i nabazgrał wokół mnóstwo dziwnych symboli. Tylko Wy, dzielni śledczy, możecie rozwiązać zagadkę i znaleźć sprawcę!
Mgła nad Carcassonne
Gęsta mgła zasnuwa pola, pochłaniając całe zagrody dociera aż pod mury Carcassonne. Najdzielniejsi spośród rycerzy drżą, a ich zbroje grzechocą pod wpływem usłyszanej opowieści: "Mgła budzi dusze Katarów. Powracają, by zaprowadzić sprawiedliwość.". By przywrócić pokój w Carcassonne, musicie współpracować, by uspokoić niespokojne duchy.
T.I.M.E Stories
Witajcie agenci.
Wasze szkolenie dobiegło końca, lada moment dostaniecie swój pierwszy przydział. Wasze drużyny zostaną przeniesione w czasie, a waszym zadaniem będzie odnaleźć i zapobiec powstaniu paradoksu czasowego, jaki może wystąpić w przeszłości, ratując tym samym teraźniejszość i przyszłość.
Komunikujcie się ze sobą i współpracujcie tak, aby pokonać wszelkie niebezpieczeństwa, które staną wam na drodze.
Krecia Robota
W grze Krecia Robota jako grupa tajnych agentów musicie współpracować, aby wypełnić zlecone wam misje. Ale uważajcie! Wśród was jest kret, który będzie sabotował wasze poczynania i zbierał poufne dane.