- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Gra w inteligencję

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Jedna z bardzo popularnych gier. Sprawdzona na lekcjach. Niezastąpiona w podróży. Kartki, ołówki, trochę dobrych pomysłów i mamy wspaniałą zabawę. Zakręć strzałką i wylosuj kategorie. Jeszcze jeden ruchstrzałki i już wiesz na jaką literę będziecie wypisywać wyrazy. Zaczynamy! Litera K, kategorie: państwo, miasto, roślina, zwierzę, imię i przedmiot.
Zawartość pudełka:
bloczek do gry, 2 ołówki, plansza do losowania, strzałka, instrukcja.
Komentarze
Napisz swoją opinię
Gra w inteligencję
Polecamy również:
Wilki i Owce
Wilki i owce" to gra taktyczna, przy której dobrze bawić się będą zarówno dorośli, jak i dzieci. W grze niemałą rolę ma do odegrania wasz zmysł obserwacji i przewidywania ruchów przeciwnika, które to zostanią wystawione na ciężką próbę.
Z drogi śledzie, pociąg...
Z drogi śledzie, pociąg jedzie! to szybka gra rodzinna, która każdego świeżo upieczonego maszynistę pochłonie bez reszty!
Iniemamocni 2: Piotruś i memo
Iniemamocni 2: Piotruś i Memo to 25 kart pozwalających grać w dwie gry rozwijające spostrzegawczość i zapewniające dużo dobrej zabawy ich uczestnikom.
Piotruś - karty dobiera się w pary. Wszystkie karty mają parę, poza jedną - Piotrusiem. Osoba, która na końcu rozgrywki zostanie z Piotrusiem w ręku, przegrywa.
Pamięć - karty rozkłada się na stole zakryte. Gracze odkrywają po kolei po dwie karty. Jeśli tworzą parę - gracz zyskuje punkt. Jeśli karty nie tworzą pary - po pokazaniu wszystkim graczom wracają na stół w te same miejsca.
Czarodziejski las
Na farmie czeka mnóstwo gier i zabaw, ale tym razem zwierzątka bawią się w chowanego. Karty informują, które dwa zwierzaki trzeba znaleźć, a gracze, którzy pierwsi je znajdą zostaną nagrodzeni. Plansza składa się z dużych puzzli, które za każdym razem można ułożyć inaczej. Można też wybrać łatwiejszą albo bardziej wymagającą wersję gry.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj