- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Paragrafowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Skarpetki
Gra Skarpetki to wesoła zabawa dla najmłodszych, ćwicząca koncentrację i spostrzegawczość.
Zadaniem uczestników rozgrywki jest jak najszybsze odnalezienie par skarpetek, które zagubiły się podczas prania.
Gra Skarpetki to wesoła zabawa dla najmłodszych, ćwicząca koncentrację i spostrzegawczość.
Zadaniem uczestników rozgrywki jest jak najszybsze odnalezienie par skarpetek, które zagubiły się podczas prania.
Jak grać?
Gracze wybierają postać, której pomogą w poszukiwaniu skarpetek
- Jednocześnie, używając jednej dłoni, próbują odnaleźć pasujące do siebie karty skarpetek
- skarpetki muszą być do pary (lewa oraz prawa) i pasować do stroju postaci
Wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym, a emocje są tu na najwyższym poziomie.
Pudełko zawiera również 24 karty do gry w Piotrusia.
Zawartość pudełka:
- 60 kart skarpetek (30 par)
- 6 dwustronnych kart postaci
- 24 karty Piotruś
- instrukcja
Opis
- Autor:
- Daria Ermakova
- Wiek:
- od 4 lat
- Czas gry:
- 20 minut
- Liczba graczy:
- 2-6 graczy
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Winston
Lubisz patrzeć jak twoi niskopodłogowi czworonożni przyjaciele wydłużają się w oczach? Dokładaj odpowiednie karty z głową lub tułowiem psiaka, aby trafił właśnie do ciebie. Im więcej tasiemcowych jamników przygarniesz, tym lepszy wynik czeka cię na koniec gry.
Najdłuższy czworonóg to gwarancja bonusu w postaci dodatkowo punktowanej kości, najkrótszy zaś...no cóż... oczek w dół i powód do tego, aby wyczyścić buty z cuchnącej niespodzianki pozostawionej przez niego na dywanie.
Cortex Disney
Wkrocz do magicznego świata mrocznych mocy i stań do walki z przeciwnikami w tej strategicznej grze twórców Odjechanych Jednorożców i To ja go tnę! Podczas rozgrywki w Zaklinaczy cienia będziesz pozyskiwać zasoby i poznawać nowe zaklęcia. Przywołasz też towarzysza i w końcu wyzwolisz swoją ciemną stronę. A wszystko po to, by wyeliminować wrogów i pozostać jedynym – a więc obiektywnie najlepszym – zaklinaczem!
Pewnego razu 2018
Twoje dziecko nie chce spać? Zagrajcie w grę Pewnego Razu. Jak to? Granie przed zasypianiem? Jak najbardziej, bo to jest gra w opowiadanie bajek. Znajdźcie piżamę, umyjcie zęby, przytulcie misia! Jesteście gotowi? Zaczynamy wspólną podróż do krainy zamków, wróżek, robotów i rakiet...
Zaginiona Księga Baśni
Zły król wyrwał wszystkie strony z Wielkiej Księgi Baśni i rozrzucił je po zamkowym ogrodzie. Gracze wspólnie starają się odnaleźć połówki stron, przesuwając na planszy drewniane kafelki. Muszą zdążyć złożyć księgę w całość, zanim król wróci do zamku!