Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
W związku z remanentem przez kilka dni mogą pojawiać się przejściowe problemy z prawidłową dostępnością produktów. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy celem potwierdzenia dostępności danego produktu. Produkty GW mają czas realizacji około miesiąca.

    Królestwa Magii

    99,00 zł
    Ilość
    Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie


    redeem
    Kupując ten produkt możesz zebrać 9 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 9 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,90 zł .


     

    Bezpieczeństwo

     

    Szybka dostawa

     

    Bezproblemowy zwrot

    Poznaj tajemnice magii!

    Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne oplatają cały Stary Świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Ten obszerny dodatek do Księgi Zasad Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od najdawniejszych czasów aż po założenie Kolegiów Magii i rolę czarodziejów we współczesnym Imperium. Traktowani z niechęcią nieufnością a nawet strachem czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Ukazując kulisy działania Kolegiów Magii dodatek jest nieocenioną pomocą dla tych którzy zdecydowali się na podążanie ścieżką wiedzy tajemnej jak też dla tych którzy swoje życie poświęcili zwalczaniu czarnoksiężników.

    Na stronach Królestwa Magii znajdziesz między innymi:

    - Dziesiątki nowych zaklęć dla każdego Wiatru Magii - między innymi wrząca krew i złudzenie śmierci.
    - Wyczerpujące informacje na temat Kolegiów Magii włącznie z ich historią obszarami działania ambicjami i najważniejszymi osobistościami!
    - Opis magii czarnoksięskiej włącznie z nowymi profesjami czarownika i czarnoksiężnika.
    - Rozszerzoną listę Przekleństwa Tzeentcha!
    - Tajemne piętna doświadczonych Magistrów.
    - Nowe zasady dotyczące odprawiania rytuałów przygotowywania magicznych mikstur i kontrolowania chowańców.
    - Nowe magiczne eliksiry :między innymi Mikstura uśmierzania bólu i Przyjaciel opoja.
    - Nowe magiczne przedmioty - między innymi Czarna Czaszka Kalifa oraz Pierścień Fauschlagu.
    - Magia runiczna - kompletne zasady wykuwania tajemnych znaków włącznie z tak runami jak runa ognia oraz mistrzowska runa władzy królewskiej.
    - Obszerny wykład o magicznych fenomenach i naturze magii.
    - Rola magii w Starym Świecie włącznie z różnymi sposobami jej postrzegania przez osoby wszystkich stanów i środowisk.
    - Opis czarodziejów-renegatów a także nieustępliwych łowców czarownic którzy przysięgali walczyć z heretykami i czarnoksiężnikami.
    - Okrutny koniec - przygoda T.S. Luikarta rozgrywająca się w czasie averlandzkiego Święta Wina.
    - Łatwy łup - opowiadanie Roberta Earla.

    Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera przydatny zarówno dla graczy jak i Mistrzów Gry.

    Czy potrafisz dostrzec Wiatry Magii? Czy wyczuwasz ich przypływ?

    CC037

    Komentarze

    Napisz swoją opinię

    Królestwa Magii

    Napisz swoją opinię

    Polecamy również:

    Robin Hood