Nosferatu - Mata do gry
Mata gumowo-neoprenowa z antypoślizgowym spodem; wymiary: 60cm x 40cm; grubość 3mm; odporna na zgniatanie i zarysowania; lekko stynowa tekstura, możliwość prania, laserowo cięta
Black Chantry Production z dumą przedstawia pierwszą oficjalną matę produkowaną przez UltraPro.
Black Chantry Production z dumą przedstawia pierwszą oficjalną matę produkowaną przez UltraPro.
Playmatę zdobi grafika wykonana przez Marka Kelly’ego (Parity Shift 2019)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Mata gumowo-neoprenowa z antypoślizgowym spodem; wymiary: 60cm x 40cm; grubość 3mm; odporna na zgniatanie i zarysowania; lekko stynowa tekstura, możliwość prania, laserowo cięta
The Tremere antitribu are exiles from Kindred society for their treason against their Camarilla brethren and their embrace of forbidden arts. They are skilled in the ways of Blood Sorcery and use their powers to upend the order of the world itself.
Od wieków, Ventrue dzierżyli miano władców nocy zarówno wśród kainitów jak i śmiertelnych. Osiągnęli mistrzostwo w odwiecznej wojnie za pomocą swojej polityki, zdolności łamiących wolę i budujących potęgę. Jeśli Ventrue nie rządzą jeszcze jakimś miastem, możesz być pewien, że czynią już ku temu zakusy.
Klan Tremere – kiedyś najpotężniejszy i pełny sekretów – strzegący Magii Krwi za wszelką cenę. Obecnie rozdarty wewnętrznymi konfliktami ale Czarnoksiężnicy są nadal w grze i nic nie stanie im na drodze po władzę.
Toreador of the Sabbat sect strive for perfection in art and pleasure, but they lack all notions of self-restraint. Their road to enlightment is paved with pain and perversion. Their tools are mortals, more or less willing, and the more tools the merrier at the Libertine Ball.
Dzieci Malkava to lunatycy wampirzej społeczności, ale też wyrocznie. Widzą to, czego nie można dostrzec; mówią niewypowiedziane prawdy, które opanują twój umysł.
Klan Brujah to awanturnicy, którzy kwestionują każdą władzę. Lubią przemieniać każdego, o silnych poglądach i donośnym głosie; nastoletnich punków, członków gangów i wszelakich aktywistów. Wielu Brujah potrafi krzyczeć, ale wielu szybko również robi użytek ze swojego gniewu – nic tak dobrze nie rozwiązuje debaty jak szybki cios z pięści!
Kiedyś Dzieci Haqima były samotnymi wojownikami, czarodziejami i zabójcami. Obecnie są rozdarci pomiędzy dziedzictwem a obsesją moralności i szybkiej sprawiedliwości. W społeczności wampirzej są często odpowiedzialni za egzekwowanie prawa bowiem zawsze ktoś jest winny. A winny musi ponieść karę.