Talisman: Magia i Miecz -...
Starożytne drzwi poszły w drzazgi…
Okutym butem odtrącasz przegniłe drewno, twój miecz przecina torujące drogę pajęczyny. Twoja pochodnia rzuca chwiejne cienie na wilgotne, kamienne ściany…
…i Podziemia stoją otworem!
Wielki skarb i wielkie zagrożenie wyłania się z płonących głębin. Okrutne ifryty przybywają ze swego podziemnego królestwa z nikczemnym zamiarem strawienia wszystkich Krain w śmiertelnym ogniu. Nie spoczną, nim każdy skrawek ziemi nie pokryje się popiołem, a każdy ich mieszkaniec, uprzednio zakuty w mosiężne kajdany, nie zostanie zagnany w ogniste czeluście.
Rozszerzenie Kraina Ognia oferuje graczom 81 nowych kart Przygód, 19 nowych kart Zaklęć, 19 kart Terenu, 3 karty Alternatywnych Zakończeń, 4 nowe karty Poszukiwaczy wraz z plastikowymi figurkami oraz 34 żetony Spalonej ziemi, które odzwierciedlają ekspansję ifrytów w świecie Magii i Miecza.
Czy jesteście w stanie ugasić ich piekielny ogień?
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Starożytne drzwi poszły w drzazgi…
Okutym butem odtrącasz przegniłe drewno, twój miecz przecina torujące drogę pajęczyny. Twoja pochodnia rzuca chwiejne cienie na wilgotne, kamienne ściany…
…i Podziemia stoją otworem!
Raz na pokolenie, Krwawy Księżyc r rozpoczyna swój straszliwy cykl, zatapiając całe Królestwo w bladym świetle. Zniewoleni jego złowieszczą obecnością, umarli budzą się z wiecznego snu i powstają z grobów, wampiry polują na niczego nieświadome ofiary, a czarownice odprawiają swe nocne rytuały. Co gorsza, przerażający Wilkołak grasuje po nocach w poszukiwaniu bohaterów, na których mógłby rzucić swoją klątwę
Jak okiem sięgnąć, krainę skuwa lód…
Oto dzieło Królowej Lodu, lodowiec przyciągnięty z mroźnych wód na północy. Królowa przywdziała Koronę Władzy i dzięki jej magii zamienia krainę w pozbawione życia, skute lodem pustkowie. Czy pokonasz szalejące zamiecie śnieżne i dziwaczne istoty, zamieszkujące ten srogi krajobraz? Czy też twoja krew zamarznie, gdy spocznie na tobie lodowate, okrutne spojrzenie Królowej Lodu?
Czy spojrzysz śmierci w oczy?
Powietrze przesiąka nieziemskim chłodem. Czarodziej przerywa lekturę pradawnego tomiszcza i nerwowo spogląda przez ramię. Wojownik, dobywając swój potężny miecz, odczuwa nieznany strach. Na Krainy padł cień. Śmierć we własnej osobie podróżuje po gościńcach. Widmo Ponurego Żniwiarza wisi nad każdym posunięciem Poszukiwaczy: czy w takich okolicznościach uda im się wypełnić swe epickie zadania?
Po raz pierwszy od niezliczonych wieków mistyczny Las powrócił do królestwa śmiertelników. Pośród strzelistych drzew i wzdłuż krętych szlaków można odnaleźć niepojętą moc i bogactwo. Tak jak i wielkie niebezpieczeństwo. Król Oberon i Królowa Tytania, wiecznie młode istoty stworzone z losu i magii, nie będą tolerować intruzów panoszących się po swoich królestwach. Czy staniesz pomiędzy walczącymi monarchami, czy ruszysz przed siebie…
W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem. Legendarna gra planszowa w nowej odsłonie.
Chmury osnuwają górskie szczyty…
Wyczerpany po długiej wspinaczce, ledwo chwytasz się skalnego występu, gdy kamienie pod twoimi stopami ustępują i spadają w dół zdradzieckiego stoku. Mimo to, wznawiasz wspinaczkę… bowiem Góry cię wzywają!