- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
The End of the Triumvirate

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
It is the year 56 B.C. The Roman Republic is torn by civil war. The historical three-man council (the first Triumvirate between Caesar, Pompeius, and Crassus) could not be renewed at the conference at Luca, and a bitter struggle broke out between the three rivals. Now they seek to eliminate one another, vying to gain supremacy over the empire. But in order to gain power, they must exhibit skill in both politics and military strategy in their quest to the ultimate goal -- individual ascendancy! May Jupiter smile on you.
Contents: 1 Game board, 150+ wooden pieces, cloth bag, 8 tiles.
Komentarze
Napisz swoją opinię
The End of the Triumvirate
Polecamy również:
Pandemic: Gorąca Strefa -...
Europa stoi w obliczu potrójnego zagrożenia. Tylko Wasz zespół może powstrzymać pandemię nowych, niebezpiecznych chorób! Tym razem jednak zadanie będzie niezwykle trudne, gdyż wskutek mutacji zwalczane patogeny są silniejsze i bardziej odporne. Zagrajcie wspólnie przeciwko grze, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się chorób, wynaleźć lekarstwa i razem zwyciężyć albo razem ponieść porażkę.
Wielki mur (wersja z...
Wielki mur to gra planszowa inspirowana historią chińskiego Wielkiego Muru, Dynastia Song i podbojami Czyngis Chana, wzbogacona o elementy fantasy. Choć większość postaci, wydarzeń i odkryć militarnych pokrywają się z historią, to część z nich została przedstawiona w nieco inny sposób, by lepiej wpasować się w założenia gry.
Ryzyko
To ostateczne starcie strategii militarnych - poprowadź swoją piechotę, kawalerię i artylerię do walki. Zaplanuj zwycięstwo, myśl taktycznie aby zdobywać terytoria i kontynenty w kampanii o panowanie nad światem. Z rozwagą wzmacniaj swoje oddziały, aby bronić swoich terytoriów lub wzmocnić linię frontu. Pokonaj wrogów i podążaj ku zwycięstwu!
Red Rising
Zanurz się w futurystycznym uniwersum Red Rising, opartym na serii książkowej Pierce’a Browna, opisującej dystopiczne społeczeństwo podzielone na 14 kast. Będziesz reprezentować Dom, który pragnie przejąć władzę i zdobywać najlepszych sojuszników. Czy zdołasz wyzwolić się z okowów Elity albo znaleźć się pośród rządzących Złotych?
Bitwa warszawska
Na apel Marszałka Piłsudskiego tysiące mężczyzn wstępowały do Wojska Polskiego. Zaczęto również formować Armię Ochotniczą, na której czele stanął gen. Józef Haller. Akces do niej w ciągu niespełna miesiąca zgłosiło blisko sto tysięcy osób, w tym liczni uczniowie gimnazjalni i studenci wywodzący się często ze skautingu i harcerstwa. Do walki wzywały wszystkie ugrupowania polityczne i środowiska zawodowe.
Scythe (edycja polska)
Popioły po Wielkiej Wojnie wciąż pokrywają całunem śnieg w Europii roku 1920.
Kapitalistyczne miasto-państwo znane po prostu jako „Fabryka”, które było siłą napędową wojny dzięki produkowanym przez siebie mechom, zatrzasnęło swe podwoje. Przyciągnęło to uwagę pobliskich krajów.
Na małym, choć niezwykle pożądanym terenie zebrali się przedstawiciele pięciu frakcji. Kto zyska chwałę i fortunę, tworząc swoje imperium jako przywódca Wschodniej Europii?
Rising Sun (edycja polska)
Rising Sun to gra planszowa dla 3-5 graczy, której akcja rozgrywa się w legendarnej feudalnej Japonii. Każdy z rywalizujących graczy prowadzi swój Klan do wygranej poprzez zdobywanie Punktów Zwycięstwa na przestrzeni kilku Pór Roku. Gracze będą tworzyć i zrywać sojusze, podejmować działania polityczne, wielbić bóstwa, przystosowywać swoje klany do zmieniającej się sytuacji i rozmieszczać swoje figurki na mapie Japonii. Punkty Zwycięstwa zdobyć można na kilka sposobów – od wygrywania bitew, poprzez utrzymywanie się w kluczowych Prowincjach, aż do wykorzystywania Cnót zgromadzonych przez twój Klan. Gdy nastanie zima, gracz z największą liczbą Punktów Zwycięstwa obejmie rządy nad Krajem Wschodzącego Słońca!
Diuna: Imperium
Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Stań na czele jednego z wysokich rodów Landsraadu. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem i wyślij swoich wojowników oraz szpiegów do akcji. Z kim nawiążesz sojusz, a kogo zdradzisz? Czekają na Ciebie bezwzględny Imperator, tajemnicze Bene Gesserit, sprytna Gildia Kosmiczna oraz dzicy Fremeni. Władza nad imperium może być Twoja, wojna zaś to nie jedyny sposób, aby ją zdobyć.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj