Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
W związku z remanentem przez kilka dni mogą pojawiać się przejściowe problemy z prawidłową dostępnością produktów. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy celem potwierdzenia dostępności danego produktu. Produkty GW mają czas realizacji około miesiąca.

    Taj Mahal

    125,93 zł
    Ilość
    Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie


    redeem
    Kupując ten produkt możesz zebrać 12 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 12 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 1,20 zł .


     

    Bezpieczeństwo

     

    Szybka dostawa

     

    Bezproblemowy zwrot

    Na początku XVIII wieku, władza w Indiach jest rozdzielana na nowo. Trwające 200 lat panowanie Wielkich Mogołów dobiega końca. Najpotężniejsi książęta i przywódcy duchowi dostali szansę przejęcia władzy na subkontynencie indyjskim. Dzięki swojej przemyślanej strategii gracze przejmują kontrolę nad kolejnymi terenami północno-zachodnich Indii. Miasto za miastem, prowincja za prowincją. Zwycięży ten, kto wybuduje najwspanialsze pałace i będzie najsilniejszy na koniec gry.

    Plansza przedstawia 12 indyjskich prowincji. Gracze jednokrotnie odwiedzą każdą z nich. Podczas swojej wizyty spróbują przy pomocy posiadanych kart, zdobyć jak najwięcej władzy w danej prowincji. Każda wizyta składa się z kilku rund. W każdej z rund można zagrać 1 lub 2 karty albo wycofać się. Jeśli gracz wycofuje się z prowincji, porównuje karty, które wyłożył podczas tej wizyty z kartami zagranymi przez przeciwników. Gracz zwycięża w tym obszarze wpływów, w którym posiada więcej symboli niż jego przeciwnicy. Dzięki temu może osiągnąć jeden z poniższych celów:

    - przejmuje władzę w prowincji (symbolizowane przez słonie). Dzięki temu gracz powiększa swój potencjał gospodarczy.

    - zyskuje wpływ na ważne urzędy (np. wezyra lub mnicha), oraz przejmuje poszczególne miasta, których strefy wpływów mogą rozciągać się na prowincje graniczne.

    W każdej prowincji gracze mogą zdobyć punkty wpływu na oba powyższe sposoby.

    Po odwiedzeniu wszystkich dwunastu prowincji zwycięża gracz, który posiada najwięcej punktów wpływu.


    Do gry nie jest wymagana znajomość języka obcego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja.

    PUDEŁKO ZAWIERA:
    1 plansza
    100 pałaców
    5 znaczników punktacji
    2 znaczniki pomocnicze
    100 kart
    1 złoty pierścień (korona)
    15 ośmiokątnych żetonów prowincji
    24 owalne żetony postaci

    Am137

    Komentarze

    Napisz swoją opinię

    Taj Mahal

    Napisz swoją opinię

    Polecamy również:

    Robin Hood