- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Paragrafowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Rialto
W Rialto gracze wcielają się w przedstawicieli rodów szlacheckich, którzy walczą o swoje wpływy w Republice Weneckiej. W tym celu zdobywają względy u doży, budują mosty i spławiają gondole, umieszczają swoich krewnych w radach dzielnic oraz stawiają różne budynki
Gracze zdobywają punkty zwycięstwa za różne działania w trakcie gry, a dodatkowo na koniec gry każda dzielnica daje punkty tym graczom, którzy mają tam swoje pionki.
Zyskanie przewagi nad przeciwnikami wymaga starannego planowania swoich działań i uważnego obserwowania poczynań oponentów. W grze trwa ciągła licytacja - o to, kto zbuduje najlepszy most, najlepszy budynek, itp.
Rialto to prosta gra taktyczna oparta na eleganckim mechanizmie zagrywania kart, w której ceniony autor, Stefan Feld, poprowadzi Cię przez emocjonującą walkę o wpływy w mieście na wodzie.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Notre Dame
Klasyczna już gra, której fabuła przenosi nas w XV wiek do paryża. Buduj, konstruuj - pokaż swój niezwykły architektoniczny zmysł. Gra podbiła serca graczy na calym świecie.
Clash of Cultures
Imperium Rzymskie rozwija się w najlepsze, ale jego mieszkańcy nie mogą spać spokojnie. Wojowniczy Mongołowie szukają kolejnych terenów do podboju, Japończycy pragną nowych obszarów pod uprawę, a straszliwi Aztekowie chcą ofiar do złożenia swoim bogom. Ale zaraz, coś tutaj nie gra. Rzymianie, Aztekowie i Japończycy w jednym miejscu?
Bór
Jakoś tak dziwnie się porobiło. Zima, jesień, po niej znowu zima. Gdzieś tam na chwilę mignie wiosna, a po niej następuje dwuletnie lato. I żeby nie było, tutaj wcale nie chodzi o globalne ocieplenie! To wszystko przez ten Bór. Psoci, miesza, bawi się przyrodą i psuje nasze humory. Przydałby się ktoś, kto zrobiłby z tym wszystkim porządek, ktoś, kto uwarzyłby kilka mikstur, oswoił parę zwierzaków i ujarzmił dziką przyrodę. Taki zaklinacz, a najlepiej, to kilku zaklinaczy.
Diuna: Imperium
Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Stań na czele jednego z wysokich rodów Landsraadu. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem i wyślij swoich wojowników oraz szpiegów do akcji. Z kim nawiążesz sojusz, a kogo zdradzisz? Czekają na Ciebie bezwzględny Imperator, tajemnicze Bene Gesserit, sprytna Gildia Kosmiczna oraz dzicy Fremeni. Władza nad imperium może być Twoja, wojna zaś to nie jedyny sposób, aby ją zdobyć.
Tu i tam
Witaj w Arzium, starożytnym świecie pełnym przedziwnych stworzeń, niewyobrażalnych cudów i barwnych postaci. Przez jego krainy przetoczyła się tajemnicza choroba, a cierpiące na nią stworzenia rozpoczęły bezcelową i chaotyczną wędrówkę przez świat. Twoim zadaniem jest odnalezienie ich i wybudzenie z transu, aby pomogły Ci odszukać inne zagubione dusze!
DC Wieczne zło
Wciel się w Lexa Luthora, Harley Queen, Sinestro czy Deathstroke'a. Zostań łotrem z uniwersum DC Comics i pokonaj superbohaterów.
Nieustraszeni: Afryka Północna
W grze Grube ryby gracze kontrolują gangi rywalizujące ze sobą o to, kto zrobi najlepszą karierę jako główny dostawca alkoholu w Chicago w czasach prohibicji. W każdej turze kierują, handlują, rozmawiają i walczą, aby upewnić się, że to właśnie ich gang kontroluje miejsca kupna i sprzedaży alkoholu, pomaga politykom zostać wybranymi na kluczowe stanowiska i w zamian może liczyć na pomoc albo miesza szyki wrogim gangom.
Ragusa
Ragusa była nadmorską republiką i słynnym śródziemnomorskim ośrodkiem, przez którego port chroniony miejskimi murami przewijały się tysiące statków. W połowie piętnastego wieku Ragusa przeżywała swój rozkwit i obok Wenecji stanowiła handlowe połączenie pomiędzy zachodnią i wschodnią cywilizacją. Były to strefy neutralne, do których docierali kupcy z całego świata.
Pandemic: Gorąca Strefa -...
Europa stoi w obliczu potrójnego zagrożenia. Tylko Wasz zespół może powstrzymać pandemię nowych, niebezpiecznych chorób! Tym razem jednak zadanie będzie niezwykle trudne, gdyż wskutek mutacji zwalczane patogeny są silniejsze i bardziej odporne. Zagrajcie wspólnie przeciwko grze, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się chorób, wynaleźć lekarstwa i razem zwyciężyć albo razem ponieść porażkę.
Wojna Szeptów
Wojenna zawierucha nigdy nie ustaje, gdy pięć potężnych imperiów walczy o dominację nad światem. Zastępy ich wojsk przemierzają niezliczone, przesiąknięte krwią pobojowiska w nieustającym marszu ku chwale. Postrzępione sztandary łopoczą na wietrze w niemym manifeście potęgi każdego z mocarstw. Zaciekłość Niedźwiedzia. Duma Lwa. Wytrzymałość Konia. Dalekowzroczność Orła. Siła Słonia. Gdy nadejdzie świt, świat zmieni się na zawsze i tylko jedno imperium będzie władać wszystkimi pozostałymi… Ale to pośród cieni kryją się prawdziwe siły… Wąż, Pająk, Kruk i Szczur. To nie konflikt wielkich mocarstw, o którego wyniku zadecyduje potęga na polach bitew. To rozstrzygana w dworskich zakamarkach wojna, w której placem boju jest zawiła sieć intryg, a orężem są kłamstwa i spryt.