Stronghold (druga edycja)
- Nie utrzymasz twierdzy, Mark. – Berger odwrócił się od okna i wolno podszedł do stołu, przy którym stał porucznik Mark Tavić. – Skanja upadnie, wiesz o tym, prawda?
W 1347 roku na Europę spada wielkie nieszczęście. „Czarna Śmierć” dosięga kontynentu, w ciągu kolejnych 4-5 lat szalejąca zaraza zabija połowę populacji. Gracze osiedlają się w różnych regionach Europy, podczas gdy zaraza rozprzestrzenia się po całym kontynencie.
W walce z plagą gracze wspierani są przez różne kasty średniowiecznej Europy: chłopów, mnichów, rycerstwo, mieszczan, arystokrację a nawet wiedźmy. Jednakże, gdy wraz z plagą szczurów nadchodzi zaraza nikt nie może czuć się bezpiecznie...
Gdy zaraza przestanie panować w Europie, zwycięży gracz, który ocali najwięcej swojej populacji.
ZAWARTOŚĆ
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
- Nie utrzymasz twierdzy, Mark. – Berger odwrócił się od okna i wolno podszedł do stołu, przy którym stał porucznik Mark Tavić. – Skanja upadnie, wiesz o tym, prawda?
Ciesz się jeszcze większą różnorodnością rozgrywek i asymetrycznymi warunkami początkowymi, rozbuduj swoją firmę o ciekawe i jakże potrzebne działy i przekaż zgromadzone środki na zupełnie nowe cele charytatywne! Carnegie: Dodatek nr 1 to rozszerzenie wprowadzające 4 całkowicie niezależne moduły, które możesz wprowadzić do swojej gry pojedynczo lub połączyć je wszystkie, by cieszyć się mnogością nowych elementów.
Rising Sun to gra planszowa dla 3-5 graczy, której akcja rozgrywa się w legendarnej feudalnej Japonii. Każdy z rywalizujących graczy prowadzi swój Klan do wygranej poprzez zdobywanie Punktów Zwycięstwa na przestrzeni kilku Pór Roku. Gracze będą tworzyć i zrywać sojusze, podejmować działania polityczne, wielbić bóstwa, przystosowywać swoje klany do zmieniającej się sytuacji i rozmieszczać swoje figurki na mapie Japonii. Punkty Zwycięstwa zdobyć można na kilka sposobów – od wygrywania bitew, poprzez utrzymywanie się w kluczowych Prowincjach, aż do wykorzystywania Cnót zgromadzonych przez twój Klan. Gdy nastanie zima, gracz z największą liczbą Punktów Zwycięstwa obejmie rządy nad Krajem Wschodzącego Słońca!
Historia nie musi być nudna, w tej grze gracze kontrolują cywilizację prowadząc je od zarania dziejów aż po dziejsze czasy. Poznaj zawiłości prowadzenia swojego ludu.
W grze Glen More II: Kroniki uczestnicy wcielają się w naczelników szkockich klanów, które od wczesnego średniowiecza aż po wiek XIX starają się poszerzać swoje terytoria i zwiększać bogactwo. Aby odnieść sukces, trzeba podejmować właściwie decyzje w odpowiednim czasie – uprawiać jęczmień do produkcji whisky, sprzedawać towary, nawiązywać przyjazne relacje z klanami zamieszkującymi szkockie wyżyny lub zdobywać kontrolę nad strategicznymi miejscami, takimi jak jeziora czy zamki.
Popioły po Wielkiej Wojnie wciąż pokrywają całunem śnieg w Europii roku 1920.
Kapitalistyczne miasto-państwo znane po prostu jako „Fabryka”, które było siłą napędową wojny dzięki produkowanym przez siebie mechom, zatrzasnęło swe podwoje. Przyciągnęło to uwagę pobliskich krajów.
Na małym, choć niezwykle pożądanym terenie zebrali się przedstawiciele pięciu frakcji. Kto zyska chwałę i fortunę, tworząc swoje imperium jako przywódca Wschodniej Europii?