Dune (edycja polska)
Wyobraź sobie, że wcielasz się w przywódcę jednej z grup, które władają piaszczystą planetą Arrakis, jedynym źródłem mirażu - "przyprawy", która jest najdroższą substancją wszechświata.
W grze planszowej PRZEZ PUSTYNIĘ gracze obejmują kontrolę nad plemionami nomadów walczącymi o władzę nad rozległą pustynią i skrytymi pośród piasków oazami. Wysyłając karawany i zajmując cenne źródła wody, gracze starają się zwiększyć wpływy i terytorium własnego plemienia.
Pustynia jest tajemnicza, zdradziecka i nie zna litości. Dla tych, którzy gotowi są zaryzykować życie pośród spieczonych słońcem piasków, pustynia jest miejscem cudownego życia i nieopisanego piękna.
W grze planszowej PRZEZ PUSTYNIĘ gracze obejmują kontrolę nad plemionami nomadów walczącymi o władzę nad rozległą pustynią i skrytymi pośród piasków oazami. Wysyłając karawany i zajmując cenne źródła wody, gracze starają się zwiększyć wpływy i terytorium własnego plemienia.
W każdej rundzie ustawiasz na planszy dwa wielbłądy. Pytanie tylko, które karawany powinieneś rozwijać, aby zostać panem pustyni? Układaj swoje wielbłądy mądrze, aby przyniosły ci jak najwięcej punktów.
Zawartość pudełka:
75 plastikowych wielbłądów
30 plastikowych jeźdźców
45 żetonów źródeł
40 żetonów punktowych
1 plansza
instrukcja
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Wyobraź sobie, że wcielasz się w przywódcę jednej z grup, które władają piaszczystą planetą Arrakis, jedynym źródłem mirażu - "przyprawy", która jest najdroższą substancją wszechświata.
Każdy gracz otrzymuje plansze zadania z egzotycznymi wyspami. Trzeba je jak najszybciej połączyć mostami! Gracze mają do dyspozycji fragmenty konstrukcji o różnych kształtach i długości. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami mostów. Uważaj na wulkany!
Niezwykłe doświadczenie dla 4 i 5 graczy - Crescent Moon to gra area control (kontroli nad terytorium) dla 4 lub 5 graczy. Przejmij jedną z pięciu radykalnie asymetrycznych frakcji. Każda ma własne cele, specyficzne akcje i potężne moce. Konstruuj sojusze i przechytrz rywali, ostrożnie dobieraj przyjaciół i wrogów - wkraczasz bowiem wprost do gniazda żmij, w sam środek zaciekłej walki o władzę!
Europa stoi w obliczu potrójnego zagrożenia. Tylko Wasz zespół może powstrzymać pandemię nowych, niebezpiecznych chorób! Tym razem jednak zadanie będzie niezwykle trudne, gdyż wskutek mutacji zwalczane patogeny są silniejsze i bardziej odporne. Zagrajcie wspólnie przeciwko grze, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się chorób, wynaleźć lekarstwa i razem zwyciężyć albo razem ponieść porażkę.
Akcja Paladynów zachodniego królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa zachodnio-frankijskiego, około 900 r. n.e. Pomimo ostatnich wysiłków nad rozwojem Waszego miasta, okolicznym siedliskom wciąż grozi atak ze strony agresywnych najeźdźców.
Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze. Jako przedstawiciele szlachetnych rodów będziecie musieli nakłonić mieszczan do obrony granic, zbudować fortyfikacje i dokończyć chrystianizację całego kraju.
Na szczęście nie jesteście sami. W swej wielkiej mądrości, Król wysłał swoich najlepszych rycerzy, by pomogli wam w waszych staraniach. Szykujcie zatem konie i ostrzcie miecze. Paladyni nadchodzą.
Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde'a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde'a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
Scena jest przygotowana na epicką bitwę o boskich proporcjach, podczas której dokonane przez Ciebie wybory odbiją się echem w annałach mitologii. Wykorzystaj tę okazję, aby odegrać kluczową rolę w rozwijającym się dramacie, poruszając się po opowieści pełnej intryg, ambicji i ponadczasowej walki o kontrolę nad przeznaczeniem samej ludzkości.
Zbuduj imperium handlowe i zaskocz wszystkich hojnością niczym Andrew Carnegie – ucieleśnienie amerykańskiego snu. To właśnie życiem i pracą jednego z amerykańskich potentatów przemysłowych została zainspirowana ta wielowymiarowa gra strategiczna. Carnegie był nie tylko jednym z najbogatszych ludzi na świecie, lecz także filantropem i dobroczyńcą, który przekazał sporą część swego majątku na cele społeczne.
Wąż Midgardu wije się nieubłaganie w stronę pola bitwy, jako ucieleśnienie pierwotnego chaosu i zwiastun nieszczęścia. Przygotujcie się, bo został on uwolniony, a jego obecność wstrząśnie podstawami świata!
Aeacus, Minos i Rhadamanthus - znani prawodawcy w swoim śmiertelnym życiu, zostali wezwani przez enigmatyczną Persefonę. Za uchylonymi bramami Podziemia wyłaniają się oni jako zagadkowe Postacie, przynoszące poczucie sprawiedliwości i przeznaczenia, które wykracza poza życie i śmierć.