- Akcesoria
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warhammer 40000
- Warhammer 40,0000: Kill Team
- Blood Bowl
- Necromunda
- Warhammer Underworlds: Shadespire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Warhammer 40,0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- Warhammer 40000: Imperial Knights
- Warhammer 40,000: Apocalypse
- Warcry
- Aeronautica Imperialis
- Star Wars: Legion
- A Song of Ice & Fire
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- Różne
- CENTRUM PREZENTÓW
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Przez Pustynię
W grze planszowej PRZEZ PUSTYNIĘ gracze obejmują kontrolę nad plemionami nomadów walczącymi o władzę nad rozległą pustynią i skrytymi pośród piasków oazami. Wysyłając karawany i zajmując cenne źródła wody, gracze starają się zwiększyć wpływy i terytorium własnego plemienia.

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Pustynia jest tajemnicza, zdradziecka i nie zna litości. Dla tych, którzy gotowi są zaryzykować życie pośród spieczonych słońcem piasków, pustynia jest miejscem cudownego życia i nieopisanego piękna.
W grze planszowej PRZEZ PUSTYNIĘ gracze obejmują kontrolę nad plemionami nomadów walczącymi o władzę nad rozległą pustynią i skrytymi pośród piasków oazami. Wysyłając karawany i zajmując cenne źródła wody, gracze starają się zwiększyć wpływy i terytorium własnego plemienia.
W każdej rundzie ustawiasz na planszy dwa wielbłądy. Pytanie tylko, które karawany powinieneś rozwijać, aby zostać panem pustyni? Układaj swoje wielbłądy mądrze, aby przyniosły ci jak najwięcej punktów.
Zawartość pudełka:
75 plastikowych wielbłądów
30 plastikowych jeźdźców
45 żetonów źródeł
40 żetonów punktowych
1 plansza
instrukcja
Komentarze
Napisz swoją opinię
Przez Pustynię
W grze planszowej PRZEZ PUSTYNIĘ gracze obejmują kontrolę nad plemionami nomadów walczącymi o władzę nad rozległą pustynią i skrytymi pośród piasków oazami. Wysyłając karawany i zajmując cenne źródła wody, gracze starają się zwiększyć wpływy i terytorium własnego plemienia.
Polecamy również:
7 Cudów Świata: Pojedynek
Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda.
7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej.
Bitwa warszawska
Na apel Marszałka Piłsudskiego tysiące mężczyzn wstępowały do Wojska Polskiego. Zaczęto również formować Armię Ochotniczą, na której czele stanął gen. Józef Haller. Akces do niej w ciągu niespełna miesiąca zgłosiło blisko sto tysięcy osób, w tym liczni uczniowie gimnazjalni i studenci wywodzący się często ze skautingu i harcerstwa. Do walki wzywały wszystkie ugrupowania polityczne i środowiska zawodowe.
Baronia
Na najdalszych rubieżach Imperium ambitni baronowie walczą o władzę. Stojąc na czele potężnych armii, zdobywają nowe terytoria, budują wioski, miasta i twierdze. Na końcu tego wyścigu o supremację tylko jeden z nich zostanie królem!
Small World of Warcraft...
Darmowa Dostawa

Nad Azeroth nastał nowy dzień: podobny to wszystkich minionych i do tych, które dopiero nadejdą. Kolejny dzień bezwzględnej walki o wpływy. Ta niewielka planeta jest zbyt ciasna, by pomieścić wszystkie chętne rasy, co stanowi źródło odwiecznego konfliktu między frakcjami Przymierza i Hordy. Świt to sygnał do zajęcia miejsc na linii frontu.
Architekci zachodniego...
Akcja Architektów zachodniego królestwa toczy się u schyłku Imperium Karolińskiego, około 850 r. n.e. Jako królewscy architekci, będziecie rywalizować, by zaimponować królowi i zachować swój szlachetny status, budując różne konstrukcje na jego nowych włościach.
Gracze muszą zbierać surowce, zatrudniać pomocników i mieć oko na robotników. Nastały zdradzieckie czasy. Rywalizujący architekci uczynią wszystko, by spowolnić Twój postęp. Pozostaniesz wzorem cnót, czy też wpadniesz w złe towarzystwo złodziei i szemranych handlarzy?
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności lub Anuluj