- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Blood Bowl
- Warhammer 40.000
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- Necromunda
- Bolt Action
- Zestawy startowe
- Zestawy bitewne
- US Army I Piechota
- US Army I Pojazdy
- US Army I Jednostki wsparcia
- British Army I Piechota
- British Army I Pojazdy
- British Army I Jednostki wsparcia
- Soviet Army I Piechota
- Soviet Army I Pojazdy
- Soviet Army I Jednostki wsparcia
- French Army
- Belgian Army
- Polish Army
- German Army I Piechota
- German Army I Pojazdy
- German Army I Jednostki wsparcia
- Imperial Japanese
- Italian Army
- Hungarian Army
- Finnish Army
- Akcesoria
- Kości Rozkazów i torby
- Elementy terenu
- Podręczniki
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- A Song of Ice & Fire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Livingstone

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
David Livingstone był szkockim misjonarzem (protestanckim) i badaczem Afryki. Na zlecenie brytyjskiego rządu udał się na czarny ląd i jako pierwszy Europejczyk przebył go wszerz (z zachodu na wschód). Z tej wyprawy zdał obszerną relację, opisując życie plemienne i afrykański świat zwierząt i roślin. Jego opisy podróży i geograficzne zapiski doprowadziły do poszerzenia wiedzy i zrozumienia, nieznanego dotąd w takim wymiarze, kontynentu. Poświęcając wiele czasu na eksplorację rzeki Zambezi, Livingstone odkrył wielki wodospad, który, na cześć brytyjskiej królowej, nazwał Wodospadem Wiktorii.
Gracze żeglują na parowcu po rzece Zambezi do Wodospadu Wiktorii. W celach odkrywczych zapuszczają się w głąb kontynentu i próbują swojego szczęścia przy poszukiwaniu szlachetnych kruszców. Komu uda się zebrać najwięcej punktów zwycięstwa, wygra rozgrywkę.
Gra ma uszkodzony róg.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Napisz swoją opinię
Livingstone
Polecamy również:
Neopolis
Witamy w projekcie Neopolis. Poszukujemy architektów do budowy miasta przyszłości, miasta w harmonii z naturą, które zapewni dobrobyt swoim mieszkańcom. Czy sprostasz temu wyzwaniu?
Tu i tam
Witaj w Arzium, starożytnym świecie pełnym przedziwnych stworzeń, niewyobrażalnych cudów i barwnych postaci. Przez jego krainy przetoczyła się tajemnicza choroba, a cierpiące na nią stworzenia rozpoczęły bezcelową i chaotyczną wędrówkę przez świat. Twoim zadaniem jest odnalezienie ich i wybudzenie z transu, aby pomogły Ci odszukać inne zagubione dusze!
Brzdęk! Nie drażnij smoka
Doskonale znacie ten motyw. Bohater dociera do leża potwora… cicho, cichutko, na paluszkach… wszystko idzie zgodnie z planem. Nagle jeden fałszywy ruch, drobna nieostrożność i BRZDĘK! Potwór się budzi, a nasz bohater znajduje się w poważnych tarapatach!
W Brzdęku wcielamy się w podobnych mu włamywaczy, którzy mimo usilnych prób bezszelestnego przemierzania podziemnych korytarzy, niechybnie rozdrażnią wielkiego, czerwonego smoka…
Przez Pustynię
W grze planszowej PRZEZ PUSTYNIĘ gracze obejmują kontrolę nad plemionami nomadów walczącymi o władzę nad rozległą pustynią i skrytymi pośród piasków oazami. Wysyłając karawany i zajmując cenne źródła wody, gracze starają się zwiększyć wpływy i terytorium własnego plemienia.
Mr. Jack
1888 – Londyn, pochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka
Bitwa warszawska
Na apel Marszałka Piłsudskiego tysiące mężczyzn wstępowały do Wojska Polskiego. Zaczęto również formować Armię Ochotniczą, na której czele stanął gen. Józef Haller. Akces do niej w ciągu niespełna miesiąca zgłosiło blisko sto tysięcy osób, w tym liczni uczniowie gimnazjalni i studenci wywodzący się często ze skautingu i harcerstwa. Do walki wzywały wszystkie ugrupowania polityczne i środowiska zawodowe.
Paladyni zachodniego królestwa
Akcja Paladynów zachodniego królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa zachodnio-frankijskiego, około 900 r. n.e. Pomimo ostatnich wysiłków nad rozwojem Waszego miasta, okolicznym siedliskom wciąż grozi atak ze strony agresywnych najeźdźców.
Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze. Jako przedstawiciele szlachetnych rodów będziecie musieli nakłonić mieszczan do obrony granic, zbudować fortyfikacje i dokończyć chrystianizację całego kraju.
Na szczęście nie jesteście sami. W swej wielkiej mądrości, Król wysłał swoich najlepszych rycerzy, by pomogli wam w waszych staraniach. Szykujcie zatem konie i ostrzcie miecze. Paladyni nadchodzą.
Gugong (edycja polska)
Chiny, 1570 rok, państwo pod panowaniem Cesarza Longquinga z dynastii Ming.
Władca stara się wyplenić z cesarstwa plagę korupcji, jednak sprytni urzędnicy pracujący za murami Zakazanego Miasta (zwanego teraz Gugong), znaleźli sposób na ominięcie antykorupcyjnych zakazów: symboliczną wymianę prezentów.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj