- Akcesoria
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warhammer 40000
- Warhammer 40,0000: Kill Team
- Blood Bowl
- Necromunda
- Warhammer Underworlds: Shadespire
- X-Wing Star Wars
- Star Wars Armada
- Warhammer 40,0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- Warhammer 40000: Imperial Knights
- Warhammer 40,000: Apocalypse
- Warcry
- Aeronautica Imperialis
- Star Wars: Legion
- A Song of Ice & Fire
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- Różne
- CENTRUM PREZENTÓW
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Księstwo

Bezpieczeństwo

Szybka dostawa

Bezproblemowy zwrot
Gracze w ciągu trzech lat rozwijają swoje księstwa. W trakcie gry muszą odpowiedzieć sobie na pytania: Kiedy jest najlepszy czas na rozbudowywanie centrum miasta? Kiedy najlepiej zbierać zboże i jak bardzo potrzebna jest obrona własnego księstwa? Tylko ten, kto właściwie kontroluje czas, może odnieść sukces. Z ciągle zmieniającej się puli dostępnych kart gracze starają się wybrać te, które w danej chwili będą dla nich najbardziej użyteczne. Muszą jednak pamiętać, że wybierając nowe warianty, najczęściej znacznie ograniczają sobie możliwość inwestowania w dotychczasowe kierunki rozwoju swojego księstwa. To wszystko sprawia, że Księstwo jest grą pełną emocji, misternego planowania, zaskakujących zagrań i niespodziewanych zwrotów akcji!
Polecamy również:
Abominacja: Dziedzictwo...
Od śmierci Wiktora Frankensteina na arktycznym morzu minęło 20 lat, ale jego monstrum nadal żyje i pragnie zemsty. Przy życiu pozostaje również Robert Walton, kapitan, który przyrzekł zabić diabła, zanim litość zatrzymała jego rękę. Jest rok 1819, a złowieszcze ciemności kryją Paryż. W społeczności naukowej pojawił się tajemniczy sponsor gigantycznej postury, ukrywający twarz, który twierdzi, że zna sekret Frankensteina. Jest gotów sfinansować konkurs dla naukowców, ale nagroda, którą oferuje, jest znacznie ważniejsza niż pieniądze: to poznanie tajemnicy śmierci!
Przez Pustynię
W grze planszowej PRZEZ PUSTYNIĘ gracze obejmują kontrolę nad plemionami nomadów walczącymi o władzę nad rozległą pustynią i skrytymi pośród piasków oazami. Wysyłając karawany i zajmując cenne źródła wody, gracze starają się zwiększyć wpływy i terytorium własnego plemienia.
Gugong (edycja polska)
Chiny, 1570 rok, państwo pod panowaniem Cesarza Longquinga z dynastii Ming.
Władca stara się wyplenić z cesarstwa plagę korupcji, jednak sprytni urzędnicy pracujący za murami Zakazanego Miasta (zwanego teraz Gugong), znaleźli sposób na ominięcie antykorupcyjnych zakazów: symboliczną wymianę prezentów.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności lub Anuluj