Dylematy Króla
Dylematy króla to interaktywna gra narracyjna z elementami legacy w której występuje kilka gałęzi wyboru historii z wieloma możliwymi zakończeniami, oraz talią kart przygód która zwiększa się wraz z Waszymi wyborami.
W związku z remanentem (który potrwa do 8 stycznia) stany magazynowe nie odzwierciedlają rzeczywistej dostępności produktów. Zamówienia będą potwierdzane indywidualnie i realizowane po remanencie. |
The players are gods at the dawn of time, creating earth's landscape and inhabiting it with people. They can command the creation and destruction of continents and the rise and fall of civilizations. As gods players seek to gain followers among the civilizations. They offer those followers luxuries, and oversee the building of pyramids and temples on their continents. In the end the god with the most loyal, wealthy, and powerful followers will become ruler of gods, and wins the game...
Play involves placing triangular tiles to form islands, coastlines and continents. Players can also replace tiles to reform the topography of the planet.
Each civilization is represented by a color and once a civilization is “born” a player can gain worshipers in that civilization, which in turn may score points for that player in various ways.
The placement or replacement of tiles may result in civilizations migrating, or going to war with other civilizations. These things are resolved by the various icons on the tiles.
The game is fairly simple, but offers quite a lot of tactical possibilities.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Gheos
Dylematy króla to interaktywna gra narracyjna z elementami legacy w której występuje kilka gałęzi wyboru historii z wieloma możliwymi zakończeniami, oraz talią kart przygód która zwiększa się wraz z Waszymi wyborami.
Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Stań na czele jednego z wysokich rodów Landsraadu. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem i wyślij swoich wojowników oraz szpiegów do akcji. Z kim nawiążesz sojusz, a kogo zdradzisz? Czekają na Ciebie bezwzględny Imperator, tajemnicze Bene Gesserit, sprytna Gildia Kosmiczna oraz dzicy Fremeni. Władza nad imperium może być Twoja, wojna zaś to nie jedyny sposób, aby ją zdobyć.
Neuroshima: Last Aurora to gra oparta na Last Aurora, grze autorstwa Mauro Chiabotto z sukcesem ufundowanej na Kickstarterze w ubiegłym roku, którego polską edycję Portal Games osadził w świecie Neuroshimy.
Zanurz się w futurystycznym uniwersum Red Rising, opartym na serii książkowej Pierce’a Browna, opisującej dystopiczne społeczeństwo podzielone na 14 kast. Będziesz reprezentować Dom, który pragnie przejąć władzę i zdobywać najlepszych sojuszników. Czy zdołasz wyzwolić się z okowów Elity albo znaleźć się pośród rządzących Złotych?
W grze Tuareg gracze wcielają się w przywódców tuareskich plemion, którzy handlują daktylami, solą oraz pieprzem, zdobywając za to złote monety oraz ulepszenia dla swych rodzin. Gdzie wyślą swoich Tuaregów, aby najlepiej skorzystać z nadarzającej się okazji? Jeśli nie odwiedzą kupca, nie będą mogli handlować, a co gorsza, zapewne wówczas przeciwnik złoży mu wizytę. Jednak może tym razem uda się zdobyć niezbędne towary dzięki karawanie? Tak wiele opcji, ale którą wybrać? Czekając zbyt długo, łatwo można przegapić wspaniałą okazję. Wszystko przez to, że oferty dostępne w grze zmieniają się z rundy na rundę. Wygrać tu mogą jedynie ci, którzy potrafią zręcznie planować i zawsze mają odrobinę złota w kieszeni.
W grze planszowej PRZEZ PUSTYNIĘ gracze obejmują kontrolę nad plemionami nomadów walczącymi o władzę nad rozległą pustynią i skrytymi pośród piasków oazami. Wysyłając karawany i zajmując cenne źródła wody, gracze starają się zwiększyć wpływy i terytorium własnego plemienia.
Hansa Teutonica to gra strategiczna, w której wcielicie się w kupców hanzeatyckich i będziecie rywalizować o jak najlepsza pozycje w Lidze. Wykorzystajcie jak najlepiej swoich kupców i sprzedawców, rozwijajcie zdolności i nie zmarnujcie żadnej okazji na zdobycie cennych punktów renomy!
Pomiędzy dwoma zamkami szalonego króla Ludwika to owoc współpracy dwóch wydawnictw, Stonemaier Games oraz Bezier Games, łączący najlepsze mechaniki dwóch bestsellerowych gier: Between Two Cities oraz Castles of Mad King Ludwig (wydanej w Polsce jako Zamki Szalonego Króla Ludwika).
My Little Scythe to przyjazna gra rodzinna z elementami rywalizacji, zaprojektowana przez Hoby’ego Chou i jego córkę Viennę, zainspirowana bestsellerową grą Scythe. Gra przeznaczona jest dla całej rodziny, w tym dla dzieci od 8 roku życia.
Zasady My Little Scythe są bardzo przystępne, dzięki czemu dzieci z łatwością je zrozumieją. Z kolei wybory jakie stają przed graczami nie należą do łatwych i gra doskonale sprawdza się jako lekka rozgrywka dla starszych graczy.
Pod twoimi stopami znajdują się wspaniałe bogactwa. Zamknięte w skalnych skorupach minerały zalśnią tysiącem barw, gdy tylko uda ci się je wydobyć na powierzchnię. To twoje zadanie. Wyrusz w głąb ziemi, aby odnaleźć mlecznobiałe wollastonity, czarne niczym bezksiężycowa noc antracyty czy błękitne jak morska toń kianity. Rozważnie używaj narzędzi, by sięgnąć po turmaliny arbuzowe i stąpaj ostrożnie, a złote aurypigmenty staną się częścią twojej kolekcji. Świat minerałów jest na wyciągnięcie ręki.
Podczas ery Wikingów, przez dziesięciolecia znaczna część Anglii była okupowana przez ludy z dalekiej północy. Jedno z większych miast znajdujących się pod ich kontrolą stało się kwitnącym ośrodkiem handlu i kultury. Wikingowie nazwali to miasto, a także otaczające je królestwo - Jórvík - współcześnie znane jako miasto York.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj