Nowy wspaniały świat: Wojna...
Zostań władcą międzynarodowego imperium. Produkuj surowce, wznoś majestatyczne konstrukcje i rozwijaj nowoczesne technologie.
Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). | |
Rok 200 przed Chrystusem - w Chinach panuje niepokój i polityczna niestabilność, a państwo stoi na krawędzi wojny domowej. Siły Cesarza osłabły w wyniku zwiększonego wpływu żądnych władzy lokalnych książąt. Nieustanne walki ucichnąć mogą tylko z jednego powodu - nadejścia nowego Cesarza.
Zagrywając karty, gracze wznoszą domy rządowe i wysyłają emisariuszy na regionalne dwory. Zyskują punkty zwycięstwa za umiejętne stawianie domów, podobnie jak za udane przymierza między ich emisariuszami.
Zwycięzcą zostaje gracz z największą liczbą punktów na końcu gry. W przypadku remisu zwycięża ten spośród remisujących, który ma więcej elementów (domów, emisariuszy i fortyfikacji) w zapasie.
Do gry nie jest wymagana znajomość języka obcego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja.
PUDEŁKO ZAWIERA:
57 kart regionów (w pięciu kolorach)
100 domów (po 20 w każdym z 5 kolorów)
45 emisariuszy (po 9 w każdym z 5 kolorów)
5 kart punktów
5 fortyfikacji
9 żetonów punktacji
1 pionek Cesarza
1 plansza do gry
instrukcja
Zostań władcą międzynarodowego imperium. Produkuj surowce, wznoś majestatyczne konstrukcje i rozwijaj nowoczesne technologie.
Legenda głosi, że dawno, dawno temu, w pewną bezgwiezdną noc, Ogrodnik Królowej upadł z wyczerpania na środku pustyni. Płakał godzinami - jak mógł wyhodować cokolwiek na tak suchym pustkowiu? Jedna z jego łez przesiąknęła przez piasek, by dotrzeć do zaświatów.
Bogini Ishtar, poruszona rozpaczą mężczyzny, zebrała łzę i wysłała ją z powrotem na powierzchnię, przekształcając ją w tryskające i niewyczerpane źródło wody. Dozgonnie wdzięczny Ogrodnik poprzysiągł, że dołoży wszelkich starań, aby stworzyć najwspanialsze ogrody, jakich dotąd świat nie widział...
Wciel się w Lexa Luthora, Harley Queen, Sinestro czy Deathstroke'a. Zostań łotrem z uniwersum DC Comics i pokonaj superbohaterów.
ZACZYNA SIĘ PROSTO...
Wirus bardziej złośliwy niż inne. Nic, z czym wasz zespół nie mógłby sobie poradzić.
Jednak na przełomie stycznia i lutego... Tak. Z pewnością ten rok będzie czymś, czego nie zapomnicie do końca życia.
To nie jest zwykły wirus. To nie jest zwykły rok.
Zobaczycie i doświadczycie nieprawdopodobnych rzeczy. Będziecie musieli prowadzać działania mające na celu ocalenie ludzkości przed wyginięciem.
O wszystkim, co wydarzy się w tym roku, przez kolejne stulecia będzie się mówiło tylko szeptem.
Czy wasz zespół uratuje ludzkość? Czy potraficie to zrobić w ciągu 12 miesięcy? Czy umiecie stawić czoła comiesięcznym niespodziankom, komplikacjom i złudnym zwycięstwom? Czy jesteście gotowi na Pandemic Legacy?
Życie młodej Wiedźmy to nie bułka z masłem. Wstajesz przed wschodem słońca, a kładziesz się na długo po jego zachodzie. Wynagrodzenie? Ubezpieczenie? Zapomnij!
Nie ma czasu na myśli o emeryturze, gdy jednego dnia leczysz świnię farmera Poorchicka, a drugiego odpierasz inwazję Elfów! Ale nie trać głowy, nawet gdy sprawy ułożą się według możliwie najgorszego scenariusza. Wszak opiekuje się tobą Babcia Weatherwax, gotowa podać ci pomocną dłoń.
1888 – Londyn, pochmurna noc spowija swoim ciemnym płaszczem mroczne uliczki dzielnicy Whitechapel. Niebezpieczny Kuba Rozpruwacz prześlizguje się po nich cicho pod osłoną gęstej mgły. Najlepsi ówcześni śledczy ze Scotland Yardu spotkali się, aby go powstrzymać przed ostateczną ucieczką. Powoli wokół Jacka zacieśnia się pułapka
Los Waszej rodziny rozstrzygnie się w nadchodzących dniach. Czy uczynicie to miasto swą domeną, czy może stracicie je na rzecz żałosnych śmiertelników?
Zbudzony z bezsennego torporu miarowym stukotem pociągu, zdajesz sobie sprawę, że w końcu dotarłeś do nowego miejsca, które okaże się albo bezpieczną przystanią, albo ostatecznym grobowcem Twojej rodziny. Wasz obecny stan jest, delikatnie mówiąc, potworny - zmuszeni do krycia się w przedziale bagażowym, zamknięci w pudłach pełnych ziemi. Wszyscy spędziliście stanowczo zbyt wiele czasu we śnie - spaliście lata, być może dekady. Wreszcie nadszedł czas, by wziąć sprawy w swoje ręce.
Wyobraź sobie, że wcielasz się w przywódcę jednej z grup, które władają piaszczystą planetą Arrakis, jedynym źródłem mirażu - "przyprawy", która jest najdroższą substancją wszechświata.
Od śmierci Wiktora Frankensteina na arktycznym morzu minęło 20 lat, ale jego monstrum nadal żyje i pragnie zemsty. Przy życiu pozostaje również Robert Walton, kapitan, który przyrzekł zabić diabła, zanim litość zatrzymała jego rękę. Jest rok 1819, a złowieszcze ciemności kryją Paryż. W społeczności naukowej pojawił się tajemniczy sponsor gigantycznej postury, ukrywający twarz, który twierdzi, że zna sekret Frankensteina. Jest gotów sfinansować konkurs dla naukowców, ale nagroda, którą oferuje, jest znacznie ważniejsza niż pieniądze: to poznanie tajemnicy śmierci!
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuj Więcej informacji Odrzuć
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności Warunki lub Anuluj