Dune (edycja polska)
Wyobraź sobie, że wcielasz się w przywódcę jednej z grup, które władają piaszczystą planetą Arrakis, jedynym źródłem mirażu - "przyprawy", która jest najdroższą substancją wszechświata.
Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). | |
W związku z remanentem przez kilka dni mogą pojawiać się przejściowe problemy z prawidłową dostępnością produktów. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy celem potwierdzenia dostępności danego produktu. Produkty GW mają czas realizacji około miesiąca. |
Jest rok 2000 p.n.e. Na północy Mezopotamii pojawia się nowe imperium.
Nomadyczne plemiona zbierają się pod przywództwem Assur, miasta-państwa oddanego kultowi potężnego górskiego bóstwa. Życie na pustyni jest jednak niebezpieczne i zanim zacznie się rządzić światem, trzeba jeszcze nauczyć się przeżyć...
Gracze wcielają się w role wodzów nomadycznych plemion. Przemierzają pustynię, by odnajdywać żywność, a także budować studnie i zigguraty. W trakcie trzech składających się na grę okresów panowania starają się rozciągnąć dominację swego plemienia na całą Asyrię.
Wyobraź sobie, że wcielasz się w przywódcę jednej z grup, które władają piaszczystą planetą Arrakis, jedynym źródłem mirażu - "przyprawy", która jest najdroższą substancją wszechświata.
Darmowa Dostawa
W grze Glen More II: Kroniki uczestnicy wcielają się w naczelników szkockich klanów, które od wczesnego średniowiecza aż po wiek XIX starają się poszerzać swoje terytoria i zwiększać bogactwo. Aby odnieść sukces, trzeba podejmować właściwie decyzje w odpowiednim czasie – uprawiać jęczmień do produkcji whisky, sprzedawać towary, nawiązywać przyjazne relacje z klanami zamieszkującymi szkockie wyżyny lub zdobywać kontrolę nad strategicznymi miejscami, takimi jak jeziora czy zamki.
Sid Meier’s Civilization: Nowy początek to gra planszowa, w której od 2 do 4 graczy prowadzi swoje wielkie cywilizacje poprzez dzieje, podbijając nowe tereny, wytyczając szlaki handlowe i wznosząc imponujące miasta i cuda świata.
Gracze trafiają do szesnastowiecznej Wenecji, gdzie wcielają się w bogatych i wpływowych kupców, których gondole przewożą towary miejskimi kanałami. Swoje imperia handlowe rozwijają, szkoląc pomocników i realizując lukratywne kontrakty, i budując przy tym swoją polityczną karierę. Czasem jednak ich interesy mają także swoją ciemną stronę. Kiedy kupcy rozsiewają plotki o konkurentach i wdają się w konszachty ze światem przestępczym, muszą unikać podejrzeń ze strony weneckiej Inkwizycji. Jeżeli zostaną aresztowani, ich majątki przepadną.
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
Akceptuje politykę prywatności lub Anuluj