Nowy wspaniały świat: Wojna...
Zostań władcą międzynarodowego imperium. Produkuj surowce, wznoś majestatyczne konstrukcje i rozwijaj nowoczesne technologie.
Aeon’s End to kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie nie są tasowane, a zmienna kolejność tur graczy symuluje chaos bitwy. Gracze podejmują znaczące decyzje poprzez zarządzanie swoją talią.
Podczas każdej rozgrywki, zmierzycie się z innym wrogiem, z których każdy ma unikalny zestaw umiejętności, zmuszając graczy do stosowania odmiennych taktyk w celu pokonania go.
W Aeon’s End wcielisz się w potężnego maga Bram. Mnogość kombinacji zaklęć i artefaktów, możliwość grania solo oraz w grupie do czterech osób i unikatowe zdolności postaci zapewniają ogromną regrywalność.
Zawartość pudełka:
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Zostań władcą międzynarodowego imperium. Produkuj surowce, wznoś majestatyczne konstrukcje i rozwijaj nowoczesne technologie.
Niegdyś w Egipcie panowało wielu bogów. Ale te czasy minęły. Chwały nie może starczyć dla wszystkich. Postacie tych, których imiona są wypowiadane rzadko, karleją i popadają w zapomnienie. W egipskim panteonie pozostali już tylko nieliczni. To oni staną do walki o władzę nad rzeszami dusz.
Jesteśmy naciskani ze wszystkich stron, wróg jest coraz bliżej! Otrzymaliśmy wiadomość od Naczelnego Dowództwa - naszym jedynym rozkazem jest ATAK!
Dzięki swoim wpływom będziesz finansował królów i republiki, sponsorował podróże i odkrycia, przyłączał się do tajnych intryg i wyzwalał wojny religijne. Twoje wybory zdecydują o tym, czy Europa wkroczy w jasną erę współczesności, czy też zgnije w uścisku mrocznego feudalizmu.
Katakumby pełne są czekających na odkrycie tajemnic. Portale prowadzą do najmroczniejszych zakątków podziemia, ołtarzyki kuszą perspektywą błogosławieństwa mamony, a więźniowie liczą na odzyskanie wolności. Oczywiście wszystkie te perspektywy okraszone są adekwatną dawką niebezpieczeństw. Niepokojone duchy mogą nawiedzać cię aż do końca (twojego lub gry), no i oczywiście jest też smok. Wyjątkowo wredny, bo nieumarły. Każda wyprawa w głąb katakumb jest unikalna, ponieważ ich układ powstaje w trakcie rozgrywki z losowo dobieranych kafli.
Królewskie Stowarzyszenie Łowców Potworów ma w swym gronie najbardziej renomowanych i szanowanych ekspertów od Potworów z całego imperium. Każdego roku Stowarzyszenie przyjmuje w swoje szeregi tylko jednego nowego członka, więc wszyscy kandydaci prześcigają się w gromadzeniu w swoich menażeriach najciekawszych bestii, które mogą znaleźć... i złapać.
Aby ułatwić zadanie kandydatom, Stowarzyszenie przydziela im niewielkie stypendium, dzięki któremu mogą zatrudnić innych ekspertów i sfinansować podróż do magicznych krain, w których żyją najbardziej egzotyczne stwory.
Po czterech sezonach łowów, aspirujący do członkostwa w Stowarzyszeniu prezentują swoje kolekcje na corocznym bankiecie - wydarzeniu znanym jako "Potworne widowisko".
Oto nadchodzi zmierzch ery dinozaurów, epoki niepodzielnego władania i dominacji. Nadchodzi Nowy Porządek, Porządek Ekspansji i Rywalizacji, Porządek Adaptacji i Przetrwania, Porządek Ewolucji. Z głębin wynurzą się gromady, a we wszystkich wodach rozplenią się nowe gatunki. Rozplenią się dzieląc i rządząc, aby na końcu zdominować przestwór oceanu.
W grze Glen More II: Kroniki uczestnicy wcielają się w naczelników szkockich klanów, które od wczesnego średniowiecza aż po wiek XIX starają się poszerzać swoje terytoria i zwiększać bogactwo. Aby odnieść sukces, trzeba podejmować właściwie decyzje w odpowiednim czasie – uprawiać jęczmień do produkcji whisky, sprzedawać towary, nawiązywać przyjazne relacje z klanami zamieszkującymi szkockie wyżyny lub zdobywać kontrolę nad strategicznymi miejscami, takimi jak jeziora czy zamki.
Imperium Lazaxów, wzgardzone przez poddane mu dotąd rasy, obróciło się w pył. Nadeszły ciężkie czasy naznaczone konfliktami, zniszczeniem i bezsilnością. W Mrocznych Wiekach, które nastały, rasy galaktyki wycofały się do swoich światów, aby odzyskać siły. Teraz patrzą w gwiazdy i dostrzegają nową szansę: by odzyskać to, co zostało utracone i na nowo zbudować galaktyczną cywilizację. Szansę, by pozostawić po sobie trwały ślad.
Każdy wiek ma swoje wyzwania. Epoka kamiennej ukształtowała się przez pojawienie się rolnictwa i przetwórstwa. Zaczyna i rozwija się handel, a cywilizacja zakorzenia się i rozprzestrzenia.