- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Paragrafowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Ganges
Indie, XVII wiek. Potężnym państwem władają wielcy Mogołowie. Czas rozkwitu imperium, w którym powstają imponujące budowle, takie jak Taj Mahal, czy Czerwony Fort.
Indie, XVII wiek. Potężnym państwem władają wielcy Mogołowie. Czas rozkwitu imperium, w którym powstają imponujące budowle, takie jak Taj Mahal, czy Czerwony Fort.
Gracze wcielają się w radżów, którzy rywalizują o sławę i bogactwo. Wysyłają swoich pracowników na różne pola akcji, aby zdobyć pieniądze i kości, które posłużą im do rozbudowy własnych prowincji.
Ganges to pięknie wykonana eurogra o złożonych, ale łatwych do wytłumaczenia zasadach.
Różnorodność wyborów taktycznych, ciekawa mechanika oraz dodatkowe warianty gry zapewnią doskonałą zabawę graczom lubiącym ciekawe reguły, zmienność taktyczną czy konieczność szybkiej analizy sytuacji na planszy.
Zawartość pudełka:
- plansza
- 48 kości
- 24 pracowników
- 4 plansze prowincji
- 64 kafle prowincji
- 30 żetonów specjalnych
- 20 drewnianych znaczników
- 4 planszetki
- 4 żetony bonusu
- 4 łodzie
- 4 znaczniki bogactwa
- 4 znaczniki sławy
- 1 słoń
- 8 żetonów rzeki
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Roll for the Galaxy (druga...
Roll For The Galaxy to gra ekonomiczna o budowie własnego imperium, w której zarządzamy surowcami, opracowujemy nowe technologie i zasiedlamy planety, a wszystko odbywa się za pomocą rzutów wieloma różnokolorowymi kośćmi.
Kości reprezentują robotników, którzy opracowują nowe technologie, zasiedlają tajemnicze światy i zajmują się dystrybucją dóbr – zarówno wśród własnych obywateli, jak i poprzez handel. Gracz, który okaże się najlepszym zarządcą wygra, a jego cywilizacja stanie się przykładem dla całej galaktyki.
Wielki połów
Zmierz się z wartką rzeką, w której aż roi się od ryb. Do dyspozycji masz jedynie wędkę, kołowrotek i zestaw much. Czy uda Ci się zapanować nad prądem rzecznym, celnie zarzucić wędkę, spławić muchę i zwinąć linkę we właściwym momencie?
Great Western Trail (druga...
Drugie wydanie Great Western Trail to powrót na polski rynek kultowej gry strategicznej Alexandra Pfistera, wzbogaconej o nowe mechanizmy oraz elementy. Gra, która już w pierwszej edycji była bestsellerem teraz stała się jeszcze lepsza!
Oath: Kroniki władzy i banicji
Nad starożytną krainą zawisł cień konfliktu. Imperium przysyła tutaj swego kanclerza, by w imieniu cesarza rządził tymi ziemia żelazną ręką. Jednakże w lasach aż roi się od banitów, chcących podburzyć lud przeciwko obecnej władzy. Kanclerz gromadzi wokół siebie wiernych obywateli. Wiadomym jest jednak, że nawet wierność słono kosztuje…...
Przez Pustynię
W grze planszowej PRZEZ PUSTYNIĘ gracze obejmują kontrolę nad plemionami nomadów walczącymi o władzę nad rozległą pustynią i skrytymi pośród piasków oazami. Wysyłając karawany i zajmując cenne źródła wody, gracze starają się zwiększyć wpływy i terytorium własnego plemienia.
Paladyni zachodniego królestwa
Akcja Paladynów zachodniego królestwa rozgrywa się w burzliwym okresie historii państwa zachodnio-frankijskiego, około 900 r. n.e. Pomimo ostatnich wysiłków nad rozwojem Waszego miasta, okolicznym siedliskom wciąż grozi atak ze strony agresywnych najeźdźców.
Saraceni przenikają przez granice, Wikingowie rabują dobytek i trzodę, nawet Bizantyjczycy pokazują swoje mroczne oblicze. Jako przedstawiciele szlachetnych rodów będziecie musieli nakłonić mieszczan do obrony granic, zbudować fortyfikacje i dokończyć chrystianizację całego kraju.
Na szczęście nie jesteście sami. W swej wielkiej mądrości, Król wysłał swoich najlepszych rycerzy, by pomogli wam w waszych staraniach. Szykujcie zatem konie i ostrzcie miecze. Paladyni nadchodzą.
Diuna: Imperium
Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Stań na czele jednego z wysokich rodów Landsraadu. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem i wyślij swoich wojowników oraz szpiegów do akcji. Z kim nawiążesz sojusz, a kogo zdradzisz? Czekają na Ciebie bezwzględny Imperator, tajemnicze Bene Gesserit, sprytna Gildia Kosmiczna oraz dzicy Fremeni. Władza nad imperium może być Twoja, wojna zaś to nie jedyny sposób, aby ją zdobyć.
Aquatica (edycja polska)
Głębokie wody oceanów skrywają wiele sekretów i nieznanych form życia. Pośród rekinów, wielorybów, koralowców i krewetek żyje cała cywilizacja mieszkańców wód. Przez wieki wielkie królestwa Aquatiki budowały swój świat, wychowując dzieci i zarządzając, by tworzyć i prosperować. Ale ponieważ ich zasoby się wyczerpały, zostały zmuszone do zbadania głębi oceanu w poszukiwaniu nowych złóż.
Mythic Battles: Pantheon -...
Kiedy Mantykora została prawie zapomniana, bramy Tartaru otworzyły się szeroko i pośród chaosu niewielu zauważyło kolejny cień na ziemi...
Zatoka Kupców
Zatoka kupców to silnie asymetryczna gra euro, w której każdy z graczy wcieli się w innego kupca ze świata fantasy, prowadzącego własny, wyjątkowy sklepik. Kupcy starają się sprzedać swoje towary podróżnikom przybyłym na trzy pomosty Zatoki, pełniące rolę najznakomitszych placów handlowych w całych Pięciu Królestwach