Nowy wspaniały świat: Wojna...
Zostań władcą międzynarodowego imperium. Produkuj surowce, wznoś majestatyczne konstrukcje i rozwijaj nowoczesne technologie.
Startegiczna gra karciana w konwencji Hiszpanii. Salamanca to prowincja Hiszpanii leżąca w jej sercu. W 16 wieku diukowie osuszali tereny tworząc pola, lasy i jeziora dookoła swoich zamków.
In the province of Salamanca, in the heart of Spain, there is plenty of activity. It is the middle of the 16th Century and young, ambitious noble families are reclaiming the dry hinterlands, building fields, forests and lakes around their castles. Piece by piece - parcel by parcel - their holdings increase. Farmers work the fields, and in especially successful areas monks found their influential cloisters. But everything happens under the watchful eyes of the nobility. Intrigues are hatched, tax collectors fleece the landowners and far too often entire tracts of land are lost to locust plagues. Only he who keeps a cool head will become the Duke of Salamanca. Through clever use of cards in hand, players obtain tiles for placement (buildings, landscapes, priviledges) as well as the ability to carry out certain actions. The tiles obtained are placed on tactically important spaces on the game board. Players can also place ownership markers onto buildings. By cleverly placing landscape tiles adjacent to the proper buildings, valuable regions can be formed which will bring in doubloons. Through the actions which can be gained by playing cards, players can bring plague stones (among other things) onto the board and thereby block their opponents' tiles. The winner is the player with the most doubloons at the end of the game.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Zostań władcą międzynarodowego imperium. Produkuj surowce, wznoś majestatyczne konstrukcje i rozwijaj nowoczesne technologie.
Dołącz do walecznego Heraklesa i niezłomnego Achillesa, którzy stoczą rogi w epickich bitwach, które rozbrzmiewają echem historii. W wyniku tych starć ożywają najsłynniejsi bohaterowie i potworni wrogowie, od wieków kojarzeni z boginią Herą.
W dalekiej krainie Ethnos nastaje właśnie nowa Era. Stara Era zupełnie spustoszyła Sześć Królestw i rozproszyła dwanaście Plemion Ethnos po najdalszych zakątkach krainy.
Opowieść intrygująca i pełna rozmachu, jak świat, w którym się rozgrywa - wschodząca cywilizacja wchodząca na krętą ścieżkę rozwoju, aby zapisać się na kartach historii jako najpotężniejsze imperium w dziejach planety, a nawet kosmosu.
Kulturowo-technologiczna rywalizacja między poszczególnymi graczami, długofalowe następstwa niezwykle trafnych bądź całkowicie chybionych posunięć, a także wiele współzależności między zagospodarowaniem przestrzennym waszego państwa i jego stolicy a surowcami, profitami i bonusami, które w zamian otrzymacie. Nie zapomnijmy o zawieraniu mniej lub bardziej formalnych paktów o nieagresji z przeciwnikami - oto, co was czeka, gdy zasiądziecie do Tapestry.
Obrzydliwie zły Lord Eradikatus opanował niemal całą galaktykę. W tej chwili wizytuje jej podbite sektory na pokładzie Eradykatora - swego flagowego statku. Jak przystało na tyrana, pyszni się przy tym niesamowicie. Najwyższa pora utrzeć mu nieco nosa. Wraz z innymi złodziejaszkami postanawiasz odciążyć dyktatora ze zbędnych bogactw. Prosta sprawa, wystarczy przedostać się do modułu dowodzenia, zgarnąć, co się da i znikać, ile sił w nogach.
Jeżeli Ci się poszczęści, na swej drodze napotkasz wartościowych sprzymierzeńców i znajdziesz użyteczny sprzęt... Jest tylko jeden problem. Jeden fałszywy ruch i... Brzdęk! Czujne ucho Eradikatusa od razu wychwyci dźwięk wydawany przez intruza.
Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde'a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde'a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
Każdy wiek ma swoje wyzwania. Epoka kamiennej ukształtowała się przez pojawienie się rolnictwa i przetwórstwa. Zaczyna i rozwija się handel, a cywilizacja zakorzenia się i rozprzestrzenia.
W grudniu 1791 roku, w wieku 34 lat Wolfgang Amadeusz Mozart na łożu śmierci napisał osiem ostatnich taktów swojego życia: partię Lacrimosa, będącą częścią Requiem d-moll. Wdowa po nim, Constanze, postanowiła skontaktować się z czterema najhojniejszymi mecenasami zmarłego kompozytora, aby pomogli jej zatrudnić odpowiednich artystów, którzy dokończą dzieło dla potomności.
Gra euro wykorzystująca mechanikę planowania akcji i zarządzania kośćmi w futurystycznym świecie eksploracji pozaziemskiej cywilizacji, zaprojektowana przez S.J. Macdonalda (Wędrowcy znad Południowego Tygrysu oraz Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa).
Ragusa była nadmorską republiką i słynnym śródziemnomorskim ośrodkiem, przez którego port chroniony miejskimi murami przewijały się tysiące statków. W połowie piętnastego wieku Ragusa przeżywała swój rozkwit i obok Wenecji stanowiła handlowe połączenie pomiędzy zachodnią i wschodnią cywilizacją. Były to strefy neutralne, do których docierali kupcy z całego świata.
Wielki mur to gra planszowa inspirowana historią chińskiego Wielkiego Muru, Dynastia Song i podbojami Czyngis Chana, wzbogacona o elementy fantasy. Choć większość postaci, wydarzeń i odkryć militarnych pokrywają się z historią, to część z nich została przedstawiona w nieco inny sposób, by lepiej wpasować się w założenia gry.
Imperium Lazaxów, wzgardzone przez poddane mu dotąd rasy, obróciło się w pył. Nadeszły ciężkie czasy naznaczone konfliktami, zniszczeniem i bezsilnością. W Mrocznych Wiekach, które nastały, rasy galaktyki wycofały się do swoich światów, aby odzyskać siły. Teraz patrzą w gwiazdy i dostrzegają nową szansę: by odzyskać to, co zostało utracone i na nowo zbudować galaktyczną cywilizację. Szansę, by pozostawić po sobie trwały ślad.