Ucieczka z lochu

Wciel się w rolę rycerza i ścigaj się z przeciwnikami przez labirynt drzwi, gdzie za każdym rogiem czeka niespodzianka. Dzięki kartom akcji otwieraj i zamykaj przejścia, aby jak najszybciej wydostać się z lochu, zostawiając w tyle swoich rywali. Sprytna strategia i właściwe karty pozwolą Ci spowolnić przeciwników i wykorzystać przewagę.

39,89 zł
Ilość
Czas realizacji: do 3 dni

Nietuzinkowa gra karciana z wykorzystaniem pionków oraz planszy, którą sami tworzycie poprzez losowe rozłożenie kart.

Wciel się w rolę rycerza i ścigaj się z przeciwnikami przez labirynt drzwi, gdzie za każdym rogiem czeka niespodzianka. Dzięki kartom akcji otwieraj i zamykaj przejścia, aby jak najszybciej wydostać się z lochu, zostawiając w tyle swoich rywali. Sprytna strategia i właściwe karty pozwolą Ci spowolnić przeciwników i wykorzystać przewagę.

Jak grać?

  1. Przetasujcie kartoniki i rozłóżcie je przed sobą losowo na płaskiej powierzchni stroną z kolorowymi drzwiami do góry. Upewnijcie się, że kartoniki leżą w równych rzędach i zostawcie trochę przestrzeni między nimi, aby móc je łatwo odwracać na drugą stronę.
  2. Każdy uczestnik wybiera swoją postać i umieszcza ją przy najbliższej sobie krawędzi utworzonego z kartoników labiryntu. Na każdym boku może stać tylko jeden gracz. W rozgrywce dla 2 uczestników gracze muszą ustawić pionki naprzeciwko siebie.
  3. Zaczyna ten gracz, który najbardziej przypomina wybranego przez siebie rycerza. Następnie kolejka krąży zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Pierwszy gracz dobiera kartę ze stosu, tak by na ręce mieć 4 karty, następnie zagrywa kartą i jeżeli chce, to rusza postacią. By wystartować, gracz wybiera drzwi wzdłuż boku, przy którym stoi, za pomocą klucza tego samego koloru. Jeśli drzwi nie są w żaden sposób zablokowane gracze posuwają się w głąb zamku, rozpoczynając ucieczkę z lochu. Każdy gracz może przemieścić się w swojej rundzie tylko o jeden kartonik. Możecie iść do przodu, cofać się lub przesuwać na boki. Pionki nie mogą jednak przemieszczać się na skos, chyba, że gracz użyje specjalnej karty i uaktywni tajne przejście.
  4. Gdy wkroczysz do lochu i zostaniesz zablokowany z każdej strony, zawsze możesz się wycofać do punktu wyjścia, drogą, którą przeszedłeś i następnie znaleźć przejście przez inne drzwi. Na kartoniku może stać tylko jeden gracz, jeżeli ktoś w ten sposób blokuje Ci przejście, Twoja strata! Jeżeli zabraknie kart do dobierania, przetasujcie stos zużytych kart i stwórzcie w ten sposób nowy stos z kartami.
Zawartość pudełka:
  • 6 pionków rycerzy
  • 6 podstawek
  • 40 kartoników drzwi
  • 28 kart kluczy
  • 10 kart kościo-kluczy
  • 6 kart kłódek
  • 5 kart tajnych przejść
  • 3 karty piły
  • 2 karty siatki
  • karta z zasadami gry
  • instrukcja
004821B

Opis

Wiek:
od 8 lat
Liczba graczy:
2-4 graczy

Komentarze

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Ucieczka z lochu

Wciel się w rolę rycerza i ścigaj się z przeciwnikami przez labirynt drzwi, gdzie za każdym rogiem czeka niespodzianka. Dzięki kartom akcji otwieraj i zamykaj przejścia, aby jak najszybciej wydostać się z lochu, zostawiając w tyle swoich rywali. Sprytna strategia i właściwe karty pozwolą Ci spowolnić przeciwników i wykorzystać przewagę.

Napisz swoją opinię

Polecamy również:

Robin Hood