Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
W związku z remanentem przez kilka dni mogą pojawiać się przejściowe problemy z prawidłową dostępnością produktów. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy celem potwierdzenia dostępności danego produktu. Produkty GW mają czas realizacji około miesiąca.

    Rummy

    Logicza gra planszowa dla całej rodziny

    54,89 zł
    Ilość
    Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie


    redeem
    Kupując ten produkt możesz zebrać 5 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 5 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,50 zł .


     

    Bezpieczeństwo

     

    Szybka dostawa

     

    Bezproblemowy zwrot

    Każdy gracz otrzymuje jedną podstawkę na płytki. Zakryte płytki rozkłada się na stole i miesza. Następnie gracze wybierają po 14 płytek i umieszczają je na swoich podstawkach. Pozostałe płytki pozostają na stole tworząc zakrytą pulę.

    W swojej kolejce każdy gracz musi albo ułożyć kombinację (jeśli może lub chce) albo wziąć płytkę ze stosu. Gracze mają dwie minuty na wykonanie ruchu. Jeśli gracz nie zdąży podjąć decyzji musi zostawić sobie płytki, których nie mógł dołożyć.


    Aby ułożyć kombinację gracz musi najpierw zdobyć minimum 30 punktów dodając do siebie cyfry ze wszystkich płytek bez względu na rodzaj kombinacji. Gracze dobierają po kolei płytki ze stosu, tak długo aż zdobędą 30 punktów. W momencie, gdy gracz dobierze płytkę, która da mu 30 punktów musi poczekać do następnej kolejki, żeby jej użyć.

    Kombinacje Trzech lub Czterech Takich Samych tworzą 3 lub 4 płytki o takiej samej wartości, ale innych kolorach. Sekwens tworzą co najmniej 3 płytki tego samego koloru z ciągami liczbowymi np. Czerwona 4, Czerwona 5 i Czerwona 6.

    Jokery zastępują każdy kolor każdej płytki. Joker ma taką wartość, jak płytka którą zastępuje w danej kombinacji (jednak na koniec gry ma 25 punktów). Każdy gracz może wymienić użytego Jokera na płytkę, którą zastępuje w każdym momencie gry pod dwoma warunkami: gracz ten musi mieć już ułożoną swoją pierwszą kombinację i musi to zrobić w swojej kolejce.

    Leżące na stole układy mogą być użyte przez innych graczy w celu ułożenia nowej kombinacji. Płytka dokładana do układu musi oczywiście tworzyć ciąg dalszy. Podczas swojej kolejki gracz może również wziąć dowolną ilość płytek poprzedniej kombinacji (pod warunkiem, że w oryginalnej kombinacji pozostaną 3 płytki). Wszystkie płytki, które zostały zabrane muszą zostać użyte do zbudowania nowego układu. Nie można zmienić miejsca jokera - jeśli nie został zastąpiony przez płytkę z odpowiednią cyfrą.

     

    PUDEŁKO ZAWIERA:
    • 106 płytek:
      • 2 jokery
      • 2 zestawy 13 niebieskich płytek, ponumerowanych od 1 do 13
      • 2 zestawy 13 zielonych płytek, ponumerowanych od 1 do 13
      • 2 zestawy 13 czerwonych płytek, ponumerowanych od 1 do 13
      • 2 zestawy 13 żółtych płytek, ponumerowanych od 1 do 13
    • 4 podstawki
    • instrukcja
    4001504490867

    Komentarze

    Napisz swoją opinię

    Rummy

    Logicza gra planszowa dla całej rodziny

    Napisz swoją opinię

    Polecamy również:

    Robin Hood